Jump to content

קוראים לי איזי-

  • הודעות

    76
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי קוראים לי איזי-

  1. תודה !
  2. תתחדש אחי מברוק .
  3. כתושב שדרות ממליץ לכם בחום לבוא ! זה יעודד את העיר , ואפשר לעשות איזה מפגשון קטן ! ד"א כרגע שורר שקט בעיר אם זה ימשך ככה [בעזרת ה' ] אני אשמח מאוד ונוכל לקיים מפגשד דרומי !
  4. כןן הכי טוב , אתה שדרותיי?
  5. איזה תמונות יפות , וואי איזה רכבים קטלניים , אחד אחד שם קטלני!
  6. רכב יפיוף שיפוץ מקצועי , ותמונות יפות
  7. מזל טוב תתחדש מחכים לתמונות מהמשך השיפוץ
  8. אל תקשיב לאף אחד , יש לך 16 פיג'וו 403 יפייפיות ,
  9. חשמל - מטפל רק אצל דוד מקרית גת , פחחות - רונן לוק משדרות וכולם מכירים אותו הבן אדם הכי מקצועי שיש , ומכונאות - לבד לפעמים זה לא בעיה , אם תרצה טלפון של אחד מהם או משהו תרשום פה ,
  10. אוטו יפייפה , ראית אותו ביד 2 ..
  11. בהצלחה .. נראה שיפוץ מעניין !
  12. תמונות יפות - נראה מפגש יפה !
  13. איזה סרט ..
  14. מזל טוב , תתישן .. יפיפייה .
  15. הראשון פיז'ו 504/404 .. השני בוודאות פיאט 127 שלישית אוטוביאנקי V10 הרבעית רנו דופין ..
  16. מזל טוב ..
  17. ואם אני לא חבר מועדון אני לא יכול לקבל/לרכוש את העיתון , ואיך נרשמים למועדון ?
  18. אתה לא יכול לפרש את זה .. לא הבנתי מילה !
  19. מזל טוב טוב מאוחר מאשר אף פעם לא ..
  20. נהניתי לראות את זה , אבל אני לא יהנה בכלל אם הוא יחליק , [מה לא עושים בשביל פוזה ] ,
  21. כן עמית אתה צודק , ולא אני לא טועה , דייסת פיבר עם סיבי פחם , שניתן לקנות אצל פחחים שמתעסקים בזה , זה לא באמת קרבון אבל ככה נוהגים לקרוא לזה .
  22. לא התכוונתי לקרבון התכוונתי לדייסת פיבר - קרבון ..
  23. אתה בטוח שזה נחושת ולא קרבון [פיבר קרבון ] זאת לא כל-כך בעיה קשה , אם יש לך איסיקיו - אני שולח לך בפרטי את המספר ושם אני יסביר לך לאן אתה הולך , מאיפה אתה קונה חומרים וכל זה ..
  24. קוראים לי איזי-

    קאמרי Premium 3.5L

    נראה לי שראיתיי אותה באסגל אשקלון .. צבע שחור שנת 07' 3.5 פרימיום .. יפיייפיה !! אם לזאת התכוונת אז .. לך על זה אוטו קטלני ..
  25. החלמה מהירה ,
×
×
  • תוכן חדש...