Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6975 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שלום ח'ברה יקרים!

 

 

המצב הגיע כבר לטירוף מבחינתי,שמרוב עצבים פשוט בשעה 17:10 הנעתי את הרכב ונסעתי הבייתה,אנשים כאלה לא סימפטיים מסתובבים בנינו,מה שעצוב כל כך שהם חברי מועדון ה-5!

 

צביקה ידידי,

 

לצערנו אלו החברים , אין עדיין בחינות קבלה למועדון.

סע למפגש השרון - תצא רגוע.

 

ביי

דני

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
צביקה ידידי,

 

לצערנו אלו החברים , אין עדיין בחינות קבלה למועדון.

סע למפגש השרון - תצא רגוע.

 

ביי

דני

 

דני שלום

 

מפגש השרון נמצא בכוון ההפוך לביתו של צביקה (מכוון תל אביב).

ומיועד בעיקרו לחברים שגרים בתחום של רעננה - אור עקיבא וכד'.

 

הפתרון אינו בבריחה מתל אביב, אלא במניעת הבעיות עד כמה שניתן.

 

 

בן - אני מצטער שעיצבנתי אותך, אבל כוונתי היא שאני מאד מקווה שלפחות בין חברי מועדון החמש יש מידה מינימאלית של כבוד לתחביב של חבריהם למועדון, ולכן אני מאד מקווה שהם לא מתנהגים בצורה לא נאותה.

אבל לצערי, כנראה לא כל מאות חברי המועדון הם כבשים תמימים - ואם בכל זאת יש מקרים כאלו, בתור חבר וועד יש לי יכולת מסויימת להתערב. לעומת זאת, המילה שלי מול "סתם" אנשים, שווה בדיוק כמו המילה שלך, ולכן אולי אעזור לצביקה, אבל היותי חבר וועד לא תיתן לי יתרון כלשהו (וה-100 קילו שלי אולי כן...).

 

מסכים עם קובי בהחלט בכך שככלל, חבר מועדון מתייחס אחרת למכוניות אספנות ולנהיגה מאשר אורח אקראי.

ייתכן ויש יוצאים מהכלל אך הם מעטים.

 

מסכים גם בקשר ל-100 קילו ... :lol:

 

ערב טוב

אבי נוף.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם

אין עליך לבי לבי איתך . אישית נתקלתי אומנם מחוץ למיפגש בתופעות יחודיות בארצנו הקטנה .נישענו על פיאסטתי עוב ד שמן על מיכסה המנוע . אני מבקש מאותו אדם לא לשבת וכאלו מה אני שומר על יה ( פיאסטה 89 איתי 14 שנה ) גנבו את הסמל שלה יש עוד מלא סיפורים על חכמלוגים שניצמדים בחניה .אין תרבות ואין חוק . שנה שעברה פרצו לי מיכסה מנוע בחיפוש שלי למזלי לא היספקו לבזוז הרבה חלקים .לא מדבר על הגנבים שמחפשים רכבים להפוך לבאגי .בפיאסטה השניה שלי שחונה ליד הבית (רשיון שלה מוקפה ) מישהו שבר לה פנס ראשי בחזיתה :cry::evil: . מקווה שתצליך לתקן את המנגנון של החלון . נ.ב יש הרבה מבקרים מבחוץ למועדון ואלה אןלי מקנאה \צרות עין ביקורתיים . מומלץ לקחת אותם בערבון מוגבל

IMG_0668.jpg

פורסם
צביקה ידידי,

 

לצערנו אלו החברים , אין עדיין בחינות קבלה למועדון.

סע למפגש השרון - תצא רגוע.

 

ביי

דני

סליחה!!! אף אחד לא קבע שאילו חברי מועדון, ונכון אמרת אין בחינות קבלה, וכמו שאמר אבי נוף, הפתרון הוא לא מפגש אחר, כי מחר כשהמפגש הזה יהייה מקום עליה לרגל, יסבול מאותן תחלואות, ככה זה אצלנו בארצנו הקטנטונת

אירית

פורסם

אני אומנם לא הגעתי אף פעם למפגש ,והייתי רק בשני ארועי מועדון .

אבל אני קורא הרבה בפורום .

וכאן בפורום הזה יש לא פעם זילזול מצד חברים מסויימים ברכבי חברים אחרים .

 

רק תעשו חיפוש על חפושיט .

 

לגבי שווי הרכב.

אנחנו אספנים ,משמרים ,מטרתינו אמורה להיות להציל רכבים שעומדים להעלם .

