Jump to content

"טוליסתא"

  • הודעות

    189
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי "טוליסתא"

  1. שלום לכם שמי צביקה כהן,לאבי היה רכב מסוג מאזדה לאנטיס 2002 1600 אבי נפטר לפני כחודש ימים ורכבו הועבר אליי, ישנה תקלה בגיר,לפני כחצי שנה נעשה טיפול גיר הכולל שמן וקיט ,טיפול סטנדרטי, וזאת נעשה בעקבות קילומטרז גבוה, הבעיה היא כזאת, בעת הכנסה להילוך DRIVE ההילוך לא נכנס, במידה ואני נותן גז אז תחושה של ניוטורל, רק לאחר מספר דקות אפשרי לנסוע, חשוב לציין שברגע שההילוך נכנס הרכב נוסע במצב מעולה,ההחלפה של הגיר מעולה, התקלה הזו קוראת רק כאשר הרכב קר ( כל בוקר שאני נוסע לעבודה ), טיילתי בין מוסכים וכולם טוענים להחלפת הגיר, המחיר נע בין 3800-4200 כולל מע"מ ועבודה, השאלה זה נכון? כי לאחר כמה דקות הגיר נכנס לפעולה מעולה, אשמח מאוד לעצות וכיוון
  2. שלום לכולם, ברשותי כמו שציינתי בכותרת סובארו ליאונה 1990 ידנית, הרכב מבחינת מכני מושקע מאוד, אני לא חוסך כלום מהרכב, טיפולים בזמן וכדומה, הרכב עשה כ-143000 קילומטר , הרכב ברשותי לא נמצא הרבה זמן , למרות שהיכרתי אותו במשך 13 שנה, של סבא של חברי הטוב, הרכב צורך בין 10 - 11 ק"מ לליטר, עיינתי באתר ובספרים והבנתי שהצריכה שלו לא ראוייה, אני מציין הוחלף ברכב קרבורטור ( לאחר שיפוץ ) הרכב עבר טיפול הכוללים פלגים , שמן , פילטרים, אני לא מוצא את הבעיה לצריכת דלק הנ"ל, למרות משהו אחד.... הרכב עבר כיוון שסתומים ,ולפי הבנתי כיוון לא נכון יכול לגרום לצריכה גדולה יותר? מחר אשאל את המוסכניק באיזה מידה הוא כיוון! אבל כדי שאדע, מישהו בבקשה יכול לומר לי מה הוא הכיוון שסתומים הנכון? או לתאר לי איזו בעיה נוספת יכולה להיות? תודה מראש
  3. למכירה סוסיתא כרמל דוכס 1971. מצב מכני מעולה, אצלנו במשפחה המון שנים, אפשרות להחלפה ברכב אוטומט לפרטים: 0578146360
  4. אתה יודע.... ישנה אחת כזאת בשכונה שלי שהתקינו בה גיר אוטומט של קורטינה אני חושב, ימים ולילות ניסיתי לשכנע את בעל הרכב למכור לי את הרכב ,למרות שהיא במצב קטסרופה,אבל הוא דורש מחיר אסטרונומי כ-20K אבל לשאלתך זה פרוויקט גדול מידי בשבילנו, שאלנו בנושא,התייעצנו אם המוסכניק שלנו,וזה פשוט גדול עלינו.... תודה בכל מקרה....
