Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך אתם מראים אהבה לאוטו שלכם?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8288 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמה דברים שאני מעניק לרכב שלי...

 

1. טיפולים לפני הזמן.. והרבה לפני הזמן.. לפני פחות מחודש ביצעתי טיפול שני ברכב אחרי 30K שזה 10K לפני הזמן!

וב 45K אני הולך לבצע שלישי שזה 15K לפני הזמן!..

 

2. שטיפה כל יום שישי אם לא פעמים (תלוי עד כמה מתלכלך הרכב!)., וכמובן שאיבת אבק לפחות 3 פעמים בשבוע (חולני, אני יודע אבל אין מה לעשות)., כמובן וקס פעם בשלושה חודשים.

 

3. בדיקת שמן , מים , אויר כל שבוע (לפני הרחיצה)

 

4. נסיעה לאחר חימום של המנוע למשך 5 דק' לפחות.

 

5. תדלוק 98 קבוע, אין מצב שהמחוג של הדלק יורד מתחת לחצי ואני מעלה אותו חזרה למיכל מלא!.

 

6. של פיפס קטן ברכב שלא נשמע טוב רץ למוסך ומשגע אותם .. מה , איך , למה , מדוע זה ככה.

 

 

בקיצור אפשר לומר שאני פנאתי לרכב הנ"ל, אבל אהבת חיי בזמן זה, לפחות לעוד שנה וקצת שאני יחליף אותו.. מה שבטוח בעל הבית הבא, יהיה שמח לקבל רכב במצב שאני מוכר אותו.

 

למרות הלחיצות שאני נותן איתו, עדיין שומר על שמן , מים וכו' בצורה מאוד גבוהה

 

וכמובן איך שכחתי להוסיף , כל שטיפה יש ניקיון מתחת למכסה מנוע! עם מטלית לחה, ספרי לגומי (שמירה על הצנרת ושאר חלקים). ככה שתמיד שמרימים מכסה, הוא יהיה נקי כאילו יצא מהחברה עכשיו.

 

זהו אני חושב :)

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ואני חשבתי שאני משוגע... :oops:

 

פעם בשבוע עד 10 ימים שטיפה שמתחילה בניקוי חיצוני עם שמפו רגיל לרכב, לאחר מכן עובר לג'אנטים ומשפשף אותם חזק חזק :twisted: , שוטף את כל הקצף עם מים, מחכה שיתייבש עם עזרה קטנה של מטלית, בזמן ההמתנה מוציא את השטיחונים ושוטף אותם, שואב אבק, מנקה את הדשבורד עם נוזל מבריק רגיל, מחזיר הכל שוטף חלונות והולך להתקלח 8)

לוקח בין שעה לשעה וחצי.

לחץ צמיגים זה לא כל כך פינוק אבל בודק כל שבועיים באותה תחנת דלק (נדלקתי על הדיגיטלי ללחץ אויר ב"אלון") - נראה לי הדיגיטלי היחיד בירושלים לא...? :roll:

בודק שמן ונוזל קירור בכל שטיפה או לפני כל נסיעה מחוץ לעיר.

פורסם

נראה לכם שאתם מטורפים?

אני לא הולך לישון בימי חמישי בלילה כדי להיות ער ב-6 בבוקר ולעשות את כל מה שאמרתם פה.

ה-כ-ל שזה כולל שטיפת הרכב, ג'אנטים, ספריי סקאיי לכל הפלסטיקה ברכב, מנקה קצת את המנוע מבפנים, חלונות עם עיתון וחומר מיועד, ווקס פעם בחודש חצי(לירן אתה מגזים לדעתי :lol: ), חומר לצמיגים, שואב אבק בכל האוטו, סדר בבגאז', נותן לרכב כמה דקות להיות מונע לפני הנסיעה וכמובן שלא לוחץ עד טמפ' עבודה טובה. כמו כן שמשיות כל יום גם על הרמקולים מאחורה..עד לא מזמן היה לי כיסוי לרכב אבל הוא התפורר לי (אופיס דיפו הכ**ים האלה!!) ומאז אני בלי. הייתי מכסה (משתדל) כל יום, משעה 7 בבוקר כשהייתי חוזר מהעבודה.

בלילה לא הייתי מכסה, הבנתי שהטל יגרום לי לחלודה בפח. עדיף מהבוקר ולהיות שקט.

וכמובן שיש עוד ועוד....

 

כבר ציינתי שאני מנקה גם את הפח מתחת למכסה מנוע ובתוך הרכב איפה שהמנגנון של הדלתות?? משתמש בחומרים הטובים ביותר ולא מתפשר?(כן כן שיניתי את החומר של הסקאיי!! הבאתי אותה ב-אסטיפי :D ), טיפולים בזמן,בדיקות שבועיות ויותר מכך.