 

הרי יגואר Eטייפ אף אחד לא יזרוק לפח ,אבל נראה אותכם מוצאים קונטסה 900 ...

או קוביה גריל עגול .

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

כל מה שיש לי לומר על המקרה המצער הזה ,מי שאוהב אספנות באמת לא עושה את זה בכדי להראות לחברה ,אני אישית שיפצתי כמה מכוניות ולא היתלהבתי כמו הרבה אנשים לקחת אותן למיפגש זה או אחר ...כל המיפגשים האלה מיותרים וחסרי כל ... פעם כשלא היו כל הפורומים והאינטרנט אנשים היו ניפגשים בכדי לעזור האחד לשני בבעיות ולהעביר את החוויה יחד ,היום אין צורך בכך אנחנו משתפים אחד את השני בתמונות ,מעשיות,ימים קשים ועוד....והכל כאן מתחת לאף שלכם

אם כמה חברה רוצים להיפגש יחד עם המכוניות הם לא צרכים מועדון בישביל זה.

פורסם

ואני מסכימה אתך, אל תגיע למפגשישי של מועדון החמש, צור לעצמך מפגש משלך

אירית

פורסם
ואני מסכימה אתך, אל תגיע למפגשישי של מועדון החמש, צור לעצמך מפגש משלך

אירית

אני לא יורד לרמה שלך את רק משקפת את ההישראליות שלנו תמיד מגדירים לנו אזורי חייץ גבולות ומועדון 5,10 וכו....
פורסם

שי

ככה זה, כשמדובר בהשקעה כספית, זה הגבול בין שנורריות, מגיע לי , אני לא פרייר, לבין אידאולוגיה, בכל מקום אחר שהוא לא ישראלי ככה זה, הישראליות שאתה מתכוון אליה, היא בדיוק זו שאני סולדת ממנה, אתה מביע עמדה, אני מסכימה אתך ומציעה שתעשה זאת בדרכך שלך, מבחינתך זו ירידה ברמה, אין לי בעיה עם זה, בעיני זה מעורר גיחוך, כמה שאתה לוקח זאת לכוון הרגש

אירית

פורסם

צביקה, אני מתחנן לפניך!

תארגן לך קצת יותר זמן, שב איתנו בשולחן, ותראה איך אנשים טובים באמת מתנהגים.

אני לא שם על מי שאומר לי דברים לא נעימים, אלא דואג להסתובב עם אנשים נחמדים שגורמים לי להנאה ולהרגשת נוחות.

כולם יכולים למצוא דברים שליליים כמעט בכל מקום, אבל אפשר גם לדאוג שיקיפו אותך אנשים טובים.

אני אפילו מגיע לתל אביב מחיפה כל יום שישי רק בגלל האנשים. את המכוניות כבר ראיתי, ואפשר לעשות סקירה מחדש של כל המכוניות במפגש תוך 40 דקות, אבל רק צריך למצוא את האנשים הנכונים.

שב איתנו, תרגיש בנוח, תביא את ארוסתך ותהנה.

 

(אגב, אני השקעתי השבוע בתיקונים פעם וחצי ממה ששווה האוטו שלי. נראה לך שאכפת לי מה חושבים? זה עניין שלי)

פורסם
חברים יקרים...

 

סבא שלי ז"ל אמר לי פעם משפט אחד שאני הולך איתו כבר הרבה שנים!

אני יודע שזה טוב! השאלה אם זה טוב בשבילי"

למה התכון המשורר ? לגביי השירשור הנ"ל

"אני יודע שזה טוב!השאלה המפגשים מועילים?

אני יודע שהסוסיתא עושה לי טוב,ואפילו מצויין!:-D אני יודע שמכל רגע שאני עובד עלייה,או נוסע,מטייל אם המשפחה,

אני נהנה מכל שנייה! יופי

אבל השאלה אם המפגשים עושים לי טוב? אני לא חושב! גם יופי

כבר יצא לי כמה פעמים לצערי הרב להוריד את הראש בפני ארוסתי,חברים שלי,אבא שלי,פשוט אנשים חסרי כל טקט! פה אני נשברתי . אנני חבר מועדון החמש , אין לי מכונית אספנות , אני מתעניין בנושא וכך היגעתי לתרד' שלך . אני חושב שאתה גיבור גדול , ואני אישית מעריך מאוד מה שתיארת , אבל מאידך אתה גם טיפש גדול , מאימתי אדם גדול כמוך נותן לכמה נמושות חסרות עמוד שידרה ואופי לגרום לך להתבייש ולהוריד את הראש בפני חבריך/מכריך/ארוסתך/אביך ?

