Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8283 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה מתחיל להיות דיי דומה לפורום יעוץ ברכישת רכב :lol:

 

אז ככה, אני מחפש מצלמה דיגיטלית.

תכונות נדרשות: שיהיה עם סוללה נטענת, רצוי קטנה וקלה, רזולוציה נניח שאם אני ידפיס את זה שלא יצא לי יותר גרוע מתמונה רגילה שאני מצלם במצלמה רגילה, רצוי מאד שאפשר יהיה להדפיס תמונות על A4 ושיראו נורמאלי. שיהיה לה פלאש מובנה. שיהיה לה מסך.

עדיפות: שיראו את המסך בלילה, זום גבוה, אפרות לצילום לילה(כמו במצלמות וידאו).

תקציב: סביבות ה 1000-1500, אם זה שווה את זה אולי אני ישקיע יותר.

חשבתי גם על משומש, מה אתם אומרים על קניית ציוד כזה משומש?

 

מה אתם אומרים?

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.

פורסם

בדיוק קניתי משהו שמתאים לתקציב, אבל בחו"ל...

 

עשיתי סקר שוק עצבני, תאמין לי.

 

בצע השוואות באתרים כמו http://www.dpreview.com

או אצל יוגנד הישראלי: http://www.jugend.co.il

 

קניתי את הקאנון פאוארשוט A70. מחיר 300 דולר בארה"ב.

 

3.2 מגה פיקסל, אפשר להדפיס תמונה בגודל רגיל 10X15 ולא לשים לב להבדל (על נייר מתאים, כמובן). אפשר גם בגודל A4 וזה יראה טוב בהחלט (מקסימום 2048*1536)

 

מסך 1.5 אינץ'. רואים טוב בכמעט כל מצב. משקל 320 גרם כולל סוללות (רביעית AA, קנה נטענות ומטען - עוד 100 שקל ואתה מסודר).

באה עם 16 מגה זכרון CF, עדיף לקנות לפחות 128. עולה כ-35 דולר. 256 עולה 70.

 

זום X3 אופטי ועוד 3.2 דיגיטלי.

 

אפשרות תפעול ידנית כמעט לחלוטין - מהירות, חשיפה וכולי. מצבי צילום (קרוב, רחוק, לילה). פלאש. אפשרות צילום וידאו ועריכתו עד 640X480 עם סאונד. אפשרות לתמונות פנורמיות, אפשרות להוספת קולות לתמונה. תפריטים נוחים עם מגוון גדול מאוד של אפשרויות.

 

אחלה מצלמה שבעולם.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
בדיוק קניתי משהו שמתאים לתקציב, אבל בחו"ל...

 

עשיתי סקר שוק עצבני, תאמין לי.

 

בצע השוואות באתרים כמו http://www.dpreview.com

או אצל יוגנד הישראלי: http://www.jugend.co.il

 

קניתי את הקאנון פאוארשוט A70. מחיר 300 דולר בארה"ב.

 

3.2 מגה פיקסל, אפשר להדפיס תמונה בגודל רגיל 10X15 ולא לשים לב להבדל (על נייר מתאים, כמובן). אפשר גם בגודל A4 וזה יראה טוב בהחלט (מקסימום 2048*1536)

 

מסך 1.5 אינץ'. רואים טוב בכמעט כל מצב. משקל 320 גרם כולל סוללות (רביעית AA, קנה נטענות ומטען - עוד 100 שקל ואתה מסודר).

באה עם 16 מגה זכרון CF, עדיף לקנות לפחות 128. עולה כ-35 דולר. 256 עולה 70.

 

זום X3 אופטי ועוד 3.2 דיגיטלי.

 

אפשרות תפעול ידנית כמעט לחלוטין - מהירות, חשיפה וכולי. מצבי צילום (קרוב, רחוק, לילה). פלאש. אפשרות צילום וידאו ועריכתו עד 640X480 עם סאונד. אפשרות לתמונות פנורמיות, אפשרות להוספת קולות לתמונה. תפריטים נוחים עם מגוון גדול מאוד של אפשרויות.

 

אחלה מצלמה שבעולם.

 

רוני

 

תתחדש. אני אישית העדפתי את הHP850, עולה 1700 בארץ, ובעלת זום דיי עצבני.

 

הבעיה היחידה - היא לא באה עם סוללות נטענות.

יניב

פורסם

ה-HP850 באמת מצלמה מוצלחת, אבל עם פאק אחד די מעצבן.

הרגישות שלה לאור מגיעה למקסימום 200ASA, אז בצילומים בתנאים טיפטיפה חשוכים יש חשיפות ארוכות יחסית שיוצאות מטושטשות אם המצלמה מוחזקת ביד. וזה קורה אפילו תחת תאורה ביתית רגילה.

