Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6787 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לגולשי הפורום

 

אנו הזמנו את הסיוויק החדשה והוא אמור להגיע בעוד 3 חודשים, כך שיש לנו הרבה זמן לבדוק כל מיני חלופות (חדשות) (נכון שנצטרך לשלם קנס קטנטן על ביטול, בסדר.) - נחה תשומת לבנו על המאזדה 6 החדשה.

הנתונים הידועים לי הם כדלקמן:

2000 סמ"ק

147 כ"ס

(6500 סל"ד)

512 ליטר תא מטען.

6 כריות אויר

(דלק?)

 

מצ"ב קישורים למידע נוסף כגון ה'מבחן' הבא http://www.youtube.com/watch?v=a5Ao5cGEBPg&eurl=http://www.auto.co.il/Content/Articles/ArticlesView.asp?ArticleId=4286

 

ועוד קצת http://www.youtube.com/watch?v=j-WwBwRAuRY&eurl=http://www.auto.co.il/Content/Articles/ArticlesView.asp?ArticleID=4117

 

שאלתי הוא, האם הם ברי השוואה / תחרות ?

האם מי מכם שנוהג על רכב זה שיתן התרשמות.

 

תודה וגלישה נעימה.

חוק = דבר שאין בו צורך כאשר בני האדם הם ישרים, ואין בו תועלת כאשר הם מושחתים (בנימין ד`יזרעלי, 1804-1881).

פורסם

סיויק רכב ברמה, אבל מכוער מוות (סדאן). אם מתפשרים קצת על היוקרה אפשר לקחת סיויק ולחסוך כמה אלפיות.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם
שניהם לא באותה הליגה מאזדה 6 זה רכב מנהלים וסיויק זה משפחתית.

אבל בכל מקרה אני ממליץ לך על המאזדה 6.

 

שתיהן משפחתיות, אני לא מבין למה ציבור הנהגים בארץ דורש להכניס את ה6 וכל שאר מתחרותיה לקטגורית ה"מנהלים", בניגוד לשאר העולם. לצורך העניין, ה9 מקוטלגת כרכב "מנהלים".

 

בכל מקרה, לפותח השרשור. השאלה היא האם הסיוויק עונה על הצרכים שלכם.

ה6 החדשה עושה רושם טוב לדעתי, נשמע כמו עסקה כדאית. היא גדולה יותר מהסיוויק וכאן נובע ההבדל הגדול לדעתי. אני חושב שאם הסיוויק עונה על הצרכים שלכם, אין טעם לרכוש רכב גדול יותר.

!AWDSOME

פורסם
שתיהן משפחתיות, אני לא מבין למה ציבור הנהגים בארץ דורש להכניס את ה6 וכל שאר מתחרותיה לקטגורית ה"מנהלים", בניגוד לשאר העולם. לצורך העניין, ה9 מקוטלגת כרכב "מנהלים".

 

בכל מקרה, לפותח השרשור. השאלה היא האם הסיוויק עונה על הצרכים שלכם.

ה6 החדשה עושה רושם טוב לדעתי, נשמע כמו עסקה כדאית. היא גדולה יותר מהסיוויק וכאן נובע ההבדל הגדול לדעתי. אני חושב שאם הסיוויק עונה על הצרכים שלכם, אין טעם לרכוש רכב גדול יותר.

 

 

ציבור הנהגים לא מציג את זה ככה.

דלק מוטורס מציג את זה ככה

הוא שייך את ה-6 לקטגורית המנהלים.

ה-3 היא יותר קטנה ממנה אז היא שייכת לקטגורית ''המשפחתית הקומפקטית'' כמו האקסנט והאוואו BIG?

שלומי.

פורסם

ILEY, איזה סיוויק הזמנת? האצ'בק או סדאן? ואיזה גיר?

 

סיויק רכב ברמה, אבל מכוער מוות (סדאן). אם מתפשרים קצת על היוקרה אפשר לקחת סיויק ולחסוך כמה אלפיות.