אם אתה רואה זבלים , ויש המון וזה לא משנה אם התחביב שלהם הוא מכוניות/מערכות/שיפורים/גננות/בולים/יודאיקה/אספנות וטאבר , למה אתה צריך לתת להם לעצבן אותך ? תבין מי נמצא נגדך , ואת העובדה שחוסר אישיות זה דבר שאי אפשר לרפאות , ולכן אין טעם שתתרגז עליו הוא פשוט לא שווה את זה .

אין גם טעם שתראה את עצמך דרך העניים שלו ותרגיש מושפל , הוא מידי קטן מכדי שדעתו עליך תחשב , ואם אתה חושב שהרבה חברה שם מושפעים ממנו וחושבים כמוהו , אזי הם לא החברה המתאימה לך

מה שגם כמה אנשים שדיברו איתי הסבירו לי שאחד הסיבות שהם לא באים למפגש שישי זה מה שאני ציינתי!

שתבינו נכון חברים יקרים,זה לא שיש לי רגשי נחיתות מהרכב שלי,להיפך אני מאושר בחלקי!

פשוט המצב הזה גורם לך להפסיק להנות ממשהו שאתה כל כך אוהב,כאילו את כל הסיפוק שיש לך מהעבודה על הרכב,או בכלל מהשימור שאני עושה כמעט כל יום בשנה,יורד לי ברגע שבן אדם מלגלג,צוחק,מעליב,מקלל,שובר,והיד עוד נטויה! וואו , אתה מנותן לאנשים לקבוע לך ממה תהנה ?!!! שים פס הם לא שווים את זה

תפרדי הפרדה מוחלטת בין האישיות שלך לבין מה שאחרים חושבים עליך , כשאתה לא מתרגז אתה בונה את עצמך להיות אדם יותר טוב , וכול הכבוד לך , אבל כשאתה חושש/נפגע מאנשים קטנים אתה נותן להם כוח לקבוע לך אם אתה גדול או לא , והם אינם שווים את זה . אז תגיד לעצמך , בפנים שהוא שחצן/בור/חסר נימוסים ולכן אנני נותן לו להרגיז אותי ואני מתעלם ממנו .

ושיהיה לך בהצלחה ותמשיך לשמור על שקט ועל נימוסיות ואנושיות שחסרות כ"כ בחברה שלנו

בברכה יהודה

פורסם

אני דווקא נהנה במפגשים, כירושלמי אני מגיע לפחות פעם בחודש למפגש בתל אביב ודווקא נהנה מאוד, הסיבה היא האנשים, מכל הערב רב שמסתובבים במקום, בחרתי לי את המועדפים עלי, האנשים שמיצגים בעייני את כל הטוב והמטיב בתחביב, אנשי ארץ ישראל הישנה והטובה, אנשי עשייה, בעלי הומור, מצאתי לי המון חברים טובים שיוצאים מגדרם בכל מפגש להנעים לחזק ולעזור, כמו בכל מקום ובכל חברה יש מאלה ויש מאלה, החוכמה היא לדעת לברור, לדעת להסתדר, אני מסתובב בין כולם רואה לומד ומתרשם ובסיום הערב מתיישב בשולחן הנבחר שלי, עם קומץ האנשים שאני הכי אוהב, עד שנהיה מאוחר ויוצא חזרה לי-ם בתחושה שהייתי יכול להישאר עוד....

עכשיו אני מקווה להצליח והרים פרויקט דומה גם בי-ם-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

ואני אתך בכל מה שאוכל לסייע, על אף שהמשמעות היא שלא אוכל להנות מחברתך במרכז, אבל ככה זה בחיים צריך לאפשר לפרוש כנפיים ולעוף.

עם המון הערכה והמון אהבה בלב

שלך

אירית

פורסם

צביקה! כשפגשתי אותך בשישי, וכמעט מיד הלכת- לא ידעתי בכלל, מה קרה! אני מזועזע מזה, אבל עוד יותר- מתגובה שלך! למה אתה שם ז על האנשים צרי עין?! מה צריך להיות אכפת לך, מה מישהו אומר על הרכב שלך, אם אתה אוהב אותו? גם על האשה שלך תוותר, אם מישהו יגיד שהיא מכוערת?! (תתפלאו- ישנם לא מעט גם כאלה, שה"דעת האחרים" קובעת להם את החיים:? ). אבל שוב- למה?!

