Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8285 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
רציתי להעיר לגבי הסוללות,יש לי אולימפוס שמחסלת רביעיית אלקליין בלא יותר משעה וחצי,הפיתרון היה שקניתי מטען GPT עם רביעיית סוללות 1800

ma/h כל טעינה מחזיקה את המצלמה לפחות 4 שעות פעולה :lol:

ועל זה נאמר - בוקר טוב אליהו :!:

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם
רציתי להעיר לגבי הסוללות,יש לי אולימפוס שמחסלת רביעיית אלקליין בלא יותר משעה וחצי,הפיתרון היה שקניתי מטען GPT עם רביעיית סוללות 1800

ma/h כל טעינה מחזיקה את המצלמה לפחות 4 שעות פעולה :lol:

ועל זה נאמר - בוקר טוב אליהו :!:

 

בהחלט בוקר טוב אליהו!,

חשבתי עוד ת'רד על מצלמות דיגיטליות...

 

התחלתי לקרוא את התגובות, פתאום אני קולט תגובה שלי...

ורק אז הבנתי שמישהו הוציא ת'רד מה"מחסן"...

 

ניר.

פורסם

לא מזמן קניתי SONY P52 ויש לי רק שבחים. מכשיר מדהים בכל קנה מידה.

"הצלחה פירושה לעבוד בחריצות שמונה שעות ביום, עד שתקבל קידום ותוכל לעבוד שתיים-עשרה שעות ביום." (רוברט פרוסט)

פורסם

יופי אם העלו את הנושא הזה מהחושך אז גם אני אכתוב .

האם יש מצלמות דיגיטליות שוות קניה עד 200 דולר בדיוטי פרי?

 

הדרישות מהמצלמה הן : חשיפה ארוכה ( חשוב) זום כפול 3

פלאש טוב , בקשר למגה פיקסל אני לא כל כך מבין , אבל שהתמונות יהיו באיכות

טובה ..

וכמובן כרטיס זכרון תוכנה וכו..

 

 

תודה על העזרה..

פורסם
יופי אם העלו את הנושא הזה מהחושך אז גם אני אכתוב .

האם יש מצלמות דיגיטליות שוות קניה עד 200 דולר בדיוטי פרי?

הדרישות מהמצלמה הן : חשיפה ארוכה ( חשוב) זום כפול 3

פלאש טוב , בקשר למגה פיקסל אני לא כל כך מבין , אבל שהתמונות יהיו באיכות

טובה ..

וכמובן כרטיס זכרון תוכנה וכו..

תודה על העזרה..

אם יש לך 200$ (שזה בערך 684-952 ש"ח) תקנה קודם זכרון למחשב ותמלא קצת דלק - יא חאפר!

פורסם
יופי אם העלו את הנושא הזה מהחושך אז גם אני אכתוב .

האם יש מצלמות דיגיטליות שוות קניה עד 200 דולר בדיוטי פרי?

הדרישות מהמצלמה הן : חשיפה ארוכה ( חשוב) זום כפול 3

פלאש טוב , בקשר למגה פיקסל אני לא כל כך מבין , אבל שהתמונות יהיו באיכות

טובה ..

וכמובן כרטיס זכרון תוכנה וכו..

תודה על העזרה..

אם יש לך 200$ (שזה בערך 684-952 ש"ח) תקנה קודם זכרון למחשב ותמלא קצת דלק - יא חאפר!

 

אתה יודע תכננתי על מתנה , אתה יודע איך זה שמישהו מסויים נוסע לחו"ל

בדרך כלל שההורים נוסעים (לתורקיה , אז בגלל זה אין שאלות על חנויות שיפורים..)

יש רצון להביא דברים מהדיוטי פרי ב 200 דולאר כי הם "עובדים" על המחירים שבארץ

אז מה אתם אומרים חברי היקרים?

 

:roll:

פורסם

מממ מקסים

לי ההורים הביאו את הקנון powershot s400

הכי מתקדם בסידרה ...

440 דולר בחול

כוללת כל מה שאתה רוצה ..

אבל פשרה מצוינת היא באמת הA70 ...

אבל חבל להביא מהארץ :\

If living is for learning

Then dying is forgetting

×
×
  • תוכן חדש...