Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך אתם מראים אהבה לאוטו שלכם?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8289 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
חבר'ה... אתם לא רציניים.

יש כאן אנשים עם קכבים במאות עלפי שקלים וזה מה שאת עושים?

 

הייתה לי פונטו XTZ 98, טחנתי אותה כמו לא יודע מה, אבל:

 

1. כל יום שישי הרכב מבקיר כמו בתצוגה.

2. בדיקת לחץ אוויר.

3. תדלוק בתחנה הטובה ביותר בעיר+תוסף לדלק.

4. טיפולים קצת לפני הזמן.

5. אבזור פנימי שלא הייה מבייש אף רכב.

6. מדבקות תוצרת בית+חלונות שחורים.

 

ועוד כל מני שטויות שאני כבר לא זוכר כי מכרתי.... :cry::(:cry:

 

אהבתי את החלק של המדבקות הרי פונטו רכב מאוד נדיר בארץ אז צריך שאנשים יכירו שמים מדבקות..

 

:wink:

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כנראה שאף אחד לא משוגע כמוני...

לפחות לא בחלק של הניקיון....

 

כמעט כל מה שאמרת כבר - אבל אני גם מוציא את הכיסאות, מקדימה ומאחורה, שואב אבק של 1600 וואט שעובד כמו חייה רעה.

פעם ב.. אני מפרק את כל הפלסטיקים (בזהירות.. ויש לי הרבה נסיון בזה כבר) אחרי הפירוק של הפלסטיקים ניקיון יסודי לכל הפלסטיקים כולל המחברים הקטנים, עם קיטורית של דודה שלי :) .... ואז שהכל מפורק אני גם מוציא את השטיח שלמטה למטה ולוקח אותו לניקוי יבש... נוסע ככה חצי יום ואז מרכיב הכל אחרי שכל הנקיונות נגמרו...

עץ ריח חדש...

 

יש למישהו עצה איך לנקות מגנזיום ? שלי מאוד ישן ומלוכלך, הבנתי שעם ברזלית של הבית אפשר אבל אני מפחד לשרוט אותם.???

 

ודרך אגב, יש לי כולה סובארו GL שנת 86... צבע אפור עכבר, מטאלי...

עם מגנזיום מקורי של סובארו משנות השמונים, אני מחפש סט כזה אם מישהו יודע משהו?

 

 

בראל.

פורסם
לא חבל על כל המים האלה? אנחנו מדינה בלי הרבה מים. אפשר קצת לחסוך. לא יקרה כלום...

 

 

 

אצלי זה דיי ארוך.. הפינוק הוא גדול.

 

כל שבוע בדרך כלל בימי חמישי בערב ( לעיתים רחוקות בשישי בבוקר)

אני מחנה את האוטו ליד הפח זבל אצלי בבניין , מוציא חוט חשמל ארוך מהבית

שלי עד לאוטו ושואב את האוטו עם שואב בייתי .

מנקה את הדש בורד עם חומר יעודי.

לאחר מכן אני מוציא את שטיחי האלומיניום ומנקה אותם בחומר מיוחד למשטחי

מתכת שיש לי בבית .

 

שלב שני שטיפת האוטו , קודם כל אני שוטף את האוטו במיים בלבד , מוציא את

כל הלכלוך עם ג"ילדה מיוחדת , ושוב שוטף רק עם מיים ( הרבה מיים ) לאחר מכן

מגיע שלב השטיפה עם הסבון , יש לי סבון מיוחד לרכב , סבון טוב והרבה מאד קצף

אני מנקה בעדינות את כל האוטו וומקרצף בעדינות בכל חור .

לאחר מכן שוב מיים .. לאחר שאני מסיים כל הרחוב שלי נראה אחרי מלחמה

נחילים של מיים לבנים בכל הרחוב...

לאחר מכן אני מייבש את האוטו עם ג"ילדה אחרת

ועובר לשלב הבא:

 

שלב שלישי : ווקס , מחנה את האוטו בצל ומתחיל למרוח ווקס ולהסיר , לאט לאט

בכל חלק לחוד , דלת לחוד , כנף וכך הלאה.

 

שלב רביעי ג"אנטים וצמיגים , כל שבוע אחרי השטיפה אני מנקה את הצמיגים משאריות

אבנים וחצץ ומנגב אותם במטלית , לאחר מכן אני מורח ספריי לצמיגים .

את הג"אנטים אני שוטף עם סבון ופעם בחודש עם חומר ניקוי לג"אנטים ..

לאחר הכל - ניקוי חלונות , יש לי חומר מיוחד לניקוי וביחד עם עיתון התוצאה טובה.

 

 

 

פינוקים נוספים? , אני לעולם לא מתחיל לנסוע ישר אחרי ההנעה , אני לא לוחץ שהאוטו קר

בכל ערב שאני מגיע הבייתה אני מלטף את "מוניק" ( הראלי) ואומר לה לילה טוב.