  5. שלום לך.... גם ברשותי ישנה סובארו אומנם שנת 1991 וגיר רגיל, אבל לאבי הייתה אחת כמו שלך אפילו אותו השנה במשך עשור... התייעצתי איתו הוא מבין דבר אחד או שניים במכונאות,במיוחד בסובארו זה למעשה גם אחת הסיבות היחידות שקניתי את הרכב שלי... אז ככה... לא קראתי את כל השרשור הוא ארוך מידי, אבל יכול מאוד להיות שיכולה להיות לך את הבעיה שהייתה לי שהדיסטרבוטור פשוט לא התאים לרכב??? להזכירכם פתחתי שרשור בנושא הזה,הרכב קרטע לי בלי סוף,לא סחב,חוסר בהאצה, גם כמוך הרבה מוסכים ,הרבה התייעצות עברתי,שילמתי גם לא מאט,וואי אני לא רוצה לתאר כמה כיווני הצתה הרכב שלי עבר.... ופשוט בזכות הבחנה מדוייקת ראו את זה.... אני כמובן לא רוצה לומר לך לבדוק את המכסה מפלג כי אני בטוח שזה נעשה, אבל מאוד שווה לבדוק אם הדיסטרבוטור תואם למודל רכב שלך... כי שלי פשוט לא היה, עוד משהו.... במיצבושי צאמ'פ של אחי , הייתה פחות או יותר אותו הדבר, כדי להגיע למהירות של 80,90,100 קמ"ש זה היה דיכאון,פשוט סיוט, ושם דיי מהן נפתרה הבעיה, הבעיה הייתה במצערת, אבל אני מבין שקרבורטור החלפת.... שווה לבדוק, ובמידה ואתה מעוניין ,אבא שלי מזמין אותך אלינו לחצר,אם המוסכניק שלנו על מנת לעזור לפתור לך את הבעייה, יש לו ניסיוק עמוק מאוד אם סובארו,ואותי לימדו ש"אין חכם כבעל ניסיון" שיהיה בהצלחה
  6. שלום לכולם לא יודע אם זה המקום לפרסם,אבל מקווה שכן.... כבר הרבה זמן שהרכב שלי סוסיתא כרמל דוכס מודל 1971 מוזנחת בחצר,למרות שאני דואג להניע את הרכב מידי פעם, בעבר השקעתי על הרכב דיי הרבה זמן מזמני הפנוי,ודיי הרבה מכספי הצנוע... הרכב עבר השקעה דיי גדולה,דאגתי לסדר כל חלק וחלק ברכב על מנת להנות כמה שיותר מאיכות הנסיעה בו, וזה גרם לי סיפוק כל כך גדול ולא להתאכזב אפילו לשנייה מהרכב.... בשנה וחצי האחרונות ירד לי ההנאה מהרכב עצמו מכמה סיבות,אבל העיקרית שבניהם, זה שלפני כשנה וכחודשיים אבא שלי עבר ניתוח שממש מונע ממנו לנסוע בגיר רגיל, לא יכול להסביר לכם את האכזבה שלי מזה.... בעבר אבא שלי היה נוסע איתי לטיולים מטפל ברכב פשוט מא-עד- ת, משקיע בו כמעט את כל זמנו הפנוי ויש לו זמן פנוי ( פנסיונר )... באחת השיחות האחרונות בנינו שישבנו ליד הכרמל,שאלתי אותו אבא מה קרה....? מה קרה שהפסקת להשקיע ברכב שאתה כל כך אוהב והוא פשוט אמר ואני מצטט,"אין לי הנאה יותר מהרכב הזה,בגלל שאני לא יכול לנהוג בו,אני יכול רק בגיר אוטומט ואם אני לא יכול להרגיש את הסיפוק מהעבודה שלי עליו,אז זה כבר לא אותו הדבר, אבל אם אתה רוצה אעשה זאת למענך ".... ( את האמת פה נקרע לי הלב ממש) אז לא, אני לא רוצה בזאת!!!! אבא שלי דחף אותי לאהבת האספנות, אבא שלי זה החבר הכי טוב שלי, איתו אני הכי נהנה לעשות את מה שעשינו עד לא מזמן.... וללא ספק זאת הייתה התקופה היותר טובה בחיי, הקירוב של אב ובן הייתה פשוט מדהימה!!! אז לכן אני פונה אליכם.... הרכב שלי אומנם לא הוצע למכירה עדיין, אבל אולי מישהו שמע או יודע על מישהו שרוצה לבצע החלפה על רכב מסוג זה? להזכירכם רכב אוטומט בלבד... אנא עזרתכם בנושא הזה... אין דבר יותר חשוב ממשפחה... תודה מראש
  7. שלום.... לפני כחודש רכשתי סובארו ליאונה ידנית אם 140K קילומטרז הרכב מבחינה מכנית במצב מעולה,הרכב באמת שגם נוסע מעולה,במשפחה שלי קיימים כ-4 סובארו מהדגם שלי, וכולם אומרים שהרכב נוסע פשוט מעולה, רק דבר אחד דיי מפריע לי אני חושב שיחסית לנתונים של הרכב , מנוע 1600 ידני צריכת הדלק שלו יחסית נמוכה, השבוע נסעתי לאילת אם הרכב התענגתי על כל שנייה נסיעה באמת איכותית, אבל בנסיעה כזו רציפה יכול להיות שהרכב עשה רק 405 קילומטר לטנק של 35 ליטר? ממה שהובן לי רכב כזה צריך לעשות כ-1:14/15 בנסיעה מחוץ לעיר.... ולפי החישובים שלי הוא עשה כ-1:11.5 אודה לכם אם תעזרו לי בשאלה הזו...
