Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6865 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כידוע לרובכם יש לי ג'אסטי מנוע 1000 שנת 90.

האוטו תקין לגמרי ולא עושה בעיות.

 

אני רוצה לעשות כמה שינויים, חלקם קוסמטים וחלקם שיפורים מכאניים.

 

מכאניים:

-שינוי גודל צמיגים

-אולי שינוי מנוע

 

קוסמטיים:

-פחחות וצבע

-דשבורד חדש בבנייה עצמית

 

שאלות:

 

1) האם במשרד הרישוי יכולים להגיד לי אילו מנועים עברו תקינה לרכב המסוים הזה, והאם הם נותנים רשימה של גדלי צמיגים מורשים?

 

2) איך עוד אפשר להוציא קצת יותר כוח מהמנוע?

 

3) איך אפשר להוריד את רמת הרעש? הרעש תקין, אבל חזק מדי בשבילי.

 

4) יש גרסאות 4X4 של הג'אסטי. אפשרי להמיר את שלי ל4X4? איך זה ישפיע על הביצועים וצריכת הדלק?

פורסם

למרות שבקשותיך לא נוגעות כולן לפורום השיפורים, הנה תשובות:

 

1) האם במשרד הרישוי יכולים להגיד לי אילו מנועים עברו תקינה לרכב המסוים הזה, והאם הם נותנים רשימה של גדלי צמיגים מורשים? (בכל מכון רישוי יתנו לך את מידות הגלגלים המאושרות לדגם שלך, הכל ע"פ התנ"ך של AUTODATA, כנ"ל מנוע)

 

2) איך עוד אפשר להוציא קצת יותר כוח מהמנוע? (אולי להחליף ל 1.2)

 

3) איך אפשר להוריד את רמת הרעש? הרעש תקין, אבל חזק מדי בשבילי. (ניסית לכבות את המנוע ?)

 

4) יש גרסאות 4X4 של הג'אסטי. אפשרי להמיר את שלי ל4X4? (לא) איך זה ישפיע על הביצועים וצריכת הדלק? (לרעה, עוד 10-15% בדלק, ופחות 10% בביצועים)

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם

הייתי במשרד הרישוי בבוקר והם אמרו לי ללכת למכון רישוי.



 

במכון הם אמרו לי שהם לא יתנו לי מידע אלא אם כן אני עובר טסט אצלם (נשמע הזוי משהו...).

 

הטסט שלי הוא רק במאי, ככה שיש לי זמן.

 

את המנוע ברור שאני רוצה להחליף ל1.2. השאלה היא האם יש מנוע יותר גדול שאושר בארץ. מספיק שאישרו לאחד בשביל שגם לי יאשרו.

 

הקטע עם הרעש... לא מצחיק. חשבתי לעשות בידוד כלשהו. זה יכול לעזור. השאלה היא איזה בידוד.

פורסם

יוסי, לגבי צמיגים: 165-65-13 כמו של ה1200 במקום 145-80-12 שיש לך עכשיו, חוצמזה אין אופציות.

לגבי הבידוד: זה ג'אסטי, הפח של האוטו הזה יותר דק מפחית קולה, אני לא יודע כמה יעזור כאן בידוד, יותר ריאלי זה לקנות בימר במקרה הזה, אבל תנסה להתייעץ עם אנשים יותר מבינים ממני ;)

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם
הקטע עם הרעש... לא מצחיק. חשבתי לעשות בידוד כלשהו. זה יכול לעזור. השאלה היא איזה בידוד.

אבוד, תשכח מזה, בשיא הרצינות.

זה לא שלאוטו הזה יש גרסה עם בידוד וגרסה בלי בידוד, ובמקרה נפלת על הגרסה הזולה (זה לא היה ברצינות).

בשביל לבודד כמו שצריך את האוטו תצטרך בערך לתכנן ולהרכיב אותו מחדש,

ואל תשכח שמדובר באוטו קטן בתכנון מיושן, אין הרבה מקום לבידודים.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

יש לדיינאמיט מוצר שאמור לאטום את הרכב לרעשים. אתה יכול לקנות

ולהתקין אותו על הדלתות (כרוך בפירוק הפלסטיקים), ואם התוצאה תיהיה טובה, ניתן יהיה להמשיך ולבודד גם את הגג, הרצפה, תא מטען, קיר האש וכו'.... זה עסק לא זול ואני לא יודע אם הפלסטיקים אצלך יחזרו למקומם כמו שהיו בהתחלה - אחרי הכל מדובר ברכב ישן יחסית.

פורסם

הפלסטיקים יחזרו למקום אם יפורקו כראוי, זה ג'אסטי אין בעיה.

אני רק חושב שכל הבידוד הזה לא ריאלי, כמה שלא תבודד תמיד תשמע את המנוע בצורה מציקה ויבבנית.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

זה מתאים לפורום ... יש וחלומות לא מתגשמים!

חג שמח שנה טובה והגשמת חלומות!

 

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

1) ... רשימה של גדלי צמיגים מורשים?

4) יש גרסאות 4X4 של הג'אסטי. אפשרי להמיר את שלי ל4X4? איך זה ישפיע על הביצועים וצריכת הדלק?

יוסי, אלא אם כן אתה רוצה להפוך את הג'אסטי שלך למונסטר-טראק (עם מנוע 1200...:lol:), אני ממליץ לך מהלב לשמור את הכסף שיעלה לך להחליף מנוע + רביעיית צמיגים טובים + השד יודע מה עוד, ולהשקיע אותו ברכב אחר, קצת יותר בטוח או גדול או אמין או אני לא יודע מה אתה אוהב ברכב. אם אתה לא יושב על סכום רציני של כסף(ואם כן, לא היית מן הסתם נוהג בג'אסטי), מיותר להתחיל להתעסק עם שיפור ושימור של עתיקות.

הדעה ההגיונית ואני מצטער לבאס אותך עם התגובה שלי היא להחליף רכב לאחד שכבר מגיע עם מנוע יותר גדול.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

קודם כל, הג'אסטי זה לא האוטו היחיד שלי. יש לי גם לאנסר.

 

אני מעוניין בשיפורים לא בגלל שאני רוצה יותר כוח באופן כללי, אלא יש לי חיבה אמיתית לאוטו הזה.

 

ברגע כלשהו אני אולי אצטרך להחליף לו שוב מנוע (אפילו שכרגע הכל נראה תקין), ובאותו רגע אני רוצה להבין מה בדיוק אני יכול לעשות. זה לא דחוף.

 

את הצמיגים אני יכול להחליף בשנה הבאה, בסביבות הטסט. אם אני כבר מחליף צמיגים, לפחות שיהיו 13 ולא 12 אינץ'.

 

העניינים הקוסמטים הם חשובים לי בעיקר בגלל שאני עושה את העבודה בעצמי. כרגע אני לא יכול לעבוד במוסכים שעושים את זה, אז אני לומד על בסיס האוטו שלי. לא אכפת לי מה יקרה בסוף עם זה, העיקר שאני לומד ויש לי את הסיפוק שבעשייה עצמה.

×
×
  • תוכן חדש...