Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6747 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אז למה אתה גולש כאן ? :roll:

צודק.

פעם הבאה אכתוב "..." כדי שתדע שהתכוונתי למועדון.

 

הבנתי שזה היה הומור, פשוט אני אומר לעצמי.

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

אם כבר באבסנט עסקינן..

איך המועדון הזה? הייתי הרבה פעמים ליד (בבאולינג), מבחוץ נראה די שמח, אבל אף פעם לא הייתי בפנים.

והאם מכניסים לשם רק רוסים? (השאלה היא לידע כללי שכן גם אני רוסי :-P)

פורסם

לא, לא רק רוסים.

הסלקטור לא רוסי, יש לא מעט "צברים".

יש מסיבות מזוויעות עם מוזיקה מבאסת מאוד, טרקים ברוסית וכו'.

ויש מסיבות שאני נהנה מכל רגע, מוזיקה מצויינת, בנות מדהימות :wink:

יש שני אולמות, האחד 24+ לבנים ו-21 לבנות. השני 21+ לבנים ו-18 לבנות. דיי מקפידים על הגיל.

פורסם
סורי לא הבנתי את ההומור :)

 

אם אתה רציני אז אמיל אמר שהוא לא אוהב את ה"פורום", כלומר את מועדון הפורום בב"ש. ואילו קונדסון, כביכול (הומור!) חשב שהוא מתכוון לפורום הזה שאנחנו כותבים בו, ולכן הגיב ב"אז למה אתה גולש כאן".

 

ופיליפ, שאלה אליך. באיזה יום בשבוע יש לפי דעתך את המסיבות הכי טובות (21+)?

פורסם

מוצ"ש בפורום למרות הירידה במרמה. אבל זה כבר טעם שלי, אני מעדיף כמה שיותר מוזיקה שחורה וכמה שיותר old school.

בארקה בשישי.

אבסנט בשישי.

פורסם

אבסנט, בארקה מקפידים על גיל, באסה קצת.

"פורום" (לא שכחתי) סתם מגעיל, שמעתי על דברים שהסלקטור עשה ואמר, מגעיל!

אני הייתי יורק על אותו סלקטור בפנים.

 

מה שנשאר זה מאסט (שמתאים בגיל).

חשוב שיהיו בנות :)

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

אישית אני לא אוהב את הבארקה, למרות שיש שם 4 רחבות, הוא כל כך מפוצץ שאין לך מקום לנשום

מצד שני אתה גם רוצה לרקוד בכיף שלך (עם החברה או להכיר במקום מישהי) אבל חצי מהאנשים שם אתה רואה יום-יום בלימודים (במיוחד אם אתה מבן גוריון או ממכללת ספיר), ככה שזה ממש צולע

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
אישית אני לא אוהב את הבארקה, למרות שיש שם 4 רחבות, הוא כל כך מפוצץ שאין לך מקום לנשום

מצד שני אתה גם רוצה לרקוד בכיף שלך (עם החברה או להכיר במקום מישהי) אבל חצי מהאנשים שם אתה רואה יום-יום בלימודים (במיוחד אם אתה מבן גוריון או ממכללת ספיר), ככה שזה ממש צולע

גם נכון :roll:

פורסם

בבראקה אף פעם לא הייתי. הספיקו לי כמה חוות דעת של חברים חובבי מסיבות על המקום כדי לא לבוא לבקר.

 

הפורום? אחלה מקום. אבל לא מקפידים על הגיל! ואם יש משהו שמעצבן אותי זה ילדים קטנים בתחפושת ערס צעצוע שנכנסו למסיבות שהרבה מעל הגיל שלהם ומשומה מרגישים גברים לנסות למזמז מישהי בת 21 שמחלקת להם כאפות על ימין ועל שמאל.

GS300.

×
×
  • תוכן חדש...