Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך אתם מראים אהבה לאוטו שלכם?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8285 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

סוכך שמש בקיץ.

 

ביקורת לחץ-אוויר חודשית.

 

נסיעה רגועה בדקות הראשונות עד שהמנוע חם.

 

התעללות רק בגבול הסביר. ("סביר" בקנ"מ רגיל, לא "סביר" של ליסינג שזה ביטוי חסר משמעות!)

 

אל תשכחו שזה רכב ליסינג...

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
סוכך שמש בקיץ.

 

ביקורת לחץ-אוויר חודשית.

 

נסיעה רגועה בדקות הראשונות עד שהמנוע חם.

 

התעללות רק בגבול הסביר. ("סביר" בקנ"מ רגיל, לא "סביר" של ליסינג שזה ביטוי חסר משמעות!)

 

אל תשכחו שזה רכב ליסינג...

 

בדיקת לחץ אוויר חודשית? :roll: אם כבר אז שבועית.

 

איך אני מפנק את האוטו? אני לא מפנק את האוטו של אבא. אין עצבים.

פורסם

חבר'ה... אתם לא רציניים.

יש כאן אנשים עם קכבים במאות עלפי שקלים וזה מה שאת עושים?

 

הייתה לי פונטו XTZ 98, טחנתי אותה כמו לא יודע מה, אבל:

 

1. כל יום שישי הרכב מבקיר כמו בתצוגה.

2. בדיקת לחץ אוויר.

3. תדלוק בתחנה הטובה ביותר בעיר+תוסף לדלק.

4. טיפולים קצת לפני הזמן.

5. אבזור פנימי שלא הייה מבייש אף רכב.

6. מדבקות תוצרת בית+חלונות שחורים.

 

ועוד כל מני שטויות שאני כבר לא זוכר כי מכרתי.... :cry::(:cry:

Fiat Punto.JPG

Honda Civic 5D, 2009, Black

VW Bora TDI, 2002, White- נגנבה...

פורסם

ממלא דלק דרגון :lol: (צוחק)

 

בודק שמן ומים פעם בשבועים

 

בודק אוויר פעם בחודש

 

שוטף את האוטו לבד מתי שצריך

 

רושם אצלי מתי שמתי תוספים למיניהם שאני ידע מתי לשים שוב.

 

מנקה את הפילטר כל 10K.

 

 

בגדול זהו.

פורסם

אני פעם בכמה חודשים מרוקן את הפח.

נשבע לכם - אני כל כך מזניח את הרכב קוסמטית שחטפתי סעיף בטסט על ריפודים בלויים.

 

נראה לי שיש לי על מכסה המנוע טביעות רגליים של זני חתולים שנכחדו, ועל הדשבורד אבק מהאסטרואיד שקטל את הדינוזאורים.

 

מה לעשות - אני מעדיף להשקיע במכני ובשיפצורי חשמל.

 

אבל השבוע אני מבטיח (אולי) לנקות את האוטו.

פורסם
אני פעם בכמה חודשים מרוקן את הפח.

נשבע לכם - אני כל כך מזניח את הרכב קוסמטית שחטפתי סעיף בטסט על ריפודים בלויים.

 

נראה לי שיש לי על מכסה המנוע טביעות רגליים של זני חתולים שנכחדו, ועל הדשבורד אבק מהאסטרואיד שקטל את הדינוזאורים.

 

מה לעשות - אני מעדיף להשקיע במכני ובשיפצורי חשמל.

 

אבל השבוע אני מבטיח (אולי) לנקות את האוטו.

 

:lol::lol::shock:

 

 

אני שוטף את האוטו וכל שבועיים כולל ניקוי מביפנים ,כל הבדיקות הנחוצות, שמתי מערכת , חלונות שחורים מאחורה , ברקסים בצבע אדום ,דוושות ספורטיביות ,ספויילר וכו.......

וכל של הפינוקים :wink:

 

:wink::wink:

פורסם

פשוט מאוד...

 

שטיפה שבועית, ידנית בבית (לא נכנס למכונות למינהן!).

בדיקת לחץ צמיגים כל שבועיים.

טיפולים מוסך מורשה (לפי הנחיות שלי!), וכמובן שאני ליד האוטו כל הזמן.

וקס ידני (מיותר לומר הטוב ביותר) כל שלושה חודשים.

סבון מתזים נגד אבנית, החלפת מגבים לפני חורפים (זה עכשיו...).

חניה מקורה (בתמונה).

 

http://www.carsforum.co.il/phpBB2/download.php?id=7783

Finger's gonna kill me.

פורסם

חוץ מבדיקת שמן,רחיצות,נשיקות לילה טוב......

 

הדרך הכי טובה לדעתי להראות לאוטו שלכם אהבה(בתקופה הזו) היא הכנתו לחורף.

צמיגים,מגבים ושאר הירקות.......אני כבר הכנתי, אתם????

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

פורסם

אצלי זה דיי ארוך.. הפינוק הוא גדול.

 

כל שבוע בדרך כלל בימי חמישי בערב ( לעיתים רחוקות בשישי בבוקר)

אני מחנה את האוטו ליד הפח זבל אצלי בבניין , מוציא חוט חשמל ארוך מהבית

שלי עד לאוטו ושואב את האוטו עם שואב בייתי .

מנקה את הדש בורד עם חומר יעודי.

לאחר מכן אני מוציא את שטיחי האלומיניום ומנקה אותם בחומר מיוחד למשטחי

מתכת שיש לי בבית .

 

שלב שני שטיפת האוטו , קודם כל אני שוטף את האוטו במיים בלבד , מוציא את

כל הלכלוך עם ג"ילדה מיוחדת , ושוב שוטף רק עם מיים ( הרבה מיים ) לאחר מכן

מגיע שלב השטיפה עם הסבון , יש לי סבון מיוחד לרכב , סבון טוב והרבה מאד קצף

אני מנקה בעדינות את כל האוטו וומקרצף בעדינות בכל חור .

לאחר מכן שוב מיים .. לאחר שאני מסיים כל הרחוב שלי נראה אחרי מלחמה

נחילים של מיים לבנים בכל הרחוב...

לאחר מכן אני מייבש את האוטו עם ג"ילדה אחרת

ועובר לשלב הבא:

 

שלב שלישי : ווקס , מחנה את האוטו בצל ומתחיל למרוח ווקס ולהסיר , לאט לאט

בכל חלק לחוד , דלת לחוד , כנף וכך הלאה.

 

שלב רביעי ג"אנטים וצמיגים , כל שבוע אחרי השטיפה אני מנקה את הצמיגים משאריות

אבנים וחצץ ומנגב אותם במטלית , לאחר מכן אני מורח ספריי לצמיגים .

את הג"אנטים אני שוטף עם סבון ופעם בחודש עם חומר ניקוי לג"אנטים ..

לאחר הכל - ניקוי חלונות , יש לי חומר מיוחד לניקוי וביחד עם עיתון התוצאה טובה.

 

 

 

פינוקים נוספים? , אני לעולם לא מתחיל לנסוע ישר אחרי ההנעה , אני לא לוחץ שהאוטו קר

בכל ערב שאני מגיע הבייתה אני מלטף את "מוניק" ( הראלי) ואומר לה לילה טוב.

ולפעמים סתם ככה מנקה לה חרא של ציפורים ...

 

אה , וכן אני משוגע....

:wink:


×
×
  • תוכן חדש...