אם מצלמים בחוץ עם הזום המדהים שלה (חתיכת טלסקופ) בשעות בין ערביים, רעידות היד אפילו יותר מודגשות.

עם חצובה וטיימר, לעומת זאת, הוצאנו תמונות מדהימות של הירח.

 

ואגב, המחיר הנוח בארץ בזמן האחרון נובע מכך שHP מחליפים אותה בדגם חדש, נדמה לי ששמו 935, שבו הרגישות לאור טובה יותר (מגיעה ל400ASA).

פורסם
בדיוק קניתי משהו שמתאים לתקציב, אבל בחו"ל...

 

עשיתי סקר שוק עצבני, תאמין לי.

 

בצע השוואות באתרים כמו http://www.dpreview.com

או אצל יוגנד הישראלי: http://www.jugend.co.il

 

קניתי את הקאנון פאוארשוט A70. מחיר 300 דולר בארה"ב.

 

3.2 מגה פיקסל, אפשר להדפיס תמונה בגודל רגיל 10X15 ולא לשים לב להבדל (על נייר מתאים, כמובן). אפשר גם בגודל A4 וזה יראה טוב בהחלט (מקסימום 2048*1536)

 

מסך 1.5 אינץ'. רואים טוב בכמעט כל מצב. משקל 320 גרם כולל סוללות (רביעית AA, קנה נטענות ומטען - עוד 100 שקל ואתה מסודר).

באה עם 16 מגה זכרון CF, עדיף לקנות לפחות 128. עולה כ-35 דולר. 256 עולה 70.

 

זום X3 אופטי ועוד 3.2 דיגיטלי.

 

אפשרות תפעול ידנית כמעט לחלוטין - מהירות, חשיפה וכולי. מצבי צילום (קרוב, רחוק, לילה). פלאש. אפשרות צילום וידאו ועריכתו עד 640X480 עם סאונד. אפשרות לתמונות פנורמיות, אפשרות להוספת קולות לתמונה. תפריטים נוחים עם מגוון גדול מאוד של אפשרויות.

 

אחלה מצלמה שבעולם.

 

רוני

 

אני דווקא ממליץ על פוג'י S304...

ברוב הנתונים היא זהה...

רק שהעדשה שלה חזקה פי 2 ... X6...

ומניסיון זה דבר משמעותי מאוד!... שומר על איכות תמונה גם אם אתה מצלם מרחוק!

 

וחוץ מזה המצלמה עובדת עם כרטיסי XD... שהם כרטיסים שעדיין מתפתחים ובעתיד יגיעו עד גודל של 8 ג'יגה !

 

מחירה בארץ סביבות 2200 שקל ...

קצת יקר!, אבל שווה את ההשקעה...

זאת מצלמה מ"הדור החדש"... עם חיישן ה CCD...

 

בהצלחה!,

ניר.

פורסם

המחיר של ה-850 בחו"ל 470 דולר. של ה-935 הוא 410 דולר. אני מאוד מתפלא שבארץ ה-850 עולה 1700, זה לא הגיוני...

 

ה-S304 עולה בארה"ב 400 דולר. כלומר כולן יקרות יותר מה-A70 באופן משמעותי.

 

לפוג'י יש רק ISO 100, אין לה פוקוס ידני, או שליטה על מהירות צמצם, יכולת הוידאו שלה פחות טובה והיא גדולה יותר ושוקלת יותר. מצד שני יש לה זום X6.

 

בנוגע ל-HP. ה-935 היא לא המחליפה של ה-850.

ל-850 יש זום כפול 8, ממש גדול, אבל כמו שאמרתי, היא יקרה משמעותית. ה-935 בעלת 5 מגה פיקסל אבל מלבד זאת אין לה יתרונות על ה-A70, הזום שלה גם X3 כמו של הקאנון.

 

בכל מקרה - אם ה-850 באמת עולה 1700 בארץ, זו קנייה מעולה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

קניתי את ה 850 אתמול בערב , ב 2000 ש"ח , למרות שאפשר להביא אותה מהאינטרנט יותר בזול , יופי של מצלמה , יש באמת בעיה עם מהירות הצמצם, החיסרון היותר משמעותי זה הסוללות שפשוט מתות תוך חצי יום של עבודה בערך .

אתה צריך מפעל קטן של בטריות כדי להשמיש אותה על בסיס קבוע , אבל שמעתי שזה ככה בכל המצלמות .

מבחינת זום היא אוכלת את השאר לארוכת בוקר ואפילו בלי גרפס .

הפוגי סתם יקרות בארץ היא לא נותנת לך כלום שלא היית מקבל אצל ה HP ועולה 500 ש"ח יותר .

