Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6791 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תסכים איתי שהסיוויק הינה 'רכב עם אופי' (ספורטיבית במשהו).

גם אתה חושב שסיויק סדאן רגילה היא ספורטיבית (במשהו) ? :roll:

יודע מה? תראה לי במשהו אחד שהיא יותר "ספורטיבית" לדעתך מהמאזדה (והן שתיהן לא קשורות מונח ספורטיבית כלל וכלל).

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

בחור, השאלה היא אם אתה רוצה רכב עם פוזה.

אתה מסתייג מרכב שיהיה נפוץ, אבל מפנק. אתה הולך על סיוויק שמתומחרת במחיר שערורייתי, שאינה בעלת שום זיקה לספורט מוטורי או אפילו התנהגות כביש ספורטיבית מעט.

כל הפוזה הספורטיבית כביכול שיש לסיוויק היא תוצאה ישירה לסיוויק קופה משנתון 91-95 אשר הייתה מבוססת על כלום, לא ספורטיביות ולא בטיח.

 

אלה שני הסנט שלי.

פורסם

יש ליד הבית שלי סיוויק סדאן בצבע כחול טיפה בהיר עם חישוקים גדולים טיפה נראית מעולה! הרבה יותר יפה מה3..

 

אני הייתי הולך על המונדיאו..

פורסם

תסכים איתי שהסיוויק הינה 'רכב עם אופי' (ספורטיבית במשהו).

 

 

.:ok:

 

 

מסכים איתך, היא ספורטיבית , בסמל :-).

ay-ahzakot.co.il

פורסם
מסכים איתך, היא ספורטיבית , בסמל :-).

 

סיויק מצטיינת בגיר אוטומטי המצוין ומנוע חזק.

חסרונות מיוחדים: מתלה קצר ולא מספק איכות נסיעה בכביש עירוני. תא מטען מאוד קטן.

אפשר להשוות את רמת הרכב הכללית לקורולה החדשה. חלק מהתחומים סיויק עולה עליה וחלק מהתחומים הקורולה עדיפה.

 

מאזדה 6 מספקת איכות נסיעה יותר גבוהה, רכב יותר מרווח ורמה אחת מעל סיויק (וקורולה, כמובן).

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם
סיויק מצטיינת בגיר אוטומטי המצוין ומנוע חזק.זה עדיין לא עושה אותה ספורטיבית,אם כבר המזדה 3 יותר ספוטיבית עם היגוי עדיף.

חסרונות מיוחדים: מתלה קצר ולא מספק איכות נסיעה בכביש עירוני. תא מטען מאוד קטן.

אפשר להשוות את רמת הרכב הכללית לקורולה החדשה. חלק מהתחומים סיויק עולה עליה וחלק מהתחומים הקורולה עדיפה.

 

מאזדה 6 מספקת איכות נסיעה יותר גבוהה, רכב יותר מרווח ורמה אחת מעל סיויק (וקורולה, כמובן).[/quote]

 

לא אמרתי אחרת, אכן המזדה6 טובה ממנה. אתה מוזמן לקרוא את השרשור הראשון שלי בנושא זה.

ay-ahzakot.co.il

×
×
  • תוכן חדש...