Jump to content

משה בן משה

  • הודעות

    63
  • כאן מאז:

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של משה בן משה

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

1

מוניטין

  1. למכירה סט משבות בלמים חדשים [ארבע משוואת קידמיות, שני משאוות אחוריות פלוס משוואה מרכזית חדשה] משאבת מים חדשה. לפרטים- 0577727200 - מוטי
  2. שלום לכם, ברשותי פיג'ו 403 טנדר, והדריישאפט שלו נשבר בקצה שמתחבר לביצת הבקאקס, חשבתי על לרתח לו ראש חדש במקום הראש השבור, כלומר מ-2 דריישאפטים הרוסים לעשות אחד תקין, אבל אין לי את הכלים ליצור איזון מושלם ואני חשוב שהדריישאפט ירקוד לי ימינה שמאלה בסיבובים, אפילו איטיים. אני מחפש פיתרון, אם למישהו יש דריישאפט, או שיש למישהו מושג על מקום לייצור דריישאפטים, הרכב יקר לליבי ואני לא רוצה לזרוק אותו, אני מוכן לקנות רכב אחר רק בשביל החלקים, אשמח לעזרתם... תודה רבה לכם ויום טוב
  3. ידעתי שהמזדאה 3 היא הנמכרת ביותר.. שמחתי לקרוא את תגובותיכם תודה
  4. שלום לכם, עלתה בראשי השאלה מהו הרכב הנפוץ ביותר בארץ, הימרתי על מאזדה 3 [הישנה] מה אתם אומרים?
  5. אוקיי טוב לדעת
  6. האם זהו 203? איזה רכב מהמם כל הכבוד!
  7. עשיתי זאת והרכבתי את הגלגלים בטנדר הנוסף שלי אך גם אחרי איזון גלגלים הם לא ישרים ורוקדים לי באמצע הנסיעה[ההגה מושך ימינה שמאלה]
  8. שלום לכם, אני מעלה עוד טנדר פיג'ו 403 לכביש ואני זקוק לעזרתכם בחיפוש אחר גלגלים לטנדר כי הגלגלים שיש לי די חלודים והם לא במצב הכי טוב, כעת אני יסביר איזה גלגלים אני מחפש: כאשר חברת פיג'ו יצרה את ה403 היא עשתה אותם כך: לפריווטים יש 3 ברגים שתופסים את הגלגל, לסטיישנים ולטנדרים יש 5 ברגים, הנה תמונה של טנדר עם 5 בברגים: http://www.tomschulte.nl/images/autopics/peugeot403.jpg עכשיו כאשר פיג'ו החלה לייצר את הפיג'ו 404 היא לא עשתה כך היא פשוט הלכה על 5 ברגים בכל דגמי ה404 וזה בעצם מה שאני מחפש, אני מחפש גלגלים של פיג'ו 404 [לא משנה איזה סוג אם זה טנדר או פריווט או סטיישן]אני זקוק רק לגלגלים אך אני מוכן לקנות את כל האוטו בשביל זה, אז אם מישהו מכיר 404 למכירה או איפשהו 404 שנמצא זרוק אני אשמח אם הוא יעדכן אותי אני זקוק למידע, תודה רבה לכם ומקווה לשמוע ממכם..
  9. קודם כל הרכב הזה לא שלי אבל הוא כל כך יפה שהייתי חייב להראות לכם זה רכב היפה ביותר עבודת צבע, ניקלים פשוט חלום[דעה אישית]
  10. איפה אני מוצא אותם? עושה חיפוש מעמיק בכל קצה חוט אפשרי ולבסוף בעזרתו של השם ואם הוא רוצה אנו מוצאים מה שאנחנו מחפשים, בקשר לאוסף הכי גדול בעולם? אולי הלוואי והייתה דרך לבדוק את זה.
  11. נכון משם קנינו אותו, הרכב גם פורסם אם אני לא טועה פה באתר אם בעל הרכב רואה את הרכב אשמח אם הוא יגיב לעובדה שסטיישן 403 מודל 59 עבר טסט.
  12. הרכב הזה לעולם לא יראה כך אנחנו שומרים עליו מכל אבר הוא נשאר אורגינלי לחלוטין עד הפריט האחרון.
×
×
  • תוכן חדש...