 

סליחה, מבחינתי- מי שאומר לי, שהאוטו שלי דפוק, או שאני דפוק שמתעסק בו, כי לא שווה כלום (ויש לא מעט כאלה- להזכירך, במה אני מתעסק, כמה כבר אנשים מתעניינים במשאיות?) -לו יש בעיה, ולא לי!

 

מעולם לא עניינה אותי דעה של האחרים על התחביב שלי, או על ה"השקעה" של הכסף שלי, או על הנשים, שאני יוצא איתן, או על כל דבר אחר! למה- ככה! כי אני זה, שחי עם זה, אותי זה מעניין, ואין זה עניין של אף אחד אחר!

כמובן, מקשיבים לעצות ולדעות של האנשים, שיודעים שבאמת אכפת להם, גם אם הם לא חושבים כמוך. אבל מכאן, ועד למכור אוטו האהוב שלך רק בגלל שאיזה נעל צחק ואמר שלא שווה כלום, ועכשיו אתה מרגיש פאדיחה להסתובב בו- בחיאת!!!

 

תחשוב על כל המבטים הסקרנים, כשאתה עובר עם האוטו! תחשוב על אלה, שאומרים (או חושבים): "וואללה, היה לי כזה אוטו ראשון, יזה כיף להיזכר", או "לסבא שלי היה כזה", וכ"ד! זה לא שווה את זה? -בעיניי- כן!

 

ולסיכום: תחשוב על המשפט, שאמר יוסי: "כשאתה מסתובב ברכב, שלא "קול"- אתה מראה לכולם, שיש לך כזה " ", ולא אכפת לך, מה יחשבו עליך! :-):twisted:

 

ולגבי החוצפנים וגסי רוח- אז, במפגש הקודם, אני עמדתי ושמרתי מקום לחבר עם האופנוע גדול, ובא מישהו עם ה-"R", כמעט העיף אותי וחנה, וכאשר אמרתי לו "סליחה, אבל אני שומר מקום, הנה בא הבן אדם (שבנתיים הזיז את האופנוע הכבד שלו)- אז הוא אמר לי: "הוא יכול לשבת לי על ה"ז" שלי, או משהו מאד קרוב עם אותה מילה! אז מה תגידו על זה? -היה לי רצון לפנצ'ר לו את הגלגל באותו הרגע, אבל אמרתי לעצמי: עזוב, למה להסתבך עם חרא- זה לא יעזור לאף אחד... מה לעשות- יש פשוט אנשים, שאי-אפשר ללמד אותם, הרמה שלהם פשוט לא מאפשרת להם לקלוט כלום! נקווה, שיהיה כמה שפחות כאלה!

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

צביקה

לצערי אני מבין אותך וכואב לי הלב לשמוע את מה שסיפרת.

אני אישית לא מגיע אם הרכבים למפגש. למה? כי למפגש אני בא לפגוש חברים לא רכבים וכדי שיהיה לי זמן לפגוש חברים ולא אצטרך לעמוד ולשמור על הרכב אני מעדיף לבוא בלי הרכב.

לאחרונה חדלתי אפילו להגיע עם הרכב היום יומי למה? כי בפעם האחרונה איזה ש... בן ז... החליט לבדוק עם המראות החשמליות של הבלייזר חזקות ונתן לבן שלו להתנדנד לי על המראה. אז נכון בלייזר הוא לא אספנות קלאסית אבל זה רכב מושקע ומטופח ולכן הוא חונה רחוק מאוד מהאנשים. הצעתי לך בוא למפגש כדי לפגוש אנשים שכיף לך איתם, לשתות איתם קפה ולהיות איתם. את הרכב עצמו, תשאיר רחוק ככל האפשר או פשוט אל תבוא איתו. ואשר לזלזול שאנשים מפגינים פשוט אל תיקח ללב, כל אחד יכול ליבא רכב מוכן מחו"ל אבל לא כל אחד יכול לשפץ סוסיתא כמו שאתה שיפצת ולעשות את זה בכלום כסף באופן יחסי ואם אתה אוהב את הסוסיתא, תהנה ממנה ואל תתיחס לאנשים לא רלבנטיים - הם פשוט לא שווים את זה.

שברולט קאמרו 76, שברולט מליבו שוול הארדטופ 68.

שברולט בלייזר שנת 91, מפלצת שטח.

וואגוניר שנת 76 בהליכי בניה.

אלפא 164.


×
×
  • תוכן חדש...