:roll:

 

עריכה: נזכרתי בעוד משהו, כאשר אני מחנה, אני דואג לשמור מרחקים ענקיים מהרכב שלפני ומאחורי, ואם לא אפשרי, אני לא חונה, שלא ידפקו אותי, וזה כולל מרוחים מהצדדים בחניות מהסוג הזה. שלא יפתחו עלי דלתות. ואני בטוח יזכר בעוד מלא דברים..

 

סהר.

פורסם
אצלי זה דיי ארוך.. הפינוק הוא גדול.

 

כל שבוע בדרך כלל בימי חמישי בערב ( לעיתים רחוקות בשישי בבוקר)

אני מחנה את האוטו ליד הפח זבל אצלי בבניין , מוציא חוט חשמל ארוך מהבית

שלי עד לאוטו ושואב את האוטו עם שואב בייתי .

מנקה את הדש בורד עם חומר יעודי.

לאחר מכן אני מוציא את שטיחי האלומיניום ומנקה אותם בחומר מיוחד למשטחי

מתכת שיש לי בבית .

 

שלב שני שטיפת האוטו , קודם כל אני שוטף את האוטו במיים בלבד , מוציא את

כל הלכלוך עם ג"ילדה מיוחדת , ושוב שוטף רק עם מיים ( הרבה מיים ) לאחר מכן

מגיע שלב השטיפה עם הסבון , יש לי סבון מיוחד לרכב , סבון טוב והרבה מאד קצף

אני מנקה בעדינות את כל האוטו וומקרצף בעדינות בכל חור .

לאחר מכן שוב מיים .. לאחר שאני מסיים כל הרחוב שלי נראה אחרי מלחמה

נחילים של מיים לבנים בכל הרחוב...

לאחר מכן אני מייבש את האוטו עם ג"ילדה אחרת

ועובר לשלב הבא:

 

שלב שלישי : ווקס , מחנה את האוטו בצל ומתחיל למרוח ווקס ולהסיר , לאט לאט

בכל חלק לחוד , דלת לחוד , כנף וכך הלאה.

 

שלב רביעי ג"אנטים וצמיגים , כל שבוע אחרי השטיפה אני מנקה את הצמיגים משאריות

אבנים וחצץ ומנגב אותם במטלית , לאחר מכן אני מורח ספריי לצמיגים .

את הג"אנטים אני שוטף עם סבון ופעם בחודש עם חומר ניקוי לג"אנטים ..

לאחר הכל - ניקוי חלונות , יש לי חומר מיוחד לניקוי וביחד עם עיתון התוצאה טובה.

 

 

 

פינוקים נוספים? , אני לעולם לא מתחיל לנסוע ישר אחרי ההנעה , אני לא לוחץ שהאוטו קר

בכל ערב שאני מגיע הבייתה אני מלטף את "מוניק" ( הראלי) ואומר לה לילה טוב.

ולפעמים סתם ככה מנקה לה חרא של ציפורים ...

 

אה , וכן אני משוגע....

:wink:

 

חאפר!

 

 

:lol:

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

פורסם

אני פחות חולה מהאחרים

 

אבל מעבר לטיפולים בזמן והכל יש בדיקת שמן מים שבועית

בדיקת לחץ אוויר צמיגים אחת לשבוע עד שבועיים

משתדל לשטוף כל שבוע אבל לא ממש יוצא (הקטע הזה פחות עקרוני לי) מה שאני כם מקפיד זה

דשבורד \חלקי פלסטיק בחומר יעודי אחת לשבוע וכנ"ל חלקי עור עם חומר מיוחד לעור

מחמם כ 5 דקות לפני התחלת התנועה (עד שהמחוג עולה 2-3 קווים) ורק אחרי רבע שעת נסיעה (כשהאוטו כבר מזמן בטמפרטורת עבודה ) מתחיל ללחוץ

 

ובטח שכחתי עוד כמה דברים

אני והקליאו כבר לא ביחד

אווווי הגעגועים

פורסם
שטיפה יסודית?

 

אגזוז חדש?

 

גופיות חדשות?

 

אז איך אתם מראים אהבה? איך אתם "מפנקים" אותו?

 

שטיפה יסודית פעמיים בשבוע (עכשיו כבר פחות כי יש לימודים).

 

אגזוז חדש שאני קונה מחר!!! איזה כיף :twisted:

 

גופיות, כיסוי חגורה, ידית יפה יפה להילוכים.

