Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6975 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה לא פתרון- לא לבוא למפגשים עם הרכב... לי דפקו לפני כמה מפגשים את הלנטיס, ודפקו די חזק- מה לעשות? לדפוק את האוטו החונה אפשר בכל מקום אחר, ויש לזה אותו סיכוי, אם לא יותר- כי מה שלא תגידו, כאן רוב האנשים לפחות מנסים לא לגרום נזק לאחרים- ולו לפחות מסיבה, שיודעים, שבעל הרכב נימצא קרוב לודאי בסביבה, ובמילים העדינות עלול "לא לאהוב" את זה, ולא כולם סובלניים כמו צביקה!

 

אבל, בעיניי לפחות, חלק מהעניין הוא כן לבוא עם האוטו האספנות האהוב שלך, כדי לתת לאחרים גם להנות ממנו, וגם להנות מתגובות האוהדות של האחרים! לי אישית גם זה חשוב! ושוב- על אלה, שלא מפרגנים- שים 30 ס"מ...:twisted:

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לדעתי, אדם שיש לו כסף לקנות יגואר ישנה - אבל לא יודע להעריך, או לא מבין את סיבת ההתלהבות מסוסיתא ישנה, הוא לא אספן רכב, הוא סתם עשיר שיש לו כסף לקנות. אצל בן אדם כזה, חבל על היגואר, מה שווה רכב אספנות אם אתה לא מחייך מהרגע שאתה יושב בתוכו, אם הוא לא גורם לך להרגיש צעיר, לחוות נוסטלגיה, להאזין לצליל המנוע בכל התנעה והכי חשוב - לשתף את כל החוויה עם חברים אחרים, לדעת להעריך ולאהוב רכב ישן, מכל צורה ומכל סוג - הרי רוח האספנות, הרגש והרעש מהאגזוז - אלה משנים - לא הכסף והפוזה !

 

צר לי לקרוא את מה שכתבה צביקה, את צודק במאת האחוזים - נקווה שאותם האנשים הם מיעוט. כי אנשים כאלה כבר אי אפשר לשנות, רק להתרחק מהם.

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

לפותח השרשור, אני מצדיק אותך במיליון אחוז.

 

א. הרכב שאתה קונה הוא בחירה שלך, ואם מסיבה כזו או אחרת הוא אל מתאים לך, אתה לא חייב דין וחשבון לאף אחד.

 

להגיע למצב שאתה צריך להסביר לאנשים את סיבת המכירה ועוד מטעמים כאלו (של התחשבות באב - כל הכבוד!) זה לגמרי לא לעניין.

 

ב. תופעת הישענות מציקה, מציקה מאוד, אנשים חסרי תרבות.

 

אני מעיר לאנשים שנשעשנים כמעט על כל רכב, לא פעם גם הערתי לבעליו של הרכב עצמו.

 

לפני כחודש מישוה שיחק כדורגל עם הילדים שלו ליד המכוניות וכשביקשתי ממנו להפסיק קיבלתי איומים, מיותר לציין שהלכתי להזעיק תגבורת (הוא היה עם כל החמולה שלו) למקרה שזה יתפתח למשהו "מעניין" (ותודה ליוסי ולבנצי על ה"תמיכה" הפיזית) אבל בינתים הוא הספיק ללכת.

 

גם אני חושב שכל רכב מביא כבוד לבעליו, ולבוא ולהגיד לבנאדם "למה איזה אוטו יש לך" זה הדבר הכי שפל, הכי מגעיל, והכי מטומטם שיש.

 

למרות שאני לא חובב אספנות במיוחד (לפחות לא את רוב מכוניות האספנות אלא רק מעט מאוד מכוניות מסויימות), יש לי המון כבוד לכל רכב באשר הוא, חדש או ישן, אספנות או עם הניילונים, רכב במיליון שקל או רכב בניתן בחינם לבעליו.

