Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6734 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
סרטון ישן שכבר מעלה אבק ביוטיוב.

 

 

אז לכל אלו שחשבו "עוד חודש מגרדים אותו מהכביש" כנרא שלא... :wink:

 

 

ובנוגע לתוכן הסרט, מטורף לחלוטין בידיוק כמו המקור מחו"ל. וכן צפוי שרובכם תגידו "אוי אוי אוי", אבל כל אחד ומה שמביא לו את הריגושים.

 

+1

סרטון ישן, לא משנה איזה שטות הוא עושה (מסכן בעיקר את עצמו) אינני מאחל לו להיפצע או להיתפס.

אינני מצדיק את ההשתוללות בכביש ציבורי ,אבל מנגד אני חושב שראוי שהמדינה תיתן אפשרות לאותם "כשרונות" להפגין את יכולתם במסלול מסודר.

הבחור הרביץ רכיבה למופת

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

  • תגובות 73
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אפשר אולי להפסיק את השרשור עם כל האיחולים ועם נבואות הזעם שנשמעות כאן?

 

 

 

 

 

 

ל'

תרגעי, הם פשוט מקנאים (גם אני אבל אני מוכן לפרגן )

בברכה יהודה

פורסם

בחו"ל הם יותר גרועים -

 

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=301028

 

שימו לב למה שקורה בערך ב1:15 - רמז, הוא לא חיפש את זה...

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
תרגעי, הם פשוט מקנאים (גם אני אבל אני מוכן לפרגן )

 

מרגיע אותי?

:roll:

אני נראת לך עצבנית?

פשוט מאוד מאכזב לראות תגובות חסרות טעם, כמו שנאמרו כאן מספר תגובות מעלי.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

הוא עובר קרוב מידי לרכבים, במידה ומישהו\מישהי יפגעו בו הם יצטרכו לחיות עם האשמה שהם הרגו מישהו וזה לא משנה אם זה בגללם או בגללו.

 

כמו כן אם הוא יוריד למישהו את המראה אני בספק אם הוא יעצור בצד כדי להחליף איתו פרטים ולשלם על הנזק...

 

 

זהו חוסר אחריות איך שהוא נוהג.

יש לנהוג מופרע ויש לנהוג מטומטם, הוא נוהג מטומטם.

כמו כן אני לא מבין על מה על ההיתלהבות מהנהיגה שלו, יש לפחות 3 קטעים בסרט בו רואים שהוא מאלתר ולא תיכנן את הנסיעה והופתע וזה לא אמור לקרות אף פעם בנהיגה כזו.

פורסם

אני כבר 5 פעמים צופה בסירטון,וכול פעם נידלק מחדש,בכייף הייתי לוקח איתו טרמפ.:lol:

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

סלחו לי, אבל השרשור הזה מראה כמה אנשים פה לא בוגרים.

עזבו את הנהג ועזבו את הסיטואציה שבה הוא נהרג.

תתייחסו לסיטואציה שבה הוא הורג מישהו, אדם שעבד קשה כל היום ובדרך הביתה לאישה וילדים, לדוגמא.

 

לא חבל?

פורסם
כך אמורים רוכבי אופנוע לרכב ולתכנן את מסלול הרכיבה שלהם מראש, לצפות קדימה אל התנועה ובהתאם לזה לנווט את עצמם.

ל'

 

אמורים אמורים, עד שמישהו סוטה ונכנס לנתיב המתוכנן שלהם. זו טכניקה שלקוחה מעולם המירוצים רק שהיא לא בדיוק ישימה במהירות כזאת + כביש ציבורי עם תנועה בלתי צפויה, במיוחד בישראל.

גם בקארטינג הטכניקה מיושמת. הבעיה היא כשאתה נוסע יחד עם נהגים לא מנוסים ובלתי צפויים זה משתבש.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

קודם כל - הסרטון יפה. ממש נהניתי לצפות בו

 

לכל המפחדים ש"מספיק שמכונית אחת תזוז סנטימטר", אז מהסרטון נראה שהרוכב רואה ומגיב הרבה יותר מהר לכביש ולשינויים בו מאשר כל מכונית שנוסעת עליו. לכן הסיכוי שכזה דבר יקרה לו נראה לי קטן.

 

אבל מה יקרה אם בירידה לשוליים הוא יפול לבור / יקפוץ על מהמורה / פסולת בצד הכביש?

 

אני לא הייתי מהמר על זה גם אם הסיכוי היה 999,999 למליון שהם בסדר, והסיכוי במציאות נמוך בהרבה.

 

ולכל המפחדים על רגשות האשם של הנהג שיוריד אותו - מנסיוני האישי (אופנוע כבד שניסה לעבור ביני לבין משאית...) זה באמת מפחיד, אבל אם האופנוען קם ומתחיל לגמגם, זה הופך אחרי מספר חודשים לעוד סיפור לספר לחבר'ה.

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.

פורסם

כמה עובדות.

כל מי שאמר שזה מסוכן וסיכן חיי אנשים וכול השטויות האלה הוא פחדן!!

בדיוק פחדן, כי הם מפחדים מאופנועים, הנהג תותח נקודה.

דבר שני בדרך כלל אופנוענים נוהגים יותר טוב מנהגים רגילים "יש להם ביצים"

ודי כל הזמן להגיד אוי מסוכן ולא יפה וכולה.. וכל הזמן רוצים להתווכח בשביל מה.

מי שלא רכב על אופנוע לא יודע איזה אדרנלין זה.

לעשות השכבות ב150 ושהראש שלך רחוק בכמה ס"מ מהכביש, פחד מרגש, בוא נראה על נהגי הליסינג וה 1.6 אוט

עושים דבר כזה.

פורסם

כמו שנאמר פה מקודם עד שלא ידאגו למסלולים מסודרים

וספורט מוטורי בארץ, אנשים יחפשו את הריגוש הזה על הכביש הציבורי!

PS

לצערי הרב גם בחניה ריקה אפשר לקבל איזה דו"ח מטומטם ...

מקרה שלי - 1000 ש"ח (מעשה שלא כדין )

What's the first rule when into a man's car ?

RESPECT a man's car the man RESPECT you !

פורסם

אני הייתי מציע לכל חסידי קהילת הרכב לצמצם הודעות ולסגור פיות לכם לא חסר יותר משוגעים, אתם לא יודעים כמה אתם מסוכנים לסביבה עם כל החרטות שאתם שמים ברכב ישנם רכבים בישראל שמשודרגים לא במעט כסף במנוע אך לא באביזרי הבטיחות החשובים כמו בלמים, קהילת הרכבים המשופרים אינה קהילה של חסידים ילדים טובים לא חסר הפעמים שאתם עולים לרכב ולוחצים כמו משוגעים, אז תעשו טובה תפסיקו להיות פלצנים ולשחק אותה אנשים טובים, בדיוק כמו שאתם מאחלים לרוכב את כל האסונות היכולים לקרוא אני מאחל לכל נהג רכב משופר שיפגוש את בורא עולם יום אחד ומולו יעשה חשבון, הרי אתם לא רוחקים מזה גם...

תמיד קל לשחק אותה צדיק אבל באמת אתם יותר גרועים מקהילת רוכבי האופנועים בארץ... כל הכבוד לנהג אכן נהיגה יפה ושליטה טובה על האופנוע אבל ראיתי יותר משוגעים ממנו ויותר טובים...


×
×
  • תוכן חדש...