Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6947 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
זה נחמד שכתבת שסיוויק 1.5 יפנית קיבלה LSD, אבל אני ביקשתי הוכחה. אתה יודע, לינק למקום שבו זה נכתב.

 

באותה הצורה - אשמח אם תוכיח לי שה-CTR שהגיעה ארצה נשאה LSD. למיטב ידיעתי היא לא הדגם "היפני" (שכשמו נמכר רק ביפן) ולכן לא נושאת LSD בחובה. בניגוד לאקורד TYPE R שלמיטב זכרוני דווקא כן הגיעה עם LSD לארץ.

 

רוני

 

אני מבקש הסבר - איך יובא לארץ דגם יפני? הם לא אמורים לנהוג בצד הלא-נכון של הכביש???

 

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

  • תגובות 87
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אתה מאמת חושב שאתה שווה התייחסות?

לך חפש.

 

אתה לא צריך לקלל.

פשוט תכתוב שטעית, שכתבת שטויות, שאתה לא מבין ותתנצל.

זה עדיף על לכתוב שטויות ולאחרי שמראים לך עובדתית שאין לך מושג, לקלל כמו ילד בגן.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

Godflash. אין לי שום עניין בדיון הזה - אבל אם אתה לא מסוגל לשמור על כבוד עצמי מינימאלי ותרבות דיון אז אתה זה שצריך ללכת לחפש - לחפש פורום אחר.

אולי תפתח יחד עם עוד כמה משתמשים פה פורום "כבוד" להונדה סיוויק.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

בוא נתחיל מהתחלה.



1 יש מסים. אין שום קשר לזה שUK חברה בEU

היא לא חברה בגוש האירו . זה אחד. ושנית, גם אם לא היה מס, ההבדלים במטבע די גדולים, שזה יסביר את ההבדלים במחירים.

 

2 סיוויק טייפ אר רכב שמכויל למסלול. זה המטרה של הרכב.



זה פחות מוצלח מהדגם היפני, אבל זו המטרה.וזה לא משנה מה אתה חושב.

כך הרכב תוכנן. אתה יכול לקחת אותה למסלול ולהגיד שהיא לא שווה שם ואז אני יקבל את זה, אבל לבדוק את הרכב הזה בחניונים להתלונן על מתלים קשים...

 

 

3 כדאי שתבין קצת על הסיוויק טייפ אר, אתה צריך לרדת מהמבחנים לא קשורים, ומדעות של אנשים שלא יודיעם על מה הם מדברים, ולהיכנס לראש של היוצרים הטייפ אר וקצת היסטוריה של הדגם.

 

אמרתי את זה לא פעם אחד, זה לא אותו הדבר כמו גולף GTI



שלקחו גולף רגילה ושמו מנוע חזק.

זה יותר מתאים לדוגמה של רנו. שיש להם דגם ספורט ודגם RS או CUP לא זוכר. שזה רכב מכויל למסלול.

Omnia mea mecum porto

פורסם
Godflash. אין לי שום עניין בדיון הזה - אבל אם אתה לא מסוגל לשמור על כבוד עצמי מינימאלי ותרבות דיון אז אתה זה שצריך ללכת לחפש - לחפש פורום אחר.

אולי תפתח יחד עם עוד כמה משתמשים פה פורום "כבוד" להונדה סיוויק.

 

נראה לך בסדר שכל ילד יחשוב שהוא גאון רק בגלל שלמד להכנס לגוגל?

לא נמאס לך מאנשים שמדברים באוויר, ואין שום דבר מאחורי זה?

זה מעצבן אותי. מה לעשות.

 

נ.ב.

אם תשים לב אני די וטיק בפורום הזה ,כדי שאחד כמוך יגיד לי מה טוב לי ומה לא.

 

כי למרות הכול, יש עוד כמה אנשים ששווה לקרוא את דעתם. לכן אני כאן.

ואני גם יודע יפה מאוד למה יש לך 22000 תגובות בשנה וחצי אחרונים.

ותאמין לי ש90% מהם אפשר למחוק.

Omnia mea mecum porto

פורסם

לזה הוא קורה מבחן?



למה לא בדקו אותם בחניית רוורס בין הפחים :screwy:

 

ולדיסלקטים וערסים, הונדה כותבים עם,"ה"

:oops: תודה על התיקון. אבל למה אתה קורא לי: "הרס". אני דווקא אוהב עונדות.
פורסם

ולדיסלקטים וערסים, הונדה כותבים עם,"ה"

 

...ו'ותיק' כותבים עם ת'...

 

אם כבר, אז כבר.

 

שבת שלום, יגאל.

Opel Astra K 2018 1.4T Enjoy

פורסם

התגובה שלי - לא הייתה בטופיק של השרשור.

אין לי שום עניין בהונדה סיוויק טייפ R והאם היא טובה או לא.

מה שסך הכל אמרתי זה שיש דרך להתבטא.

 

וההודעה האחרונה שלך המחישה את זה.

ערב טוב שיהיה לך - אתה מוזמן להסביר לי את הסיבות ל2200 ההודעות שלי (שהאמת לא ידעתי שיש לי כלכך הרבה, כי זה לא ממש מעניין אותי) בה"פ. תודה.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

גבר, אל תהיה פנאט. לא כולם חושבים כמוך עם כל הכבוד לידע שלך, אתה לא יכול שעולם יחשבו כמוך.

לא מתכוון לפגוע אלא רק להחזיר את השרשור למקור.

הפשרה של היום היא הנורמה של מחר

פורסם

בוא נתחיל מהתחלה.



1 יש מסים. אין שום קשר לזה שUK חברה בEU

היא לא חברה בגוש האירו . זה אחד. ושנית, גם אם לא היה מס, ההבדלים במטבע די גדולים, שזה יסביר את ההבדלים במחירים.

 

בוא נעזוב על ה-CIvic, כי אין לי מה להתווכח עם ילדים שבאמת אין להם מושג. חפש באינטרנט road legal track car ותבין מה זה מכונית מסלול ומה ההבדל בינה לבין סתם hot hatch. לצורך העניין, לא נעשו ב-Civic שום שינויים שהם יותר מהותיים מאלו שנעשו ב-GTI. אתה מוזמן להוכיח אחרת.

 

אבל עכשיו, בוא שים כסף איפה שהמקלדת שלך נמצאת. אלפייה על כך שאין שום מכסים ומיסי ייבוא בין אנגליה לגרמניה. דבר שני, גם במט"ח אתה לא מבין, כי הבדלים במחיר נובעים מחוזקו של המטבע, ולזה אין קשר ליחס ההמרה במונחים נומינליים, אלא רק בשינוי שלו לאורך זמן.

לצורך העניין, אם הפאונד חזק מהיורו הגולף אמורה להיות זולה יותר בבריטניה (כי כוח הקנייה של המטבע המקומי גדול יותר יחסית). לדוגמא, אם השקל מתחזק מול הדולר, מחירי המכוניות שנקנים בדולרים יורדים (לאורך זמן).

 

עד כאן המדריך להדיוטות ברכב וכלכלה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı


×
×
  • תוכן חדש...