Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6747 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רכשתי דירה ליפני חצי שנה ושילמתי וועד מהיום הראשון.

הדירה עברה שיפוץ של כחודשים שבהם שילמתי וועד.

כיום חסר לי מיטבח וחדר שנה ולכן אני עדין אצל ההורים ממשיך לאגור כסף עד לתקציב של השניים העיקריים.

הדירה עומדת כחודשיים שבהם חשבתי שאם אינני גר בדירה אז איני צריך להיות שוטף בהוצאות השוטפות של הביניין.

לדוגמה החודש יתקלקל השער החשמלי וכל דייר היה צריך להוסיף 150 שח לתיקון, ועד ליפני שבוע לא היה לי בכלל את השלט לשער.

אחרי וויכוחים עם הוועד אישתי שילמה על השער + דמי הוועד החודשים של הבינין מעל 500 שח.

השיקול שלי להיכנס לדירה בעוד בערך 4 עד 5 חודשים.

 

האם אני אמור לשלם וועד והוצאות שנופלות מידי פעם מעבר לזה למרות שאינני גר בדירה עדין?

לדוגמה עכשיו יש סתימה בצינור הראשי של הביניין ואינסטלטור רוצה כמה אלפים, למה לי להישתתף בהוצאות?

 

אשמח לתגובות או מישהוא שעבר פעם מיקרה ובכלל מה החוק אומר על מיקרים כאלה.

תודה לעונים רז...

פורסם

רכשת אותה? הדירה שלך? אם כן (כמו שכתבת)

אתה חייב לשלם דמי ועד בית, בלי קשר למה שאתה עושה אתה -

בין אם אתה משפץ או לא.

 

לצערי יש יותר מדי אנשים בארץ שלא מפנימים את הרעיון של בניין המכיל מספר דירות -

דירה בבניין כזה תהיה מחוברת לעד לשאר הבניין. זה הוא קולקטיב, דיור משותף במובן מסוים.

תאמין לי שאם היה לך בית פרטי, נפרד מכל תשתית אחרת, ההוצאות היו גדולות פי כמה,

כי על כל צרה/תיקון תצטרך לשלם באופן מלא מכיסך הפרטי, בלי להתחלק עם אף אחד.

 

אני מכיר את הנושא טוב למדי מהצד השני - של אלה שאחראים על ועד הבית

או אלה שמנסים לעזור לו לתפקד. תאמין לי ש:

א. זה רק לטובתך.

ב. ועד בית שפועל, מתקן וכו' זה רק לטובתך.

ג. בבניין שמתפקד ביחד (כן, יש דבר כזה) יש חיסכון בהוצאות ובטרחה, באופן שאתה לא יכול לתאר.

 

 

נתקלתי בעשרות דיירים בעלי אותה גישה אגואיסטית (אל תיעלב) - לכווווולם היה מספיק כסף

כדי לשפץ את הדירה כמו שהם רוצים כל כמה שנים, אבל ברגע שמגיע תשלום ועד הבית,

שהוא בדיחה בהשוואה למחיר השיפוצים, אומרים "אוי אוי אוי" ועושים צרות לכל השאר.

 

 

 

בעצם קניית דירה במבנה המכיל מספר דירות, אתה מתחייב להירתם למאמץ המשותף בתחזוקה השוטפת שלו.

אלה החיים, תאמין לי שזה רק לטובתך, ובעתיד תודה לי ותודה לאלוהים שיש לך ועד בית מתפקד.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

שלום רב!

בתור נציג וועד יחיד, בביניין של תשעה דירים, שתשלום וועד שאני גובה הוא סך של 70 שקל בלבד, לבוצאות שוטפות, אך לא כולל הוצאות חריגות, כמו פיצוץ צנרת, או שיפוץ חדר מדרגות, שנערך לא מזמן, הסיוט לגבות תשלום במלי זה, ממספר דירים בבניין, הוא סיוט שרודף אותי כל שנה, ואני מוכן להתפטר, אך אף אחד לא מוכן לקחת זאת עליו, לכן אני מסכים עם כל מיילה של קודמי היינס.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
שלום רב!

בתור נציג וועד יחיד, בביניין של תשעה דירים, שתשלום וועד שאני גובה הוא סך של 70 שקל בלבד, לבוצאות שוטפות, אך לא כולל הוצאות חריגות, כמו פיצוץ צנרת, או שיפוץ חדר מדרגות, שנערך לא מזמן, הסיוט לגבות תשלום במלי זה, ממספר דירים בבניין, הוא סיוט שרודף אותי כל שנה, ואני מוכן להתפטר, אך אף אחד לא מוכן לקחת זאת עליו, לכן אני מסכים עם כל מיילה של קודמי היינס.

בברכה

צביקה

 

מבין אותך היטב ,כנציג ועד בית שהתשלום שאני גובה הוא סך של 50 שקל בלבד לא כולל חריגות.

הסיוט הוא לגבות מבעלי הדירות שמכניסים לכיס כל חודש מינימום 650 דולר משכירות ולא מוכנים לשלם חד פעמי עבור זיפות .

גם אצלי אין מי שיקח את הוועד. סיוט אחד גדול.

 

 

 

מוטי.

פורסם

MOTIOZ, שוכר הדירה אמור לשלם את הדמי וועד החודשיים. לא הבעלים של הדירה שמשכיר אותה.

בדיוק כמו שהוא משלם את חשבון החשמל, הארנונה והגז..

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

כל מי שמזכיר דמי ועד שהם נמוכים מ-300 ש"ח,

פשוט חי בבית ללא הסקה ו/או חימום מרכזי.

במילים אחרות, כל דייר משלם בעצמו על החשמל שצורך המזגן או דוד השמש בערב.