לדעתי, 6 לא תתן יותר "יוקרה" מסיוויק, ההפך הוא הנכון (שוב, לדעתי).

ה-6 נראית פלסטיקית מבפנים, הסיוויק "עתידנית".

 

ובאמת הסדאן מכוערת, אני קורא לה דג פטיש.

פורסם
ה-3 היא יותר קטנה ממנה אז היא שייכת לקטגורית ''המשפחתית הקומפקטית'' כמו האקסנט והאוואו BIG?

 

ה-3 שייכת לסגמנט "גולף קלאס", לא אוויאו ולא אקסנט משתייכות לקבוצה הנ''ל

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

היינו בסוכנות (דלק/) מאזדה, התיישבנו בה, - מזכיר בול את המאזדה 6 היוצאת, קצת קוסמטיקה, ותו לא.

 

מסכים עם כל מילה שכתבו

 

Caveman - שתיהן משפחתיות, אני לא מבין למה ציבור הנהגים בארץ דורש להכניס את ה6 וכל שאר מתחרותיה לקטגורית ה"מנהלים", בניגוד לשאר העולם. לצורך העניין, ה9 מקוטלגת כרכב "מנהלים".

 

shlomi6280 - "ציבור הנהגים לא מציג את זה ככה. דלק מוטורס מציג את זה ככה"

 

XENON - לדעתי, 6 לא תתן יותר "יוקרה" מסיוויק, ההפך הוא הנכון (שוב, לדעתי). ה-6 נראית פלסטיקית מבפנים, הסיוויק "עתידנית".

 

מסכים עם מה שאמרתם, המאזדה לא ברת השוואה לסיוויק, אנו לכאורה נחכה :? עד שהרכב (סיוויק) תגיע.

 

[הסיוויק עונה על כל הפרמטרים, - פשוט כשיש זמן, וחידושים (מודלים חדשים), יש טעם לבדוק חלופות נוספות.]

 

היינו בסוכנות (דלק/) מאזדה, התיישבנו בה, - מזכיר בול את המאזדה 6 היוצאת, קצת קוסמטיקה, ותו לא.

 

אני מצרף את התמונות שצלמתי בסוכנות עם הסלולרי.

22112007(022).jpg

22112007(023).jpg

22112007(024).jpg

חוק = דבר שאין בו צורך כאשר בני האדם הם ישרים, ואין בו תועלת כאשר הם מושחתים (בנימין ד`יזרעלי, 1804-1881).

פורסם

דרך אגב, בסיויק החדשה המהנדסים עשו השקעה במראה ועיצוב על חשבון התנהגות. כנראה שאנשים קונים את זה :|

בניגוד לגולף V, למשל, שנראת חרא בגרסה הבסיסית אבל מאוזנת ומתנהגת עשר, לא פחות.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם
דרך אגב, בסיויק החדשה המהנדסים עשו השקעה במראה ועיצוב על חשבון התנהגות. כנראה שאנשים קונים את זה :|

בניגוד לגולף V, למשל, שנראת חרא בגרסה הבסיסית אבל מאוזנת ומתנהגת עשר, לא פחות.

 

יסלח לי כבודו, מה ברצונך לומר?

שאשקול גולף V :?:

 

או שסתם קצת קשקשת לא מזיקה?

 

האם ברצונך להכנס לתחום המתמטיקה או כד'.

 

(סליחה על ההתקפה, לפעמים עולים לי ה ע צ ב י ם , כשמתחילים לעוף להם משפטים בעלי אופי "פילוסופי", - זה מרגיז.)

חוק = דבר שאין בו צורך כאשר בני האדם הם ישרים, ואין בו תועלת כאשר הם מושחתים (בנימין ד`יזרעלי, 1804-1881).

פורסם

המאזדה בהרבה יותר יפה(לדעתי), אבל גם הסיוויק עם הגלגלים הנכונים תיראה לא רע בכלל.