  8. היי לכולם רציתי לעדכן בעיניין הסובארו, לאחר חיפוש הבעיהכ,אצל כמה וכמה מוסכים, אני שמח מאוד לבשר על מציאת התקלה, ביום ראשון שני לקחתי חופש מהעבודה,ופשוט עברתי מבין מוסך למוסך וניסיתי ישאתרו לי את התקלה, המצב פה יותר בעייתי כי כל אחד נתן אבחנה אחרת, הגעתי למוסך בגיבתון אשר נמצא ברחובות,אם מישהו מכיר בסמוך לאצטדיון מכבי שעריים או בריכת וייסגל, הסברתי לבעל המוסך את הבעיה,והוא אמר לי תן לי את הרכב שלך לשעתיים ואני יפתור לך את הבעיה הזו תיאר אותה כשטויות, במידה ולא אצליח לא אקח ממך שקל!!! ישבתי בצד אם כוס קפה,ולפתע החל לצחוק,שאלתי אותו מה קרה,והוא הסביר שהדיסטרבוטור לא שייך לרכב הנ"ל אלא של שנים מוקדמות יותר, באמת החליף,כיוון הצתה מחדש,והרכב פשט לא מקרטע יותר, תוך כדי סידר לי גם את המזגן החליף לי מגבר טורים שלא היה שמיש,מילא גז, והרכב פשוט נשמע כחדש... כל הטיפול הנ"ל הכולל עלה כ-600 ש"ח כולל עבודה... להזכירכם 139000 קילומטר בלבד,והיו מוסכים שרצו לפתוח לי ראש מנוע, בכל אופן ממליץ מאוד על המוסך הזה, ומה שלמדתי מהנושא הזה,שפשוט עדיף עוד יום ועוד יומיים ולהתאזר בסבלנות ולא למהר... תודה לכולם...
  9. היי צביקה... נעים מאוד גם לי קוראים צביקה כהן.... א.לגביי המצערת השבורה אתה מוזמן לראות , הקרבורטור הישן נמצא אצלי...ולא טענתי שזה מה שגורם לקרטועים אלא רק להנעה של הרכב.. ב.בנסיעה על טורים גבוהיים יחסית מעריך כ-3000 סל"ד ( אין שעון טורים) הרכב עובד יפה ומקרטע לעיתים רחוקות.. על סרק שהרכב עומד ברמזור הקרטויים גוברים, זאת כל 10 שניות קרטוע... שהרכב חם הקרטועים קורים גם לעיתים רחוקות... הבחנה חדשה וחמה מלפני שעתיים, הלכתי לחבר שאבא שלו מוסכניק באיזור התעשייה ברחובות,והוא בדק את הרכב אצלו בחנייה, והוא טוען שזאת בעייה חשמלית בלבד,והטענה שלו לכך שהוא כמעט בטוח שהדיסטרבוטור שקיים ברכב לא תואם למודל הרכב שלי,ואם הוא טוען אז הבעייה בו... ייתכן לפי התיאורים שלי שזו בעייה חשמלית? תודה רבה לכם על העזרה
  10. זה בדיוק הבעיה שלי, נתנו לי לפחות 12 סיבות למה יכולים להיות קרטועים... אבל אף אחד מהם לא נתן לי דגש מיוחד על משהו... אני בטח שלא יכול להשים דגש... מי כן? המוסכניק? ואם כן המוסכניק? אז איזה מהם ? מבין את בעייתי?
