Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6974 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צביקה שלום,

 

אני איתך. נקודה.

כמו שאמרו קובי ובני לפני - סוג הרכב כלל לא רלוונטי, כל אחד ואהבתו שלו וזה ממש לא משנה אם זה יגואר, מרצדס,בל אייר, מוסטנג או במקרה שלי - אודי..

 

לא מעניין אותי שלאחד יש רכב נחשב/יקר/נוצץ או כל קונסטלציה מרשימה אחרת - ואני לא שם Xין מה דעתו על הרכב שלי. ממש לא. מעניין אותי לנהוג ברכב שלי, לשמוע את הצליל של המנוע, להריח את הריח שלו (שמזכיר לי תקופה אחרת) ועוד, אבל את הרעיון הכללי נראה לי שהבנת.

 

במפגשי שישי, מתווספת ההנאה לראות רכבים שונים, להיפגש עם אנשים החולקים עימי את אותו בסיס להנאה. מכאן ועד ליצירת נזק הסיפור הוא אחר לחלוטין: האדם שייצר לך את הנזק הוא מסמל את הצד המכוער של הישראליות - ובאם הוא חבר מועדון הרי שהוא מהווה הוכחה שחולירע יש גם אצלנו. אתמול הוא גרם לך, מחר טיפוס כמוהו יגרום את זה לאוטו שלי. שבוע הבא, כאשר הוא יגרום נזק ברוורס לא מוצלח לחסר המזל שיחנה לידו - הוא יבדוק טוב שאף אחד לא ראה, וייתאדה בלי להשאיר פרטים. כנראה שהוא גם לא יעצור לסייע לפצוע מדמם כמו שראינו בשבוע שעבר...

 

לצערי, מעבר לדיבורים - אין ביכולתי לסייע לך, ועצתי לך היא להתנחם בקריאת התגובות, לקחת כלי עבודה ולתקן את הנדרש.

(נ.ב: לאחר מחשבה על הסיבות למכירת הטריומף, תקוותי היא שבמועדון יירבו אנשים מוסריים, מתחשבים, ורגישים כמוך)

 

אסף בקר

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

צביקה אתה ממש בן אדם,כל הכבוד!

זה שהצלחת להפנים את הכעס כל הכבוד. אבל בשקט הייתה יכול לומר לו כי שבר, אין סיבה שמישהו יחבל לך ברכב וילך.

אתה לא צריך לקחת ללב כל "יציאה" של אדם אחר. אם ההרלד לא מתאימה לך אני בטוח שיש חבר אחר שירצה אותה ואתה תמצא מכונית אחרת שתתאים לך וזה לא ענין של אף אחד ואפילו אין פשע אם נהנתה והרווחת משהו מחילופי הידים.

לענין הג'ינטמנים האנגלים. חברה זו אגדה. באנגליה יש ותמיד היו, גנבים, שודדים, אנסים רוצים טיפשים וכיוצ"ב. ההבדל שהם עושים את זה בשקט... ראיתי במפגשים באנגליה "חברים" אנגליים גונבים זה מזה. ראיתי יותר מאנגלי אחד דופק רכב ומסתלק. לא הכל וורוד שם.

נכון שאצלנו צריך לשפר אבל רחוק מלהיות שחור. הנה יש איש כמוך שעל אף שפגעו בו, לא עשה מלחמת עולם ונהג באיפוק. הבעיה שאת כל אלו שהם בסדר לא שומעים, כי מה לעשות, הם בסדר ולא עושים מהומה מכל דבר.

מקווה שתמצא את אלה שבסדר וגם חלק מתאים לתיקון הנזק.

 

והכי חשוב תמשיך לבוא כי חשוב שאתה תמשיך להנות ולהיות במפגשים ואנו נזכה בנוכחותך!

