Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7001 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר שקראתי כמעט כל התכתבות בנוגע לשמנים באתר הנ"ל-לא הצלחתי למצא האם קיים 10W40 סינטטי לרכב (לא חצי).

 

במוסכי סובארו טוענים שהשמן שהם ממלאים הוא 10W40 של פז והוא סננטי מלא.האם משהו מכיר שמן מסוג זה שפז מייצרת?

 

ניסיתי לחפש "חומר רישמי" של סובארו אך לא מצאתי התיחסות לכך ש5W40 סיננטי מלא-מתאים לרכב (למשל LM הסגול).

 

דגם מנוע הוא EJ16 --חשוב לציין שבאתרי יצרניות השמנים הם רושמים ששמן 5W40שלהם מתאים למנוע -אך אני מעוניין במידע רשמי של היצרן.

 

תודה

פורסם
מישהו תשובה?

 

נכנסתי לאתר של פז וראיתי שם את רשימת השמנים. לא ראיתי 10w40 סינטטי מלא.

 

תגידי לנו כמה שילמת על השמן. אם המחיר ששילמת זול מידי אז כנראה השמן רק חצי סינטטי.

פורסם

אם יש סבלנות עד ליום א', כאשר אני אגיע לתחנה ואצור קשר עם "פז שמנים וכימיקלים, תהיה לי תשובה.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

10W40 או 15W40 גם מתאימים.

 

במקומות מסויימים (אפילו עם אקלים ישראלי) משתמשים גם ב 5W30 וכאן בארץ משתמשים גם ב 5W40 (מי שרוצה).

 

בספרי היצרן ישנה אזהרה ששמן דק מידי (מתחיל ב 5W למשל) עלול להיות מסוכן למנוע במידה ומריצים אותו בסלד גבוה לפרקי זמן ארוכים. לא יודע עד כמה זה נכון כי מעולם לא קראתי או נתקלתי במקרה שמנועים מדגם זה (סדרת EJ) נפחו את נשמתם בגלל שימוש בשמן דק - ועובדתית, בארץ ובעולם משתמשים בשמן 5W30 במכוניות פרטיות (פורד\מאזדה למשל) ללא שום בעיה - ובארה"ב, שם המודעות לנושא השמן קצת יותר גבוה מישראל, גם משתמשים בשמן 5W30 בסובארו ללא שום בעיות.

 

מעבר לעניין הצמיגות - רק שתדעי - המנועים הללו יסעו גם אם תשימי רעל במקום שמן, פשוט סוסי עבודה שלא מתלוננים יותר מידי על מותג או צמיגות. יעבוד מצויין ב 15W40 ועד 5W30 ללא שום בעיות מיוחדות.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
לאחר שקראתי כמעט כל התכתבות בנוגע לשמנים באתר הנ"ל-לא הצלחתי למצא האם קיים 10W40 סינטטי לרכב (לא חצי).

 

במוסכי סובארו טוענים שהשמן שהם ממלאים הוא 10W40 של פז והוא סננטי מלא.האם משהו מכיר שמן מסוג זה שפז מייצרת?

 

ניסיתי לחפש "חומר רישמי" של סובארו אך לא מצאתי התיחסות לכך ש5W40 סיננטי מלא-מתאים לרכב (למשל LM הסגול).

 

דגם מנוע הוא EJ16 --חשוב לציין שבאתרי יצרניות השמנים הם רושמים ששמן 5W40שלהם מתאים למנוע -אך אני מעוניין במידע רשמי של היצרן.

 

תודה

 

השמן 10W40 שאני מכירה המוצע ללקוחות הרוכשים בפז הוא MAGNATEC, המגנטק הוא שמן חצי סינטתי.

מעבר לכך ישנו שמן נוסף TXT SOFTEC 5W40 הוא שמן סינטתי מלא.

מתוך ניסיון עם ה MAGNATEC באופן אישי, אני מרוצה ממנו, לעומת ה 5W40.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

להשכלה הכללית:

 

שמנים שמתחילים ב:

1. 5W - סינטטי מלא.

2. 10W - חצי סינטטי.

3. 15W - מינרלי.

4. 20W - מינרלי.

כך לפחות טוענת חברת השמנים העולמית ליקווי מולי.

הספרות שאחרי ה - / מצביעים על טווחי טמפ' עבודה בטמפ' סביבתיות לדוגמא: מ: 10- עד 30+ וכדומה.

 

בברכה.

Seat Leon ST 1.2 Tsi

פורסם
להשכלה הכללית:

 

שמנים שמתחילים ב:

1. 5W - סינטטי מלא.

2. 10W - חצי סינטטי.

3. 15W - מינרלי.

4. 20W - מינרלי.

כך לפחות טוענת חברת השמנים העולמית ליקווי מולי.

הספרות שאחרי ה - / מצביעים על טווחי טמפ' עבודה בטמפ' סביבתיות לדוגמא: מ: 10- עד 30+ וכדומה.

 

בברכה.

 

אני חולק. יש לחברת רויאל פרפל 10W40 סינטטי מלא.

פורסם
להשכלה הכללית:

 

שמנים שמתחילים ב:

1. 5W - סינטטי מלא.

2. 10W - חצי סינטטי.

3. 15W - מינרלי.

4. 20W - מינרלי.

כך לפחות טוענת חברת השמנים העולמית ליקווי מולי.

הספרות שאחרי ה - / מצביעים על טווחי טמפ' עבודה בטמפ' סביבתיות לדוגמא: מ: 10- עד 30+ וכדומה.

 

בברכה.

 

 

שני מספרים מתארים את צמיגות השמן:

השמאלי הנמוך מבין השניים מתאר את צמיגות השמן כשהמנוע קר.

המספר הגבוה מתאר את הצמיגות כשהמנוע חם.

כאשר יש מספר אחד על שמן הוא נקרא שמן חד דרגתי, שמן זה אינו מתאים עצמו לטמפרטורה המשתנה של המנוע.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

כתבה מעולה שמצאתי בפול גז:

 

 

http://www.fullgaz.co.il/archive/mar-07/news/fg31082-tech-oil.php

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

עכשיו סיבכתם אותי לגמרי

קניתי אתמול חצי סינטטי של ESSO הגלון הכחול-ועכשיו אני מחפש את הסימול של תקן API.

ראשיתי שרשום MEETS

איך אני יודע שהשמן נותן את מה שרשום על האריזה??

×
×
  • תוכן חדש...