המאזדה גם יותר גדולה,קצת יותר חזקה ולדעתי גם מבפנים היא נראית יותר טוב מהסיוויק.

אם אתם לא כל כך סגורים על הסיוויק והמאזדה מוצאת חן בעיניכם אז אני הייתי בוחר במאזדה.

כמובן שהכל תלוי גם בתקציב.המאזדה יותר יקרה, וגם יש קנס על הביטול של העיסקה.

בכל אופן,אני הייתי בוחר ב-6.

פורסם
יסלח לי כבודו, מה ברצונך לומר?

שאשקול גולף V :?:

 

או שסתם קצת קשקשת לא מזיקה?

 

רציתי שתדע שאם אתה בוחר בסיויק זה וויתור על ביצועים על פני יופי חיצוני, זה הכל.

הדגשתי כי יש את בדיוק ההפך, גולף V זאת דוגמה מצוינת.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם
היינו בסוכנות (דלק/) מאזדה, התיישבנו בה, - מזכיר בול את המאזדה 6 היוצאת, קצת קוסמטיקה, ותו לא.

 

.

 

כנראה שאתה לא רואה טוב :shock:

 

אין שוםקשר בין הדגם הקודם , לחדש. נהגתה על החדשה? אני כן! וגם על הקודמת. הרכב הזה שקט ברמות גבוהות ונותן תחושה של רכב אירופאי עוד יותר. זה נכון שהוא קצת פלסטיקי פה ושם, אך אני לא הייתי משווה אותו להונדה מבחינת נוחות, אבזור ואיכות חיים כוללת. חשוב לציין שהוא יותר חדשני בתחום הבטיחות, אז לפי דעתי ה 6 עולה ההונדה בכל הפרמטרים.

 

ואם כבר ,שווה לך לנסות נסיעת מבחן על המונדאו החדשה.

ay-ahzakot.co.il

פורסם
כנראה שאתה לא רואה טוב :shock:תעבור על התמונות שוב, כבוד השופט.

 

אין שום קשר בין הדגם הקודם , לחדש אני חולק עליך. נהגתה על החדשה? אני כן! וגם על הקודמת. הרכב הזה שקט ברמות גבוהות ונותן תחושה של רכב אירופאי עוד יותר. זה נכון שהוא קצת פלסטיקי פה ושם, אך אני לא הייתי משווה אותו להונדה מבחינת נוחות, אבזור אכן, ואיכות חיים כוללת בתחום הבטיחות, אז לפי דעתי ה 6 עולה על ההונדה (בכל הפרמטרים).

 

ואם כבר ,שווה לך לנסות נסיעת מבחן על המונדאו החדשה:roll:.

להונדה פרמטרים מצויינים ועליהם אין חולק, כך שאין לי צורך לפזול פזילה גדולה לעבר המאזדה 6.

 

מציק לי - שעקב שוק הליסינג 'המאזדה' תהפוך להמוני מידי, תחושת 'רכב ליסינג' - מה לעשות זה מציק.

תסכים איתי שהסיוויק הינה 'רכב עם אופי' (ספורטיבית במשהו).

 

 

זאת ועוד, שהשוני בהנדסת אנוש ועיצוב הפנים של שני הרכבים, - תפיסתם שונה בתכלית, בעוד שהמאזדה הולכת בכיוון יותר מסורתי של כלל המערכות והתצוגות, הולכת ההונדה על כיוון חללי/עתידני במשהו, ובעיצוב הנותנת תחושת מרחב אופטית.:ok:

חוק = דבר שאין בו צורך כאשר בני האדם הם ישרים, ואין בו תועלת כאשר הם מושחתים (בנימין ד`יזרעלי, 1804-1881).

פורסם

אסור לשכוח שמאזדה 3 זה כולו אוטו ב-$15.000

הונדה ממש סבבה, אבל הייתי בהחלט הולך על אקורד ומדלג על הסיויק סדאן, בעיניי היא לא מושכת.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

×
×
  • תוכן חדש...