 

בירושלים יש מקומות מסוימים שבלי הסקה מרכזית אתה פשוט מת,

כנראה שלאורך מישור החוף או במרכז הצורך בחימום לא כל כך קריטי.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
MOTIOZ, שוכר הדירה אמור לשלם את הדמי וועד החודשיים. לא הבעלים של הדירה שמשכיר אותה.

בדיוק כמו שהוא משלם את חשבון החשמל, הארנונה והגז..

 

אכן איש יקר ,אתה צודק. זיפות גג , החלפת מערכת ביוב או כל הוצאה חריגה שאינה קשורה להוצאות השוטפת כמו נקיון ,חשמל וכו',תבוא על חשבון בעל הנכס ולא הדיירים המשכירים.

ועל זה דיברתי אם כי יתכן ולא הבהרתי עצמי.

ודרך אגב ,גם על ה-50 העלובים יש כאן דיירת שלא משלמת "סתם ככה" כבר שנה וחצי. הליכים משפטיים יפתחו כנגדה כשנמצא את הזמן והכוחות וזה יקרה עוד מעט..

 

בברכה

מוטי

פורסם

זה רק מוכיח שהבעיה היא לא בכסף, אלא בלב האנושי.

לגבות 500 או 50 שקל זה קשה באותה מידה

כשיש שכנים מיזנטרופים. תמיד יש.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

אני עצמי ועד בית בבנין שלי (8 דיירים, 170 כל אחד בחודש כולל הועד שמשלם גם, אבל יש מעלית, מנקה, גינון וכד').

יש כמה וכמה דיירים שלא מתגוררים בדירות שלהם תקופות ארוכות עקב פטירה חו"ח או נסיעות ארוכות - כולם משלמים ועד בית גם על התקופות שהם לא גרים בדירה.

 

אני בכלל משתדל לגבות מראש צ'קים דחויים לכל השנה, אחרת הגביה היא סיוט.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם
MOTIOZ, שוכר הדירה אמור לשלם את הדמי וועד החודשיים. לא הבעלים של הדירה שמשכיר אותה.

בדיוק כמו שהוא משלם את חשבון החשמל, הארנונה והגז..

 

מי אמור לשלם, השוכר או המשכיר, זה תלוי בחוזה בין הצדדים.

מי שמחוייב חוקית מול וועד הבית הוא הבעלים של הדירה לא השוכר.

 

כנ"ל לגבי החשבונות השונים.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אני מסיים השבוע שיפוץ בדירה שרכשתי ושיפצתי במשך 5 חודשים(אוברול כללי ומקיף). למשך כל תקופת השיפוץ שילמתי את סכום הוועד החודשי(150שקל לחודש) ואין מה לעשות כנגד זה.

בתור דייר שברשותו דירה בבניין עליך לשלם את ההוצאות של הבניין בין אם אתה גר שם ובין אם לא כולל הוצאות חד פעמיות.

(אבל תבדוק בעירייה היכן שאתה גר -אצלי הקפאתי את תשלום הארנונה לכל תקופת השיפוצים,במידה ואתה לא גר בדירה כנראה שתוכל לעשות זאת גם כן ואז תחסוך בהוצאות כל חודש).

פורסם

סתכל על זה מהנקודת מבט הזו.

 

בניין בן 10 דירות.

 

יש רק דייר אחד בביניין ועל ה 9 לא גרים.

 

זה ניראה לך הגיוני שהוא ישלם ועד בית רגיל , ומאיפה הוא יקריץ תשלומים אחרים שיש לבניין ?

 

לכן כל דירה אמורה להעביר תשלום זהה כמו כולם לועד בלי קשר אם גרים בה.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

הקפאתי את תשלום הארנונה.

שילמתיי וועד במשך חודשים שהדירה בכלל לא היתה על שמי עדין.

מה שביאס אותי יום אחד שבאתי ביום שבת ליראות איך יתקדם השיפוץ ואחד השכנים זרק לי אבוקדו על הרכב, נזק של 750 שח פחחות וצבע.

עליתי לוועד והיא צחקה לי בפנים, אמרתי לה שעוד פעם יהיה לי נזק לרכב אני ידאג שלעבודה תלכו באוטובוס.

מיכאן התחלתי להיתמרמר על הביניין ובטח ובטח שאני עדין לא גר בו.

 

כאשר הוועד היתקשר אלי וביקש להישתתף בהוצאות מעבר לתשלום החודשי גם צחקתי לו בפנים.

כמו שהוא טען שאין לו קשר לרכב שלי גם אני בטענה שאין לי קשר לסתימה שבמיקרה בקומה שלו.

אישתי שלא אוהבת מריבות וחובבת שקט בחיים הלכה ושילמה.

הקיצר הכל התחיל מהאבוקדו .

אני חשבתי להמשיך להיות בשלי אבל אישתי כבר שילמה ובנוסף עוד 3 חודשים קדימה.

תודה רבה למגיבים רז...

פורסם

לדעתי המירמור שלך לא במקום, למה אבוקדו שזרק אחד השכנים קשור לוועד הבית?

 

אם יש לך מושג מאיזה דירה זרקו את האבוקדו תתלונן בדירה ההיא.

 

 

ומעבר לכך כל דירה נושאת בתשלום ועד בית ללא קשר לכמה זמן אתה גר/לא גר בדירה או באיזה קומה אתה גר, לפני מס' שנים הייתי גר בדירת גן ועדיין הייתי חייב לשאת בתשלום הוצאות המעלית (נבדק חוקית) כמו שדירים שאינם בקומה האחרונה נושאים בעלות הזיפות.

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

×
×
  • תוכן חדש...