Jump to content

barel

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של barel

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

10

מוניטין

  1. כנראה שאף אחד לא משוגע כמוני... לפחות לא בחלק של הניקיון.... כמעט כל מה שאמרת כבר - אבל אני גם מוציא את הכיסאות, מקדימה ומאחורה, שואב אבק של 1600 וואט שעובד כמו חייה רעה. פעם ב.. אני מפרק את כל הפלסטיקים (בזהירות.. ויש לי הרבה נסיון בזה כבר) אחרי הפירוק של הפלסטיקים ניקיון יסודי לכל הפלסטיקים כולל המחברים הקטנים, עם קיטורית של דודה שלי .... ואז שהכל מפורק אני גם מוציא את השטיח שלמטה למטה ולוקח אותו לניקוי יבש... נוסע ככה חצי יום ואז מרכיב הכל אחרי שכל הנקיונות נגמרו... עץ ריח חדש... יש למישהו עצה איך לנקות מגנזיום ? שלי מאוד ישן ומלוכלך, הבנתי שעם ברזלית של הבית אפשר אבל אני מפחד לשרוט אותם.??? ודרך אגב, יש לי כולה סובארו GL שנת 86... צבע אפור עכבר, מטאלי... עם מגנזיום מקורי של סובארו משנות השמונים, אני מחפש סט כזה אם מישהו יודע משהו? בראל.
  2. לבחור יש הומור טוב... מי תרגם את זה? אולי יש לך לינק למקור..? בראל.
×
×
  • תוכן חדש...