כתושב שדרות ממליץ לכם בחום לבוא !
זה יעודד את העיר ,
ואפשר לעשות איזה מפגשון קטן !
ד"א כרגע שורר שקט בעיר אם זה ימשך ככה [בעזרת ה' ]
אני אשמח מאוד ונוכל לקיים מפגשד דרומי !
חשמל - מטפל רק אצל דוד מקרית גת ,
פחחות - רונן לוק משדרות וכולם מכירים אותו הבן אדם הכי מקצועי שיש ,
ומכונאות - לבד לפעמים זה לא בעיה ,
אם תרצה טלפון של אחד מהם או משהו תרשום פה ,
אתה בטוח שזה נחושת ולא קרבון [פיבר קרבון ]
זאת לא כל-כך בעיה קשה ,
אם יש לך איסיקיו - אני שולח לך בפרטי את המספר ושם אני יסביר לך לאן אתה הולך ,
מאיפה אתה קונה חומרים וכל זה ..