 

והכי חשוב הרבה הרבה נשיקות וחיבוקים :D:D:D

X כ"ס יפניים = X כ"ס צרפתי כפול 1.5

 

1.כועס ומנצח, כועס ומנצח - כמו חתול

2.כרגע למדתם שיעור מהיר איך הופכים לימון ללימונדה

(ממיטב אמירותיו השנונות של מודי בר-און בעת שידור חצי גמר אליפות "ניין בול" בספורט +5)

פורסם

למרות שהרכב של אבא אני:

 

כל שבועיים שוטף.

מתחיל פנימי, מנקה את הפח של הרכב, מוציא שטיחים שואב את כל הרכב+שטיחים+כיסאות, הכל,שטיחים מפלסטיק בנוסף לשטיחים של הרכב עצמו אני שוטף,

לאחר מכן מתחיל בשטיפת הרכב, בהתחלה שופך מים על הרכב כדי שיהיה קצת רטוב, לאחר מכן לוקח מברשת שלא סורטת את הצבע של הרכב, טובל בסבון ועובל על כל חלק ברכב כולל הטסות. (אני וחבר שלי יש לנו מחלה של שטיפת מכוניות, ככה שתמיד אנחנו שוטפים ביחד)

בזמן שאני מתחיל עם הסבון חבר שלי מחכה קצת שאני יעשה לפחות את הפרונט של האוטו ואז הוא עובר אחריי עם הצינור ,שם את הזרם על זרם חלש, שלא ישפריץ ועם היד מתחיל לשפשץ את כל הסבון או איזה שהו סימן או משהו שיש על הרכב, הוא עובר מייד ארי כדי שהסבון לא יתיבש בגלל השמש. לאחר של הרכב שטוף כולל טסות הכל. אני או חבר שלי עוברים על הג'ילדה ליבש את כל הרכב, לאחר שהוא יבש אני לוקח ספרי חלונות, עיתון ועובר חלון חלון מבפנים ומבחוץ.. מבריק שלא יהיה שום כתם !

חבר שלי בזמן שאני עם החלונות לוקח את הספרי sky ועובר על כל הדאש בורד, הגה וכל חלק שפלסטיק כמו הדש בורד !

 

וכמובן הפינוק שלי לאחר שכל הרכב נקי, וקח את הספרי חלונות, עיתון ומבריק סמל סמל ברכב (אצלי בהונדה) כל הסמלים מקדימה,אחורה הסמל של ההונדה (H) והשם עצמו (HONDA) שהכל מניקל ואת הסמל שעל ההגה !

אצל חבר שלי במאזדה 6 אנו עושים אותו דבר בדיוק, רק שאצלו כמובן ג'אנטים מבריקים אותם !

ואצלי כמובן המחלה של סמלים מבריקים, כל סמל וסמל מניקל ובכלל כל חלק ניקל ברכב אני עובר להבריק כולל הסמלים של המאזדה על הג'נט.

 

בסביבות פעם בחודש מורח ווקס על האוטו !

 

את החיפושית אני לא שוטף הרבה מכוון שיש בעיה של רטיבות במכוניות ישנות אז את החיפושית אני שוטף פעם בחודשיים ככה .. גם אותו דבר בול כמו על ההונדה וככה כנ"ל לכל שאר המכוניות !

 

 

כמובן בודק שמן ומים בהשגחה+עזרה של אבא !

נ.ב

אני ועוד 2 חברים שלי הקמנו "עסק" לשטיפה פה בשוהם אך לצערנו כולם יבשים ואף אחד לא רוצה לשטוף את הרכב שלו ..!!!

כולם יבשים !

 

מישהו רוצה שטיפה ?

- BLUE HONDA CIVIC EX EF (ED4) D16Y8 1991

- BLUE HONDA CIVIC ES FD 2008

- Black HONDA CIVIC HATCH 5DR 2006 manual

פורסם

אז איך אתם מראים אהבה? איך אתם "מפנקים" אותו?

 

מתדלק אותו ב 95 נטול עופרת פעם בשבוע (פרט לבדיקת לחץ אויר כל שבוע-שבועיים וניקיון כל שבוע-שבועיים).

 

לא צריך יותר מזה :p

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

באוטו של אבא שלי אני דואג לקחת את המחוג של המד סל"ד לטיול באזור הקו האדום, אבל בכל הילוך והילוך!!! :lol:

וזאת בתקווה שהאוטו שאחרי שעבר 220 אלף קילומטר אולי ישפוך מנוע ויחליפו לנו אותו/אוטו למשהו אחר.