שלמה דן

שלמה דן גדרון

פורסם

מבין אותך חלקית, גם לי קרה משהו דומה עם האלפא שלי, אחרי הקניה, אחרי תקופה קצרה רציתי למכור והיו אנשים ולא מעט בפורום ובטלפון שפשוט קראו לי סוחר! כל זה אחרי שקניתי את הרכב במחיר טיפה גבוה וכבר הספקתי להשקיע בו מכספי, פירסמתי בפחות ממה שקניתי + ההשקעה כי הרכב באותה תקופה פשוט הפחיד אותי, פחדתי לסיים באיזה עמוד וישר רציתי למכור כי ראיתי את עצמי מדרדר וטס פה ושם.

 

פשוט קראו לי סוחר שמחפש להרוויח מאלפא ספרינט!

 

הבעיה הייתה שאנשים שלא היה להם את הרכב הזה אולי לא הבינו שאי אפשר להרוויח ממנו גם עם כל הרצון.

 

אבל תודה לאותם אנשים, זכיתי לרכב נהדר וכיפי שנשאר אצלי!

 

אל תשים לב, תמיד יש את החכמים שדוחפים את האף לא לעניינם וזורקים דברים לא במקום.

 

עמית.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

ורק מעט להוסיף על דברי, רן, בני, אסף, ובעצם כל מי שכתב כאן, הסוסיתא שלך היא כבוד, מהטעם שהיא עדות חיה לתעשיית הרכב בישראל,זה תוצרת הארץ, עדות למה שהיה ולא יחזור לעולם, ואתה שומר על חלק מן ההיסטוריה, מאותה סיבה עצמה שאני מחזיק טילון, דברים השתנו בעולם, סדרות היצור עצומות, היום יחסית לתעשיית הרכב בעולם יצור מכוניות בארץ לא יכולה להיות כלכלית, לאחדים מאיתנו היא מסמלת לא פחות מיגואר למשל, וגם נסענו בהן לא מעט קילומטרים.

לעניין הנזק, עליך להבין, מי שנהג כך זה אספסוף, ותתפלא אספסוף יש בכל העולם, אבל בעולם הם מיעוט שמתייצב לפי הרוב, והאמן לי, גם אצלנו הם מיעוט, מגעיל, דוחה, מכוער, הבעיה שהרוב מוכן לסבול אותו , שעם לא כן אותו רוב מזמן היה מקיא אותו מקירבו, אולי תתפלא הוא בכלל אוהד אותך, אפילו קצת מקנא בך, אבל על יד החברה.... שהוא יצא ממך פרייר ? נו באמת.

 

מאחל לתיקון הנזק בהקדם. - זאב

zeev

פורסם

צביקה, אתה אחד האנשים המאופקים שיצא לי לשמוע עליהם.

 

 

אם היו עושים לי את מה שעשו לך (ההערות, הזלזול, היהירות והשיא: חבלה כלפי הרכב) כבר מזמן המשפחה שלי הייתה צריכה לשחרר אותי בערבות...

גועל נפש,שמתווסף לעוד אחת מנפלאות מפגשישי. מצטער שנאלצת לעבור את זה.

מאזדה 6 06' ופורד פיאסטה 89 ללוחמה עירונית.

פורסם

צביקה! העם איתך!

אם אתה אוהב את הרכב, אין לך מה להתעצבן... הבחור עם היגואר חושב שהוא יותר טוב? לא נכון.

למעשה אתה עושה שירות יותר גדול לקהילה בכך שאתה משמר רכב עם היסטוריה ישראלית! רכב עם מסורת וגם ישראלי.

יגוארים כמו שלו יש עוד אלפים, איפה עוד בעולם (חוץ מ-3 בארה"ב) תמצא סוסיתא? :)

ד.א

אחלה נאום, אולי כדי שתחשוב להכנס לכנסת :)

שבת שלום,

נאור.

גם תואר ממכללת טיזנבי או ממרכז האקדמי מוצמוץ זה תואר אקדמי....