  11. קודם כל תודה על הרצון לעזור.... א.הבעיה בקרבורטור הייתה שהמצערת הייתה שבורה,והיו לי בעיות להניע את הרכב בבוקר במיוחד... ב.מה שמוזר למוסכניקים שהיתי אצלם זה שהרכב בטורים גבוהים עובד ממש יפה ולא מקרטע, הוא הסביר את זה שהרכב מתחמם אז השסתום מתרחב ולכן הרכב נוסע ולא מקרטע... יש הצדקה לזה?
  12. שלום ... לפני כשבוע רכשתי סובארו לאונה 1600 ( DL ) ידני, את הרכב רכשתי מסבא של החבר הכי טוב שלי, מדובר בסובארו ששירתה אותו כ 18 שנה , הרכב יד 2 אם 13900 ק"מ בלבד... לרכב ישנה בעיה שמאוד מפריע לי ואני מוכן להשקיע,אבל הבעיה היא שכל מוסך נותן לי הערכה אחרת... הרכב מקרטע בעת הנסיעה, הלכתי אם המידע הזה למוסך ואלו ההבחנות שקיבלתי.... 1.שסתום מספר 1 לא טוב,לכן יש לעשות חצי ראש מנוע... הוכנס לחץ אוויר לפלג 1 והובחן שיוצא גזים מהאגזוז מה זה אומר? 2.כיוון שסתומים,נעשה אבל לא פתר כלל את הבעיה, שולם כ-150 ש"ח.. 3.קרבורטור לא תקין נעשה אבל לא פתר כלל את הבעיה גם שולם כ- 300 ש"ח.. 4.מכסה מפלג הוחלף לא פתר את הבעיה גם, שולם כ-60 ש"ח... אני מאוד רוצה לתקן את הרכב,ואני גם רוצה להשקיע אבל שולם בסביבות ה-800 ש"ח המחירים כולל העבודה,והבעיה לא נפתרה,מישהו בבקשה יכול ליעעץ לי מה לעשות..? תודה מראש
  13. שלום יש לי רכב שבעברו היה רכב ממדינת ישראל, השאלה שלי אליכם כזאת...! הרכב למכירה,סוזוקי ליאנה 2004 הרכב היה ממשלתי בעברו,אני יודע שמורידים כ-25% מהערך של הרכב, אבא שלי אומר שאם מורידים 25% מהערך של הרכב לא מורידים על הקילומטר'ז זה נכון? ההבדל במחיר או כ-7000 ש"ח, לפי שכלול יצחק לוי הרכב הוא 38900 ולפי יד 2 הוא 31000 כולל הקילומטרז יש לי קונה לרכב שדיי משגע אותי בנושא הזה,חיפשתי באינטרנט ולא מצאתי תשובה לנושא, תודה מקווה לעזרתכם
  14. שלום לפני כחצי שנה קניתי רכב מסוג סוזוקי ליאנה שנת 2004 יד 3 אם 185000 קילומטר, אני יודע שהרכב אומנם אם קילומטר'ז גבוה,ולקחתי את זה בחשבון וגם המחיר היה בהתאם כ-5000 ש"ח מתחת למחירון, הבן אדם אשר מכר לי את הרכב טען שזהו רכב אשר כל ידיו היו פרטיים, זאת אומרת הרכב לא היה שייך למדינת ישראל או לאיזושהי חברת ליסינג. לפני שבוע וחצי החלטתי למכור את הרכב משיקולים אישיים,והיה לי קונה אשר רצה לבצע החפה אם רכבי,ההחלפה הייתה מוצאת חן בעיניי,וגם בעיניין הסכום התאים לי לאחר ויכוח קל, הקונה בדק קצת על הרכב במשרד הרישוי ובחברת סוזוקי,דבר שלא עשיתי ( לא ידעתי שאפשר ) חשבתי שרק הרישיונות קובעים,ואם לא רשום ברישיונות של הרכב,אז הכול כשורה. היום בצהריי היום התקשר אליי הקונה וטען שהרכב שלי שירת את מדינת ישראל ,והחל להטיח בפניי אשמות שאני סוחר,שעשיתי קומבינה, אין לי מושג על מה הוא דיבר כמבון שהייתי בהלם מוחלט והקונה דרש מייד את הכסף על הבדיקה... כמבון שהחזרתי לו למרות שלא ידעתי על הדבר הנוראי הזה... לכן אני פונה אליכם שתנחו אותי מה לעשות,כמובן שיש לי זכרון דברים שאומר בפירוש שהרכב היא בעל יד פרטית. תודה מראש
