Jump to content

קוראים לי איזי-

  • הודעות

    76
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי קוראים לי איזי-

  1. איזה חמוד :-).. אם ייצא לי להיות בהודו אני ייבא אחד כזה לעצמי , . זה הרבה בלאגן אבל ..........
  2. לא מפריע לי שהצעצוע הזה יסע 100 קמ"ש מהירות מירבית ! רק זה שזה לא פולט גזים רעילים זה עושה לי טוב על הלב ..
  3. תתחדש .. ממחר אני מח'ט .. איזה תנאים !
  4. אני אתפוס טרמפ על הנושא הזה , ואני שואל אם למישהו יש חיפושית שנת 68 [דגם] לפני שיפוץ , או אחרי לא משנה .. שלחו ה"פ או תגיבו בתרד הזה .. תודה ,
  5. שוק רכבי האספנות הינו שוק פרוץ . אין לצטט מחירונים , תעלה תמונה , אתה יכול לבקש כמה כסף שאתה רוצה אתה מעריך את רכבך . אגב אם ברצונך למכור שלח לי מסר פרטי ,
  6. חבל שמכונית כזאת תעזוב את ארץ הקודש ,
  7. לדעתי , מחיר מוגזם בסהכ' אפשר לקנות פוקוס ולעשות אותה קבריולה ב-"גנות "
  8. איזה יופי תודה !
  9. +1 .. אגב - אתה מדבר על פיאסטה צורה ישנה או חדשה ?
  10. תודה רבה , באמת מי היה מאמין .. תמונה יפה ! איכות לא משהו אני מתאר לעצמי מ-86 !
  11. מזל טוב ל116 העצלנים ! :lol::lol::lol::lol: . .
  12. יוסי תמונות יפות , אולי גם אנחנו יום אחד נגיע לרמה כזאת ..
  13. מה לא נכון במה שכתבתי אתה יכול להסביר לי בבקשה , הכינוי שלי - קוראים לי איזי , בחיים הרגילים -שמי הוא אביב , נהל הפורום - אנא ממך תן לי גישה לאופטופיק יש לי לתת לאנשים המון עצות , לספר קצת על תחביבים למכור דברים שלא קשורים לרכבים! אבל עדיין בתחום המוטוריקה !
  14. איזה יופיי ישר כח , אגב למה אתה מקפיץ נושא של לפני שנה ,
  15. למישהו יש את הפלאפון של בעל המחסן ? אגב מנהלים תעבירו לפורום - רכבי אספנות !
  16. לדעתיי קורולה ! האת שאני קצת משוחד ! אבל אומר בפה מלא ! שזה רכב טוב אמין ! [בעל קורולה 03' ] ..
  17. אתה מתכוון לפולו קצרה ? !! לדעתי הארוכה הכי יפה , אם תרצה יש לי שנת 2001 יפיפייה !
  18. יש לי למכירה גם פולו 2001 , אם אתה מעוניין שלח הודעה פרטית ..
  19. רעיון טוב , תפרק את הסאב , ותרשום פה ואני ינסה לחשב לך את הנפח ! אגב - אני מחפש סאב ללא תיבה , במחיר נמוך למישהו יש , שלחו פרטי ~! תודה ..
  20. ב-ז-י-ו-ן , קח את התמונה לתחנ הקרובה לביתך !! ותבקש שיחה עם מפקד התחנה הוא כבר יטפל בזה , [אם זה לא הוא ]
  21. אם פונטו ספייס 03' , באה בחשבון . אז - .. יש לי פונטו יפייפיה שנת 2003 ! חלונות שחורים , צבע כסף ! הכי יפה בארץ ! שלח פרטי ..
  22. סיויק 05' בלי למצמץ ,
  23. אתה מודע לכך שאתה מקפיץ נושא שלפני 3 וחצי שנים , תקרא חוקים !
×
×
  • תוכן חדש...