בעלים גאה של: חיפושית 74, ZX 93, דייהטסו טריוס

פורסם
כבר היה לי סיפור פעם אחת שהייתי אם ארוסתי בבית גוב'רין וביקשתי דווקא מחבר מועדון שלא ישען על הרכב,והוא אמר לי לך תז....,"כאילו איזה רכב יש לך" כך אמר נשארתי קפוא ועצבני, מה שהיה עצוב מאוד שזה היה ליד אנשים!

אתמול נשענים לי על הרכב לפחות 3 אנשים גדולים וחסונים,החלון צד פתוח ,אז לא היה לו נוח בגב והוא התחיל להישען על החלון עד למצב שהוא נשבר,ברגע שהוא נשבר הוא שיחק אותה כאילו לא קרה כלום והמשיך ללכת!

פה כבר הגיעו ממש העצבים שלי לשמים הנעתי את הרכב ונסעתי!

 

 

אסור לשמור בפנים,זה לא בריא,צריך לפרוק זעם בפנים של אותם אנשים,מה שיש לך תגיד להם בפנים!

 

אני לא מבין איך נתת לאותו אדם שהרס לך את החלון פשוט ללכת,הייתי עוצר באותו רגע ועושה לו משפט שדה מול כל אותם "נשענים" שילמדו להבא לא לעשות את זה.

פורסם

חברים יקרים...

 

סבא שלי ז"ל אמר לי פעם משפט אחד שאני הולך איתו כבר הרבה שנים!

אני יודע שזה טוב! השאלה אם זה טוב בשבילי"

למה התכון המשורר ? לגביי השירשור הנ"ל

"אני יודע שזה טוב!השאלה המפגשים מועילים?

אני יודע שהסוסיתא עושה לי טוב,ואפילו מצויין!:-D אני יודע שמכל רגע שאני עובד עלייה,או נוסע,מטייל אם המשפחה,

אני נהנה מכל שנייה!

אבל השאלה אם המפגשים עושים לי טוב? אני לא חושב!

כבר יצא לי כמה פעמים לצערי הרב להוריד את הראש בפני ארוסתי,חברים שלי,אבא שלי,פשוט אנשים חסרי כל טקט!

מה שגם כמה אנשים שדיברו איתי הסבירו לי שאחד הסיבות שהם לא באים למפגש שישי זה מה שאני ציינתי!

שתבינו נכון חברים יקרים,זה לא שיש לי רגשי נחיתות מהרכב שלי,להיפך אני מאושר בחלקי!

פשוט המצב הזה גורם לך להפסיק להנות ממשהו שאתה כל כך אוהב,כאילו את כל הסיפוק שיש לך מהעבודה על הרכב,או בכלל מהשימור שאני עושה כמעט כל יום בשנה,יורד לי ברגע שבן אדם מלגלג,צוחק,מעליב,מקלל,שובר,והיד עוד נטויה!

"אל תלמד את אבא לעשות ילדים"

סוסיתא כרמל דוכס 1971

סובארו ליאונה 1600 (DL ) ידני...

פורסם

צביקה, אתמול הייתי במפגש ולצערי לא נכחתי במהלך ה"אירוע" שכן הייתי תופס את הבן אדם ומחייב אותו לשאת באחריות כמו שצריך, אני לא סובל את החוצפה של האנשים ות'אמת אני גם לא סובל את זה שאנשים פשוט שותקים, זה עושה לי כ"כ רע. לא פעם אני מתבקש ע"י בעל רכב להרחיק את האנשים מהרכב כי הוא לא מרגיש בנוח עם זה.

שמעתי בשולחן שהיית ונסעת עצבני מהמקום, זה לא עשה לי טוב ובאמת שאני מצטער.

 

וקובי באמת, לומר שאתה מקווה שהאנשים אינם חברי מועדון ואז לומר שאם הם חברי מועדון אז הדבר ניתן לטיפול זה עוד משהו שקצת מעצבן.

כן יש במועדון המון אנשים גסי רוח ונתקלתי בזה לא מעט כשעמדתי בשער. אבל כדי להיות חבר מועדון אתה בסה"כ צריך 350 ש"ח ולא דרך ארץ. לצערי אין התייחסות לדרך ההתנהגות ולא פעם ראיתי במפגשים אנשים שלא זורקים ז*ן על רכושם של אחרים למרות שהם זוכים למעמד של חברי מועדון "מכובדים".