  15. שלום חבר... אני אישית לא ממליץ על פיאט,אומנם אני לא מבין גדול במכוניות אבל די הרבה זמן חיפשתי רכב,בדיוק אם כל הנתונים כמו שאתה מתאר, הגעתי לכמה פיטים ,יותר פונטו,אבל מוסכניקים,חברים,לא המליצו לי על הרכב הזה... לבסוף קניתי פיאסטה ווט שנת 1997,יד 4, ידנית, רכב אמין מאוד,זול יחסית חסכוני מאוד,מזגן מעולה, המחירון של הרכב הוא 12,700 אני אישית קניתי אותו ב-4500 אלף ש"ח בלבד, ואפשר למצוא עוד רכבים כאלו במחיר הנ"ל.. אני אישית ממליץ מאוד,וגם על סובארו גאסטי, בכל מקרה אם אתה צריך ייעוץ 0578146360 צביקה כהן
  16. חיפשתי תמונות של היוניט שהחלפתי כולל טרמוסטט,אך ללא הצלחה. בכל מקרה אם יש לנו את אותו המנוע,כרמל דוכס אם מנוע טריומף,אז קניתי אצל קלוש בחיפה, בזמן ששיפצתי את הסוסיתא אז לא היה לי אפילו שמץ איזה יוניט, או טרמוסטט, מתאימים, ברגע שהגעתי אליו הוא נתן לי את החלקים,ללא בעיה.
  17. שלום לאחר עיון וחיפוש באתרים שונים,ללא תוצאות,צריך את עזרתכם בנושא הנל. כפי שאתם יודעים אני חובב רכבי אספנות,ורכבים בכלל. כבר תקופה מסוימת שאני מחפש רכב, אשר ישרת אותי ליום יום (עקב מכירת הרכב-יונדאי גטס). הכיוון שלי הוא רכב ישן,הרבה קורים לי " דפוק , מטומטם" למה אתה צריך את הכאב ראש הזה,אבל מסתבר שהנאה שלי היא לנהוג ברכבים ישנים. אני נוטה יותר לייבוא רכב,מכיוון שעשיתי בירור קטן לדוגמא: 1.ראיתי במודעה ביד-2 מישהו שמעוניין למכור את הקורבט שלו ב-120,000 ש"ח, ובשיחה אם חבר ממועדון החמש, שלא בעיה להשיג רכב כזה לאחר ייבוא כולל כל התשלומים בסביבות ה-70,000 ש"ח,אני יודע שישנם סוגים רבים של דגמים,אבל עדיין ההבדל עצום. נכון שהכיוון שלי בכלל לא נוטה לקורבט אלא לרכב הרבה יותר פשוט. חשוב לי גם לציין שישנם הרבה רכבי אספנות ממש נחמדים,שהייתי מעוניין לקנות כן בארץ,ולחסוך את כל ה"כאבי ראש" האלו,אבל הם מוגדרים" כרכב אספנות",ואני צריך רכב,אשר ישרת אותי בכל שעות היממה. אולי בזמן הזה מישהו מכיר? או שמע? על רכב אשר לא מוגדר כאספנות למכירה בארץ? (אין לי רכב ספציפי-פתוח להצעות) אשמח מאוד להסבר על ייבוא רכבים,מה הזמן? איך מחפשים?כמה הדיוק לגביי הרכבים שהם מציעים? יש מישהו אשר עושה את כל התהליך הנ"ל? לגביי התקציב, בינתיים נשאיר את זה פתוח. להצעות רכבים אשמח שתפנו אליי לפרטי או לפלאפון 057-8146360 תודה מראש
  18. כרמל דוכס 1971 עם מנוע טריומף. יכולה להצטרף למועדון?