 

ה A70 פשוט נופלת מהHP מבחינת נתונים , בעיקר בזום , הHP נותנת את כל מה שהA70 נותנת ,חוץ מהשם CANON , מוסיפה X5 לזום ומגה פיקסל לרזולוציה ועדיין נשארת זולה .

הHP מפרקים היום את השוק עם המצלמה הזו 4 מגה פיקסל ו זום X8 יחד עם הירקות הרגילים של וידאו וסאונד במחיר מצחיק , יחסית .

יש גם LCD דיי גדול ומצויין .

כמו כן כדאי לפקוח עין לפני שאתה קונה אולימפוס כי יש הרבה מאוד אולימפוסים מחודשות .

פורסם

לכל זוללי הסוללות:

המלצה חמה על סוללות NiMH של GP.

באיזור ה 100-150 ש"ח לרביעיה + מטען 18 שעות.

אני ממליץ ללכת על סוללות 1800 ולא על דגם ה-1600. ההבדל במחיר לא גדול, אבל לפי טבלאות ביצועים באתר ההבדל בביצועים כן גדול.

פורסם
קניתי את ה 850 אתמול בערב , ב 2000 ש"ח , למרות שאפשר להביא אותה מהאינטרנט יותר בזול , יופי של מצלמה , יש באמת בעיה עם מהירות הצמצם, החיסרון היותר משמעותי זה הסוללות שפשוט מתות תוך חצי יום של עבודה בערך .

אתה צריך מפעל קטן של בטריות כדי להשמיש אותה על בסיס קבוע , אבל שמעתי שזה ככה בכל המצלמות .

מבחינת זום היא אוכלת את השאר לארוכת בוקר ואפילו בלי גרפס .

הפוגי סתם יקרות בארץ היא לא נותנת לך כלום שלא היית מקבל אצל ה HP ועולה 500 ש"ח יותר .

 

ה A70 פשוט נופלת מהHP מבחינת נתונים , בעיקר בזום , הHP נותנת את כל מה שהA70 נותנת ,חוץ מהשם CANON , מוסיפה X5 לזום ומגה פיקסל לרזולוציה ועדיין נשארת זולה .

הHP מפרקים היום את השוק עם המצלמה הזו 4 מגה פיקסל ו זום X8 יחד עם הירקות הרגילים של וידאו וסאונד במחיר מצחיק , יחסית .

יש גם LCD דיי גדול ומצויין .

כמו כן כדאי לפקוח עין לפני שאתה קונה אולימפוס כי יש הרבה מאוד אולימפוסים מחודשות .

 

ה-A70 באמת נופלת מה-HP בגלל הזום. (במגה פיקסל זה לא משמעותי. 2048X1536 מול 2272X1712), אבל בגלל זה היא גם זולה יותר... בנוגע לשם, דווקא כאן אני נוטה לסמוך קצת יותר על CANON מאשר על HP... בכל מקרה, 2000 ש"ח זה מחיר מעולה למצלמת 4 MP עם זום X8, תתחדש!!

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אני קניתי את ה HP 850 ב1728 ש"ח מאתר מישרדיה באינטרנט (במשלוח חינם). בכל אופן, לצערי, עדין אין מה להשוות למצלמת רפלקס. יש ברשותנו גם את הקנון EOS 300 , ומה לעשות, היא הרבה יותר טובה. למצלמות דיגיטליות יש עוד דרך ארוכה, לצערי , לעבור עד שהאיכות תשתווה למצלמות רפלקס. בכל אופן, אני מאוד ממליץ על המצלמה הזו, יש לה זום עצבני, והמחיר שלה ממש טוב ביחס לתמורה שהיא נותנת.

יניב

פורסם
אני קניתי את ה HP 850 ב1728 ש"ח מאתר מישרדיה באינטרנט (במשלוח חינם). בכל אופן, לצערי, עדין אין מה להשוות למצלמת רפלקס. יש ברשותנו גם את הקנון EOS 300 , ומה לעשות, היא הרבה יותר טובה. למצלמות דיגיטליות יש עוד דרך ארוכה, לצערי , לעבור עד שהאיכות תשתווה למצלמות רפלקס. בכל אופן, אני מאוד ממליץ על המצלמה הזו, יש לה זום עצבני, והמחיר שלה ממש טוב ביחס לתמורה שהיא נותנת.

 

אני בדיוק עובר מ-EOS300 לדיגיטלית. מה שיפה ברפלקס הוא שלא משנה מה תעשה, יצאו לך תמונות טובות. האיכות באמת מעולה, אבל המצלמה גדולה ומסורבלת בשבילי (למרות שבשביל רפלקס היא קלה יחסית), ולדיגיטלית יש רק יתרונות מבחינתי.