 

צביקה, אני מאחל לך הצלחה במכירה, רק אתמול ראיתי בYAD2 שפירסמת את הטריומף ואת הסוסיתא. שאלתי את עצמי למה? ת'אמת אני רואה אותך כ"האיש והסוסיתא" וזה הפליא אותי .

 

 

המון הצלחה.

haters will hate

פורסם

לא יותר פשוט לגשת לאותם נשענים ארורים ולבקש מהם להפסיק להשען על הרכב, או לחילופין להשאיר שלט קטן בתוך הרכב ולכתוב בו "בבקשה לא להשען על הרכב" או משהו בסגנון?

וכן, לצערי כל חוג חברתי באשר הוא (וכנראה שגם מועדון החמש נופל בהגדרה הזאת) הוא מיקרוקוסמוס של החברה שבתוכה הוא נוצר. יש לי הכבוד להכיר את החברים היותר נחמדים מהמועדון שלכם, ועם זאת, אני מאמין שיש לי העונג לא להכיר את הטיפוסים הפחות נחמדים.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

צביקה, אני דווקא כן הייתי נוכח בהתפרצות המאוד לא נחמדה, וחשבתי לעצמי "איך הוא לא מתנפל עליו כרגע?".

אחר כך אמרתי לך גם "אל תיקח ללב, לכל אחד יש את האהבה שלו, ואם זו לא האהבה שלך, אז מחליפים אותה".

 

ממש הדהמת אותי עם האיפוק שלך, שרק מעיד על איזה בן אדם נהדר אתה. אל תרשה לאף אחד להגיד לך שמה שאתה עושה הוא לא בסדר. זה לא נוגע להם, זאת לא אחריותם, ואני משער שאם הייתי במצב שלך, הייתי עושה בדיוק את אותו הדבר.

 

זה לא עניין של אף אחד מה שאתה עושה עם האוטו שלך. זה בדיוק מה שיפה באספנות רכבים. היופי בעיני המתבונן.

 

גם אמרתי לך, אחד המסרים החשובים שאתה מפגין כשאתה נוהג בסוסיטא הוא "אני כל כך מגניב, שאני לא צריך להראות את זה".

 

אתה בן אדם טוב מאוד, ממה שהצלחתי להכיר אותך. אל תקח ללב.

פורסם

יוסי היקר...

האמת היא, שאם יש עוד אנשים שאני מגיע למפגש שישי זה אתה! :-P

בפעמים האחדות שיצא לי להגיע בזמן האחרון, הסתובבתי רק אתך, אתה בן אדם חיובי, עם ראש על הכתפיים ואני מודה לך על הכול!

על העצות שאתה נותן, ובכלל על כל החוכמה שאתה מפגין!

לגבי לא לקחת ללב, קשה שלא!

מצד אחד היו פה אנשים שהגיבו:

איך לא יצאת אליהם!?

למה לא אמרת כלום?

פשוט אני לא האדם הזה שיבוא ויעשה פרובוקציות, במיוחד לא לפני ילדים קטנים וחמודים, או לא לפני נשים! או בכלל בשביל אנשים שבאים סה"כ להנות!

עצוב לומר אבל יורד החשק למרות כל התמיכה!

אמרת יוסי "היופי בעייני המתבונן" ...

אז איזה יופי אני רואה? שנשענים לי על הרכב? שחושבים שאני סוחר מכוניות? שצוחקים על הפחחות רכב שלי בסוסיתא?

איזה יופי יהיה בפני המתבוננים אם הייתי מגיע לויכוח עם הבן אדם ששבר לי את החלון?

אתה מבין?

אמר מישהו פה לא הכול ורוד, ואני מסכים עם זה!

אבל גם לא חייב להיות הכול כל כך שחור...