 

אני לא אישען לעולם גם לא על ערימת מתכת חלודה של מישהו אחר, והחוצפה של אנשים לעשות זאת לרכבים אחרים פשוט מקוממת אותי.

 

הייתי צריך לצעוק על מישוה שנשען עם כל משקל גופו על המראה שלי, מראה חשמלית, שעלותה גבוהה מאוד, והוא עוד עונה לי "אז מה קרה"...

 

פשוט חוסר תרבות.

 

להגיע למפגשים ולשמור על הרכב הופך עם הזמן יותר ויותר לעול מאשר להנאה, ואני רואה את זה אצל הרבה אנשים.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

שבת שלום...

 

היום לא הגעתי למפגש שישי,למרות ההשקה הכל כך מדוברת!

קודם כל יישר כוח,שיפוץ ברמה הכי גבוהה שיש,הרבה הצלחה!

אולי איזה חלק בי רצה לבוא(ההנאה שלי)אחרי שבוע כל כך קשה בעבודה!,

אבל היה גם חלק מאוד גדול שאמר לי לא לבוא!

למעשה הרגשתי כמו בן אדם אם פיצול אישיות!

חשבתי לעצמי,מסכנה הוויני,עברה שיפוץ ברמה כל כך גבוהה,בשביל שכמה אנשים חסרי טקט,בעל התנהגות גסת רוח,

ישענו על הרכב,ושעוד יבקשו מהם לקום מהרכב עוד יענו בזילזול?!

אז בואו אני אומר ככה,אני יודע שזה לא יקרה!(לא ישענו ,לא יגעו) כי מדובר ברכב ברמה גבוהה,פשוט נמאס היחס שמפגינים כלפי המכוניות של פשוטי העם!

זה מה שמנע ממני לבוא היום,פשוט היחס של האנשים הוא דוחה ובלתי נסבל,ואם מישהו רצה לדעת מדובר בשלושה אנשים ממועדון החמש!

זה שאני אומר פשוטי העם(טוב לי בחלקי),אני מאושר ממה שיש לי,אבל אני לא רוצה להרגיש מושפל ליד המשפחה שלי,ליד חברים שלי,או ליד ארוסתי!

שלי יש סוסיתא ולהוא יש...... אז אוטמטי הוא חושב שהוא משהו יותר טוב! ומרשה לעצמו לזלזל!

בכל מקרה עלה לי רעיון!

אולי אנשים שאיכפת להם מהרכב שלהם שלא יפגע,יזרקו רעיון איך לשמר את העיניין של האנשים הכל כך גסי רוח!

כי היום הייתי מאופק...

אבל מחר זה יכול להיות מישהו לא מאופק וזה ייגמר באסון...

כבר היו מקרים כאלו,שנגמרו באסון לצערי!

 

שבת שלום...

"אל תלמד את אבא לעשות ילדים"

סוסיתא כרמל דוכס 1971

סובארו ליאונה 1600 (DL ) ידני...

פורסם

צביקה בחייך!

רצינו לראות אותך בהשקה, ומאוד חבל שלא היית. אמרתי לך כבר שאתה צריך להסתובב עם אנשים שמעריכים אותך רק כי אתה בן אדם טוב, ומעריכים את האוטו שלך כי הוא שלך. עזוב את השמוקים, ותהנה איתנו. היית חסר אתמול.

פורסם

בחיאת צביקה! גם על הוויני היו נשענים ומנסים לפתוח דלתות (טוב, לא שיש), וכ"ד, אבל רק אנשים הבודדים חסרי תרבות! מה לעשות? ושוב, אני ממש לא יכול להצדיק, עם כל ההזדהות בהרגשה, את הגישה של "לברוח"! אם כולנו נברח- אז לא יהיה כלום, ואז חוסר תרבות ניצח! אנחנו לא רוצים את זה, נכון?

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:


×
×
  • תוכן חדש...