ולפעמים סתם ככה מנקה לה חרא של ציפורים ...

 

אה , וכן אני משוגע....

:wink:

 

המטרה מקדשת את האמצעים.

קודם כל אני לא שוטף בצינור

שנית אני לא שופך "סתם" מים ,...

אתה חושב שאני אחשוב פעמיים לפני שאני אשטוף את האוטו?

לא.

פורסם
אז איך אתם מראים אהבה? איך אתם "מפנקים" אותו?

נוהג בה.

לנהוג בה כמו שצריך לנהוג בה, בלי להתכוון להגיע לשום מקום, בעוד המכונית השניה יושבת

בחניה מלאה בדלק-חינם, זו פעולה אמוציונלית גרידא.

 

לשמור על אוטו נקי, מצוחצח ובמצב טוב, זו פעולה שאני עושה גם למכונית שאני לא אוהב,

יותר נכון שונא... הקיא... :?

אם זו הדרך היחידה שאתם מראים למכוניות שלכם אהבה... :roll:

 

הראה לי את מכוניתך ואגיד לך מי אתה. :wink:

 

דניאל

MCS 2008

פורסם

באמת.

 

אחרי נסיעת טובה וביצועים טובים שלה אני מנשק את ההגה ומלטף אותה.

 

חוץ מזה כמעט כל פעם שאני עובר לידה זה מלווה בליטוף או נישוק.

 

חוץ מזה ניקיון, מדי פעם וניקיון של הדש בורד.

 

לטיולי כסח, גם דלק חזק במיוחד (98 - 99 )

 

ואהבה אהבה כל הזמן, ואם אפשר מהצד ...

פורסם

 

ואהבה אהבה כל הזמן, ואם אפשר מהצד ...

 

 

 

מה היאריס תגיד שיש לך מכונית אחרת מהצד?

:shock:

 

השורה האחרונה היתה מפרודיה בעברית שעשו פעם על קלינטון בימי לוינסקי

 

"אהבה אהבה כל הזמן, ואם אפשר מהצד"

 

בכל מקרה לי אין אחרת על פני יאריסי.

 

בלי עין הרע יש הרבה רכבים שווים בבית:

 

מזדה 6 מנוע 2.3

גיפ טויוטה 4 ראנר

אופנוע DRZ400

 

אבל מבחינתי אין כמו נסיעה בכל מצב לכל מקום עם היאריס.

 

רק שאני בלי רכב בעבודה אני נוסע באחרות וגם אז אני חוזר הביתה מלטף את ללי ואומר לה שהתגעגתי.

 

חברה שהיתה לי נורא קינאה ביאריס והאמת :?: בצדק :!::lol:

פורסם

 

ואהבה אהבה כל הזמן, ואם אפשר מהצד ...

 

 

 

מה היאריס תגיד שיש לך מכונית אחרת מהצד?

:shock:

 

השורה האחרונה היתה מפרודיה בעברית שעשו פעם על קלינטון בימי לוינסקי

 

"אהבה אהבה כל הזמן, ואם אפשר מהצד"

 

בכל מקרה לי אין אחרת על פני יאריסי.

 

בלי עין הרע יש הרבה רכבים שווים בבית:

 

מזדה 6 מנוע 2.3

גיפ טויוטה 4 ראנר

אופנוע DRZ400

 

אבל מבחינתי אין כמו נסיעה בכל מצב לכל מקום עם היאריס.

 

רק שאני בלי רכב בעבודה אני נוסע באחרות וגם אז אני חוזר הביתה מלטף את ללי ואומר לה שהתגעגתי.

 

חברה שהיתה לי נורא קינאה ביאריס והאמת :?: בצדק :!::lol:

 

 

גם לי יש כמה דברים שווים בבית....

יש לי כמובן את "מוניק" ( הראלי האהובה שלי ) ...

 

ויש לי את "שמעון " ( וולוו ענקית אמריקאית שנת 76 בעלת בולמים גמורים וצמיגים

מקוריים ... ונוסעת , כן נוסעת!!!!)

 

:roll:

אה כן ויש לי את "קוקו" ( אופניים מקוקה קולה ..)

 

 

:drinking:

 

:screwy:

 

:shock2:

 

:shock3:

 

:shock:

 

:puppydog:

 

 

אגב , מאז שנגעתי למוניק בלאו לאו היא כל הזמן קופצת לי בסרק...

מופקרת קטנה.....

פורסם

מחנה אותה ומכמה מטרים מביט בה ואומר:

"אך, איך אני בכלל חושב להחליף אותך בוולו של יואב :roll: "

נוסע על:

טויוטה פריוס 2019.

טויוטה קורולה 2008 רובוטית.


×
×
  • תוכן חדש...