 

בכל מקרה אני מקווה שאולי יש פה אנשים שינחיו את הדעת על הנושא הזה וילמדו!

שאנחנו שווים באותה מידה!

שיכבדו!

וכמו שדרור אמר, בן אדם שבא עם חליפה שווה לבן אדם שבא עם גי'נס!

 

שבוע טוב חברים יקרים!

צביקה והסוסיתא.JPG

סוסיתא מהצד.JPG

סוסיתא וטרימף.JPG

"אל תלמד את אבא לעשות ילדים"

סוסיתא כרמל דוכס 1971

סובארו ליאונה 1600 (DL ) ידני...

פורסם

היי צביקה.

 

את מה שכתבת יש לחלק לכמה נושאים:

  • מה שקורה במפגש עם אנשים "שמתבוננים" במכוניות עם הידיים וכל הגוף,
  • חיבלול, שילוט, הסברה וחינוך ו/או אמצעי מניעה אחרים ...
  • ההנאה שלך לנהוג באוטו שלך (וממש לא משנה באיזה רכב מדובר), והיחס שלך אליו מול מכוניות אחרות שאולי הן יותר "נחשבות".

אני רוצה לאמר לך משהו רק לגבי הנושא השלישי.

 

מרבית החברים שהכרתי במועדון, אינם חושבים שהרכב שלהם "נחשב" יותר או פחות.

מרביתם מרוצים עם מה שיש להם, פיתחו אליו רגש כזה או אחר, התרגלו והתאהבו.

 

לא כולם ידעו בזמן שקנו את הרכב שיתפתח בינם לבינו יחס אישי מיוחד.

חלקם קנה את האוטו "רק בינתיים, עד שיימצא הרכב שבאמת רוצים".

אבל, כולם שרוטים בשגעון, שיש לו סימן אחד שמאחד אותם. האהבה לגרוטאה הנוסעת.

וממש לא משנה אם מדובר בגרוטאת יגואר או בגרוטאת סימקה 1000 כדוגמא.

 

חבל מאד להפגע מיחס של אנשים, או מהתנשאות של אנשים. אתה סתם תאכל לעצמך את הלב.

תהיה מאושר עם מה שיש לך, רכב ישן, נוסע, ועם ההסטוריה העצמית שיש לו.

אין חובה לתת דין וחשבון לאף אחד אם לא בא לך. תתעלם בנימוס וחסל.

 

לגבי האדם שהזיק לחלון, היה אולי רצוי לדבר איתו. וודאי לא להסלים את העניין לאלימות.

טוב עשית שהתאפקת, מה גם שעם כל ההבנה שלי לצערך באותו רגע - חבל שנטשת.

 

אל תיקח ללב !

 

ד"ש אבי.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם
וקובי באמת, לומר שאתה מקווה שהאנשים אינם חברי מועדון ואז לומר שאם הם חברי מועדון אז הדבר ניתן לטיפול זה עוד משהו שקצת מעצבן.

בן - אני מצטער שעיצבנתי אותך, אבל כוונתי היא שאני מאד מקווה שלפחות בין חברי מועדון החמש יש מידה מינימאלית של כבוד לתחביב של חבריהם למועדון, ולכן אני מאד מקווה שהם לא מתנהגים בצורה לא נאותה.

אבל לצערי, כנראה לא כל מאות חברי המועדון הם כבשים תמימים - ואם בכל זאת יש מקרים כאלו, בתור חבר וועד יש לי יכולת מסויימת להתערב. לעומת זאת, המילה שלי מול "סתם" אנשים, שווה בדיוק כמו המילה שלך, ולכן אולי אעזור לצביקה, אבל היותי חבר וועד לא תיתן לי יתרון כלשהו (וה-100 קילו שלי אולי כן...).

MGC Roadster 1969

Jaguar 420 1967

פורסם
קראו לי סוחר שמחפש להרוויח מאלפא ספרינט!

 

להרוויח??? מאלפא??? ספרינט??? כסף??? :shock:

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V


×
×
  • תוכן חדש...