באוטו שלנו אני דואג שהוא לא יבזבז יותר מדי דלק. זה כולה פיאט, לא טיירה בנקס, הוא ניתן להחלפה והוא יודע את זה טוב מאוד!!! 8)

 

 

 

ד"א, כל מי שמנקה את האוטו שלו עם נייר עיתון, קבלו ח"ח, חשבתי שאני היחיד שנראה כמו רוסי כשאני שוטף את האוטו (רגע, אני באמת רוסי :? בלאט!!!)

Ruff Ryders to the death, ride or die nigga we know the oath

פורסם

לא חבל על כל המים האלה? אנחנו מדינה בלי הרבה מים. אפשר קצת לחסוך. לא יקרה כלום...

 

 

 

אצלי זה דיי ארוך.. הפינוק הוא גדול.

 

כל שבוע בדרך כלל בימי חמישי בערב ( לעיתים רחוקות בשישי בבוקר)

אני מחנה את האוטו ליד הפח זבל אצלי בבניין , מוציא חוט חשמל ארוך מהבית

שלי עד לאוטו ושואב את האוטו עם שואב בייתי .

מנקה את הדש בורד עם חומר יעודי.

לאחר מכן אני מוציא את שטיחי האלומיניום ומנקה אותם בחומר מיוחד למשטחי

מתכת שיש לי בבית .

 

שלב שני שטיפת האוטו , קודם כל אני שוטף את האוטו במיים בלבד , מוציא את

כל הלכלוך עם ג"ילדה מיוחדת , ושוב שוטף רק עם מיים ( הרבה מיים ) לאחר מכן

מגיע שלב השטיפה עם הסבון , יש לי סבון מיוחד לרכב , סבון טוב והרבה מאד קצף

אני מנקה בעדינות את כל האוטו וומקרצף בעדינות בכל חור .

לאחר מכן שוב מיים .. לאחר שאני מסיים כל הרחוב שלי נראה אחרי מלחמה

נחילים של מיים לבנים בכל הרחוב...

לאחר מכן אני מייבש את האוטו עם ג"ילדה אחרת

ועובר לשלב הבא:

 

שלב שלישי : ווקס , מחנה את האוטו בצל ומתחיל למרוח ווקס ולהסיר , לאט לאט

בכל חלק לחוד , דלת לחוד , כנף וכך הלאה.

 

שלב רביעי ג"אנטים וצמיגים , כל שבוע אחרי השטיפה אני מנקה את הצמיגים משאריות

אבנים וחצץ ומנגב אותם במטלית , לאחר מכן אני מורח ספריי לצמיגים .

את הג"אנטים אני שוטף עם סבון ופעם בחודש עם חומר ניקוי לג"אנטים ..

לאחר הכל - ניקוי חלונות , יש לי חומר מיוחד לניקוי וביחד עם עיתון התוצאה טובה.

 

 

 

פינוקים נוספים? , אני לעולם לא מתחיל לנסוע ישר אחרי ההנעה , אני לא לוחץ שהאוטו קר

בכל ערב שאני מגיע הבייתה אני מלטף את "מוניק" ( הראלי) ואומר לה לילה טוב.

ולפעמים סתם ככה מנקה לה חרא של ציפורים ...

 

אה , וכן אני משוגע....

:wink:

פורסם

קודם כל חוץ מה שטיפה החיצונית טובה וניקוי פנימי טוב, אני מנקה היטב מסביב לכפתורים השונים עם קיסם. בנוסף אני משתמש רק החומרי ניקוי ההכי טובים לאוטו, בודק שבועית לחץ אוויר, והכי חשוב: אף פעם לא רוחץ במכונות שטיפה.

והכי הכי חשוב, מותח את הארמברקס שבועית (סתם)

"במכונית יפנית חדשה, בירידות אני דוהר"

פורסם

1) אוקטן 98 משובח (אני מקווה שהוא משובח בכל אופן :roll: ) מרגע הולדת הרכב.

 

2) תוסף LM כל 2000 ק"מ.

 

3) החלפת שמן כל 7.5K (זה התיכנון לפחות).

 

4) בדיקת נוזלים ול"א בצמיגים אחת לשבוע.

 

5) משתדל לשטוף מדי שבוע (תלוי עד כמה האוטו התלכלך בשבוע שחלף) שטיפה ידנית.

 

6) בקרוב כנראה אעשה ווקס בפעם הראשונה (הרכב מגיע עם ציפוי מהיצרן כך שלא היה ממש צורך עד עכשיו).

 

7) אשתאול-נס הרים.


×
×
  • תוכן חדש...