  19. היום ביצעו לי כיוון שסתומים ע"פ זיכרון מעורפל של המכונאי, הרכב לא מזייף,הפלג לא נשרף פשוט המכונאי אמר לי,שיהיה לי את הנתונים המדוייקים הרכב יהיה הרבה יותר מכוון הבעיה נפתרה... הנתונים שמסרת מדוייקים?
  20. שלום מישהו בבקשה יכול לומר לי איך מבצעים כיוון שסתומים במנוע טריומף.... ישנו נתון מסויים לכיוון שסתומים, חיפשתי בספרים,חיפשתי באינט,' אך לצערי לא מצאתי, יש למישהו אולי מושג?
  21. KERNEL או נהג צהיר ואם אתה היית שם לב,היית מבין שיש לי כרמל דוכס, ולא רום כרמל!
  22. שלום רציתי את עזרתכם בבקשה ציינתי בעבר שקיימת לי בעיה במנוע של הכרמל דוכס,לצערי הרב מדובר במנוע טריומף 1300,הבעיה היא שפלג מספר 3,נשרף באופו קבוע לאחר כחצי שעה של עבודה, על הפלג יש פיח,אני מציין לא רטיבות של שמן,אלא פיח,בעבר הייתי ער לבעיה הזו,אז הפתרון כדי לחסוך,היה מאריך לפלג,ובערך כל שבוע הייתי מחליף פלג,ברגע שהפלג מתמלא פיח,אין הגבה לפלג,החלפתי חוטי הצתה,דיסטרובוטור,מפלג,כלום לא עזר. הבנתי מאנשים שקצת מבינים,שזה או השסתום שרוף או הרינג נהרס, יכול היות עוד משהו? היום שמתי לב לעוד בעיה, אולי היא קשורה למה שציינתי , היום שעבדתי על הרכב מעט, הנעתי את הרכב , וראיתי שהוא יורק מהאגזוז שמן ,וזאת רק שאני לוחץ על דוושת הגז( במאצץ), אני יודע שהמנוע כבר עייף,הרכב לא נוסע טוב,שומעים את הזיוף של המנוע,ומה שהכי הפחיד אותי שהבנתי מאנשים במועדון היום שהסבירו לי,שאני יכול לפגוע במנוע יותר מהמצב כיום, וכיום הוא לא משהו בכלל, מדובר ברכב שמאז הקמתו,המנוע נפתח רק פעם אחת!!! וזה ידוע לי מאבי,להזכירכם הרכב במשפחה 35 שנה. הרכב כיום משרת אותי יום יום,מכיוון שמכרתי את הרכב ששירת אותי. היום מצבי הכספי יותר טוב,ואני רוצה לדעת בבירור את הבעיה,יש לי ניסיון מספיק לצערי, על תקלות ששילמתי עליהם ,והבעיה לא נפתרה,אז לפחות שיהיה לי כיוון,יכול להיות עוד תקלות במנוע חוץ ממה שציינתי? מה עדיף לייבא מנוע טריומף,או לעשות לא אוברול? הציעו לי מנוע של אותו הרכב,אבל מה אני יודע על המנוע הזה,ומי מבטיח לי שהמנוע עובד כראוי? מישהו יודע על חלקים לרכב? כגון שסתומים,רינגים,איפה אפשר לרכוש? עזרתכם חשובה לי,לא רוצה לגרום לרכב שלי יותר בעיות ממה שקיים היום תמונות מצורפות 1.המנוע של הכרמל דוכס שלי. 2.הרכב שלי לפני 25 שנה אם אבא שלי. תודה מראש
  23. למכירה יונדאי גטס 2005 אוטמטית רכב מהשכרה לשעבר 89000 ק"מ מטופל במוסך המרכזי"הילוך שישי" ישנו את טופס הבדיקה של הרכב נמכר עקב חתונה הרכב במצב מצויין , לפרטים: 0578146360
