Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6287 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

ברשותי יונדאי לנטרה 94.

לפני שנה בערך, מנגנון ( מנוע) הנעילה המרכזית בדלת שנמצאת מצד ימין לנהג ( ליד הנוסע. לא הנהג) הפסיקה להינעל ולהיפתח ( בעוד שאר המנגנונים בשאר הדלתות עובדים באופן תקין). אתמול החלטתי לנסות לתקן את המנגנון/מנוע הזה. הסרתי את הפאנל הפנימי של הדלת. הגעתי למנגנון ופירקתי אותו מהדלת עצמה. כשפתחתי את המנגנון, הוא היה מלא בבוץ (?) או משהו מגעיל כזה. הוצאתי את המנוע ושאר הרכיבים, ניקיתי הכל והחזרתי כל דבר למקומו. כשהתקנתי חזרה באוטו המנגנון חזר לעבוד בפתיחה של הדלת בלבד. הסגירה עדיין לא עובדת ( כששיחקתי עם זה קצת התברר לי שהמנוע כן מסוגל להסתובב לשני הכיוונים אבל מה שלא עשיתי לא הצלחתי לגרום למנגנון להינעל (הזזת הבריח שמאלה). הפתיחה (הזזת הבריח ימינה) - תקינה .

יש למישהו רעיון איך אני מתקדם מפה?

אגב,מבירור במוסכים הם דורשים בסביבות 500 שקל!!!! למנגנון כזה שזה מחיר הזוי לחלוטין לרכב שעולה 10K

 

תודה!

פורסם
שלום לכולם,

ברשותי יונדאי לנטרה 94.

לפני שנה בערך, מנגנון ( מנוע) הנעילה המרכזית בדלת שנמצאת מצד ימין לנהג ( ליד הנוסע. לא הנהג) הפסיקה להינעל ולהיפתח ( בעוד שאר המנגנונים בשאר הדלתות עובדים באופן תקין). אתמול החלטתי לנסות לתקן את המנגנון/מנוע הזה. הסרתי את הפאנל הפנימי של הדלת. הגעתי למנגנון ופירקתי אותו מהדלת עצמה. כשפתחתי את המנגנון, הוא היה מלא בבוץ (?) או משהו מגעיל כזה. הוצאתי את המנוע ושאר הרכיבים, ניקיתי הכל והחזרתי כל דבר למקומו. כשהתקנתי חזרה באוטו המנגנון חזר לעבוד בפתיחה של הדלת בלבד. הסגירה עדיין לא עובדת ( כששיחקתי עם זה קצת התברר לי שהמנוע כן מסוגל להסתובב לשני הכיוונים אבל מה שלא עשיתי לא הצלחתי לגרום למנגנון להינעל (הזזת הבריח שמאלה). הפתיחה (הזזת הבריח ימינה) - תקינה .

יש למישהו רעיון איך אני מתקדם מפה?

אגב,מבירור במוסכים הם דורשים בסביבות 500 שקל!!!! למנגנון כזה שזה מחיר הזוי לחלוטין לרכב שעולה 10K

 

תודה!

 

500 ש"ח זה מחיר מופרז ומוגזם, לפני חודשיים החלפתי את המנגנון לאחד חדש בפג'ו, כולל עבודה ב 180 ש"ח, מאיפה אתה?

PEUGEOT // 306

פורסם
500 ש"ח זה מחיר מופרז ומוגזם, לפני חודשיים החלפתי את המנגנון לאחד חדש בפג'ו, כולל עבודה ב 180 ש"ח, מאיפה אתה?[/quote

 

אני מפ"ת. אבל נמצא הרבה בצפון.

זה לא מנגנון רגיל שעולה ויורד. הוא לוקח את הבריח ימינה ושמאלה.

אם זה יעזור אני יכול להעלות תמונה שלו.

אם יש למישהו רעיון לחנות חלפים ששוה להרים לשם טלפון. אני אשמח.

תודה

פורסם
500 ש"ח זה מחיר מופרז ומוגזם, לפני חודשיים החלפתי את המנגנון לאחד חדש בפג'ו, כולל עבודה ב 180 ש"ח, מאיפה אתה?[/quote

 

אני מפ"ת. אבל נמצא הרבה בצפון.

זה לא מנגנון רגיל שעולה ויורד. הוא לוקח את הבריח ימינה ושמאלה.

אם זה יעזור אני יכול להעלות תמונה שלו.

אם יש למישהו רעיון לחנות חלפים ששוה להרים לשם טלפון. אני אשמח.

תודה

 

אני לא בטוח בקשר לסוג המנגנון שהותקן אצלי, אם תרצה תיצור איתי קשר בפרטי ואני אתן לך את הפרטים של המקום שבו עשיתי את התקנה בחדרה, ותוכל ליצור איתם קשר.

PEUGEOT // 306

פורסם

יכול להיות שהצעת המחיר שקיבלת מדברת על מנוע מקורי של יונדאי.

בכל מקרה, ב99% מהמקרים אפשר להתאים מנוע אוניברסלי שעלותו 20-30 ש"ח במקום המנוע המקורי.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

  • שנה מאוחר יותר...
×
×
  • תוכן חדש...