 

ובכלל - למצלמות דיגיטליות אין חסרונות ביחס למצלמות פילם כיום. חוץ מהמחיר כמובן. אתה יכול גם לקנות מצלמת רפלקס דיגיטלית, רק שהיא תעלה לך יותר מכפול, אבל האיכות תהיה לא פחות טובה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

סוללות - מומלצץ במיוחד הסט של המטען המהיר של GP שכולל סוללות 2000 mah (הדגם הוא 2100 תחמנים :twisted: ) זמן הטעינה הוא כשעה בודדת וכולל 3 מנגוני הגנה:

- טיימר

- סנסורי טמפרטורה

- בדיקת הפרשי מתחים

 

מחירים - חשוב לבצע השוואת מחיר השוק ולא ה-tetail price של היצרן בזמן שיווק המצלמה, ההבדלים גדולים.

 

מחירים בארץ, תלויים בעיקר בחזירותו של היבואן, לדוגמה מחירי מצלמות אולימפוס בארץ לא יקרות משמעותית ממחירהם בחו"ל, לעומת זאת מצלמות סוני.. :evil:

חשוב להשוות מחירים בחו"ל מול הארץ כדי לכמת את התמורה.

 

מצלמות SLR קיימות גם בפורמט דיגיטאלי, נהנה ממנה כבר שנתיים תמימות :p

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם

למצלמות הדיגיטליות יש את החיסרון העצבני של מהירויות צמצם , כשנהיה קצת חשוך קשה למדיי להוציא מהן תמונה לא מטושטשת .

 

גם אני חושב שהשם CANON עדיף על ה HP , אבל לדעתי בגלל שאין לHP מוניטין בתחום המצלמות היא מורידה מחירים וזה תמיד מתקבל בברכה .

פורסם
זה מתחיל להיות דיי דומה לפורום יעוץ ברכישת רכב :lol:

 

אז ככה, אני מחפש מצלמה דיגיטלית.

תכונות נדרשות: שיהיה עם סוללה נטענת, רצוי קטנה וקלה, רזולוציה נניח שאם אני ידפיס את זה שלא יצא לי יותר גרוע מתמונה רגילה שאני מצלם במצלמה רגילה, רצוי מאד שאפשר יהיה להדפיס תמונות על A4 ושיראו נורמאלי. שיהיה לה פלאש מובנה. שיהיה לה מסך.

עדיפות: שיראו את המסך בלילה, זום גבוה, אפרות לצילום לילה(כמו במצלמות וידאו).

תקציב: סביבות ה 1000-1500, אם זה שווה את זה אולי אני ישקיע יותר.

חשבתי גם על משומש, מה אתם אומרים על קניית ציוד כזה משומש?

 

מה אתם אומרים?

 

כמה טיפים:

1. נסה להתמקד ביצרני המצלמות המקצועיות והידועות (אולימפוס, קנון, ניקון, פוג'י וכד') - היתרון טמון בעדשות איכותיות מאוד.

 

2. ברחבי האינטרנט ישנם מספר אתרים עם אין ספור סקירות למצלמות דיגיטליות, השוואות - ואיך לא, דוגמאות של הצילומים של כל מצלמה - מעולה !

חובה לקרוא.

 

3. אל תתפתה לנתוני המגה-פיקסל של המצלמות, סה"כ גם מצלמה של 2 מגה פיקסל תוכל לנפק לך תמונה באיכות מצויינת מעל הגודל הסטנדרטי של התמונות אליהן אתה רגיל (10 על 15 ס"מ).

 

4. בדוק אם הפונקציות מתאימות לצרכיך ואת נתוני הזום האופטי (לא הדיגיטלי) של המצלמה. ככל שהזום האופטי גדול יותר - כך תוכל לקבל תמונה איכותית ממרחק גדול יותר.

 

5. כאחד שהשווה את האיכות של המצלמות מהמותגים הידועים אל מול אלו של HP, לדעתי אין מה להשוות בכל מה שקשור לאיכות צילום ועדשה.

אם אתה מתכוון להשקיע בארץ 1000-1500 שח על מצלמה תתמקד בניקון, קנון ופוג'י.

 

בהצלחה ;-)

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
לכל זוללי הסוללות:

המלצה חמה על סוללות NiMH של GP.

באיזור ה 100-150 ש"ח לרביעיה + מטען 18 שעות.

אני ממליץ ללכת על סוללות 1800 ולא על דגם ה-1600. ההבדל במחיר לא גדול, אבל לפי טבלאות ביצועים באתר ההבדל בביצועים כן גדול.

 

ובכלל... כל מי שיכול...

בימי אלה ממש יש מבצע בדיוטי פרי,

8 סוללות 1800 של GP עם מטען... ב 30 דולר!

קניה מומלצת לכל בעל מצלמה דיגיטלית!

 

בהצלחה!,

ניר.

×
×
  • תוכן חדש...