  24. שלום ח'ברה יקרים... אחרי הרבה זמן שהזנחתי את הכרמל דוכס שלי , מהרבה סיבות, החלטתי פשוט ביום בהיר אחד, לקחת את הרכב בחזרה לידיים שכל כך אוהבות אותה, גם האמת שהכתבה שעשו על הסוסיתות,והתוכניות ברדיו נתנו לי את החשק לחזור לימים היותר יפים. קמתי בבוקר ממש היום,אמרתי לאבא שלי אני הולך למשרד הרישוי, -שאל אותי מה איבדת שם? -אבא היום עושים טסט לכרמל דוכס -השתגעת!!! הרכב לא נסע חצי שנה. -אבא היום הרכב הולך לטסט. -בעיה שלך,לא תעבור אל תבכה, נסעתי למשרד הרישוי,הוצאתי את הטפסים של הרכב,כולל אישור ל-48 שעות על-מנת שאני יוכל להגיע עד הטסט... -נכנס לרכב,לא מניע,לוקח את הרכב השני שלי,מחבר כבלים למצבר, מחכה כמה שניות סטארטר,בווווווווום האוטו מניע נגיעה אחת,נוסע אם הכרמל דוכס עד לתחנת הדלק, בשביל לנפח אוויר בצמיגים,ולתדלק את הרכב,מתחיל בנסיעה למוסך על מנת להוציא את האישורים הדרושים לטסט,תוך כדי נסיעה אני רואה את השעון חום עולה בקצב מטורף,קצב שלא רגיל הריי אין לי טרמוסטט ברכב,עוצר בצד מכבה את הרכב,פותח את המכסה מנוע רואה נזילה מהברך של המשאבת מים(אם קוראים לזה כך) נוסע לאט לאט עד למוסך,אומר לו בבקשה תאמר לי שיש לך ברך כזאת,אומר לי בעל המוסך לא נראה לי,אבל אני יחפש,הולך לחפש יוצא אחרי רבע שעה מכוסה באבק ,ואומר לי יש לך מזל היום,קח מתנה ממני ליום העצמאות,כמובן שאני ישראלי ולא מתווכח. עזר לי להחליף את הברך , הביא לי את האישורים הדרושים לטסט,רכב מיושן וברקסים,נוסע לטסט,נכנס ויוצא,שאלתי את הטסטר הכול בסדר,אמר לי כמעט הכול ,לך תמתח את ההמברקס ותחזור,הולך חוזר אמר לי מעולה סע לשלום... והנה פחות מ-3 שעות הכרמל דוכס שלי אם טסט. אחרי שחזרתי יצאתי לסיבוב אם אבא שלי,וטוליסתא ,שמבין קצת מבחינת מכנית על הכרמל דוכס , -אומר לי שהמנוע מזייף -שואל אותו מה זה אומר -עונה לי או ששסתום מספר 3 לא עובד או שהרינג תפוס או שבור, -אמרתי לו איך אתה יודע -"טמבל" לך תביא ראצ'ט ומפתח לפלג -הולך מביא פותח את הפלג 3,כל הפלג מלא פיח ,ושמן.. -אמרתי לו ,וואי תראה איזה ישנים הפלגים,אומר תפתח את הפלגים האחרים ותראה שזה לא ככה,פותח רואה האמת לאמיתה כולם נקיים... -הולך קונה סט פלגים של NGK מחליף את כולם , כולל סט חוטים מהמפלג לפלגים, הרכב נוסע ממש יפה,ללא זיוף,לאחר שעה וחצי הרכב התחיל שוב לזייף,אותו פלג ,אותו הבעיה פיח ,ושמן. מישהו יכול לומר לי בבקשה מה הבעיה? אבא שלי צודק? זה הרינג או שזה השסתום, או שיכול להיות עוד משהו ?
  25. יורם ואבי כל הכבוד לכם על השיפוץ של הסוסיתא... אני אישית ראיתי את הסוסיתא בימים הראשונים של השיפוץ שלה,לפני כשנה בערך. וזה דבר מדהים מה ששניכם עשיתם איתה, כל הכבוד על ההשקעה כן ירבו הסוסיתות צביקה כהן
×
×
  • תוכן חדש...