Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6946 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
איפה זה?

אם הייתי צריך לנחש, הייתי מהמר שזו תחנת הדלק "דלק" על יגאל אלון.

אני מוכן גם להמר על זהותו של הנהג, חבר פורום בדימוס... :lol:

MCS 2008

  • תגובות 87
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לפי החשבון, הGTI נמכרת בארץ במחיר שהוא פי 10.59 מהמחיר בבריטניה בפאונדים. לפי אותו מכפיל, הTYPE-R הייתה צריכה להמכר כאן ב... 185K :roll: אז נניח שיש להם עוד עלויות, והיא הייתה מתומחרת בדיוק כמו הGTI. נניח. אבל מאיר בכוונה מתמחרים גבוה - והם לא מסתירים את זה - בשביל שאנשים כמו Godflash יחשבו שהם קונים פרימיום.

 

אתה לא מבין... זו מכונית מסלול!

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
תחשוב, סיווק מיוצרת לשוק מקומי (אנגלייה). אין את המיסים של יבוא.

לכן היא עולה שם פחות מגולף שהוא יבוא.

 

אילו מיסים על הגולף?

שוב אתה ממציא לעצמך תיאוריות?

שתי המדינות חברות ב-EU, אין מיסי יבוא.

 

דרך אגב, כל ההונדות שמיוצרות בבריטניה מיוצרות עם הגה בצד שמאל לשיווק באירופה. ההונדות שנמכרות בבריטניה מובאות למעשה באוניות מיפן...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
פשוט בור.

אין מלים.

 

דבר בעובדות, ילד.

יש מיסוי בין גרמניה לבריטניה או אין?

ה-Type R היא מכונית מסלול לכל דבר או לא?

 

תביא סימוכין לטענות שלך, אחרי זה נראה מי הבור ומי הגיע לתחתית הבור... והתחיל לחפור...8)

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
אם הייתי צריך לנחש, הייתי מהמר שזו תחנת הדלק "דלק" על יגאל אלון.

אני מוכן גם להמר על זהותו של הנהג, חבר פורום בדימוס... :lol:

 

יא אללה, עם כאלו הימורים אתה יכול לעשות הרבה כסף!

 

למי ששאל למה הלוחית חשופה...מדובר ברכב ההדגמה של היבואן.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

אני רואה נכון או שזה רק נראה לי שהסמל מקדימה הוא חשוף והוא אינו נמצא תחת אלומת הפנס מקדימה?

בדגמי האצ'בק הרגילות הסמלים מקדימה ומאחורה נמצאתי מתחת לפלסטיקה לא?

 

אם זה באמת כמו שזה נראה מהתמונה, אני מוכן לפתוח ליין הימורים כמה זמן הסמל מחזיק שם מעמד. :?

פורסם

לזה הוא קורה מבחן?



למה לא בדקו אותם בחניית רוורס בין הפחים :screwy:

 

ולדיסלקטים וערסים, הונדה כותבים עם,"ה"

 

נו ילד, יש לך תשובה לגבי המיסוי בין בריטניה לגרמניה או לפחות הסבר למה ה-Type R היא "מכונית מסלול" או שאתה יודע רק לקשקש...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı


×
×
  • תוכן חדש...