Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7081 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זיו , אינטל בשנה האחרונה הכו ב - AMD שוב ושוב , עקפו אותם בסיבוב כמו שאומרים .

 

אין ל - AMD כרגע אף מעבד שמשתווה לחזק של אינטל .

 

עם זאת , זה לא מעניין אותנו במקרה הזה , אנו מחפשים משהו משתלם .

 

לכן , עם ראייה לעתיד , אני לא רואה סיבה להשקיע במעבד AM2 כשניכרת ירידה בביצועים מסוקט 939 , כשאפשר לקנות E6600 ב - 1700 ש"ח .

 

ל " חסכנים " הייתי מציע מעבד פנטיום D 945 ( שמגיע ברמת ביצועיו למעבד E6700 ( ! ) , ועולה שליש ) ), יחד עם לוח 945 במחיר של מעבד E6400 .

 

עם זאת , יש אנשים שלא מעוניינים ב " דור הישן " , ולכן המלצתי למתוח את התקציב ולרכוש את ה - E6600 , מכיוון שמחשב לא קונים כל יום .

 

לגבי הזכרונות - אם הוא לא מבצע OC רצחני , אין לו צורך ב - OCZ , סתם יקרים . Samsung , Twimmnos , Kingston יעשו את אותה עבודה במחיר נמוך בהרבה .

 

מארז ודיסק קשיח - מסכים .

פורסם

נצל"ש:

מה אתם אומרים על המחשב הבא למשחקים? (אפשר ללחוץ על כל רכיב למידע נוסף מזאפ)

פורסם

קודם כל זה לא בשבילי זה בשביל חבר.

יש לי מס' שאלות:

1. בחרתי לוח אם של "אינטל", מה ההבדל לעומת חברת "אסוס"?

2. מעבד- בחרתי כפול ליבה. האם לבחור פנטיום 4 3400 ליבה בודדת? זה מספיק?

 

תודה מראש!

פורסם

stio ,

 

מעבד - אם כבר 2 מגה קאש קונרו , קח את ה - 6300 , ההפרש הוא בקלוק ולא רציני .

 

הייתי מציע כמו מקודם , שילוב של 945 בלוח ו - 945 במעבד ולקבל הפרש רציני במחיר , ובהפרש הזה להשלים לכרטיס גרפי חזק בהרבה .

 

לוח - לא מומלץ INTEL מניסיון מר , ג'יגהבייט או אסוס יהיו בסדר גמור .

 

עם הלוחות החדשים מגיעים כרטיסי קול 7.1 מעולים - שקול לוותר על החיצוני , נתון לשיקולך .

 

כונן קשיח - ראה הערה שלי כמה הודעות מעלה .

 

מעבר לזאת , בחירה שלך .

פורסם

 

ל " חסכנים " הייתי מציע מעבד פנטיום D 945 ( שמגיע ברמת ביצועיו למעבד E6700 ( ! ) , ועולה שליש ) ), יחד עם לוח 945 במחיר של מעבד E6400 .

 

.

 

אתה יכול להסביר בבקשה מה ההבדל בין המעבד שציינת לבין מעבד פנטיום הרגיל?

פורסם

באומרך " רגיל " אתה מתכוון לחד ליבה ?

 

אם כן = PENTIUM " רגיל " = ליבה אחת .

 

PENTIUM D ( כך נקרא הדגם ) = ליבה כפולה .

 

CORE 2 DUO = הדור החדש יותר של מעבדי הכפול ליבה של INTEL .

 

מקווה שעכשיו אני יותר ברור . :)

פורסם

דגם מחיר כמות

Intel Core 2 Duo E6300 1.86GHz 2Mb TRAY 1080 ₪ 1

GIGABYTE GA-945P-S3 CONROE READY 570 ₪ 1

G.Skill DDR2 667MHZ 1024MB DUAL CHANNEL 5-5-5-15 490 ₪ 1

SEAGATE 250GB 7200RPM SATAII 8MB 460 ₪ 1

GIGABYTE GeForce 7300 GS 256MB PCI-E 420 ₪ 1

LG GSA H22N DVDRW X18 BLACK/WHITE 210 ₪ 1

כונן דיסקטים שחור 70 ₪ 1

COMPUCASE CI-6A19 BLACK NO PSU 240 ₪ 1

HEC 400ART 250 ₪ 1

LG L1719S 17" LCD 8MS 1:1400 990 ₪ 1

LOGITECH DELUXE KEYBOARD+ OPTICL MOUSE SET 105 ₪ 1

CREATIVE SBS 380 2.1 BLACK 170 ₪ 1

 

5055 ש"ח.

 

לפי דעתי מפרט זה יותר משתלם, מהסיבות האלו:

מעבד כפול-ליבה, אין צורך להוסיף יותר מידי, הסדרה המובילה כיום ומתעלה על AMD כרגע

לוח מעולה של ג'יגה בייט עם כל מה שצריך עליו, כולל אחלה כרטיס קול.

1 גיגה זיכרון פנימי של G SKILL, חברה מאוד מובילה, מגיע בתצורת DUAL CHANNEL (2X512) על מנת לנצל את האפשרות הזאת.

כונן קשיח 250 גיגה של סיגייט, חברה מעולה ומוכרת.

כרטיס מסך נחמד, לא יותר מזה, לפי מה שהבנתי אתה לא משחק אז אין בעיה, משחקים פשוטים הכרטיס יריץ בלי בעיה.

צורב דיוידי של LG, כונן דיסקטים, דברים נורמאליים.

אחלה מארז, עם ספק איכותי (לא גנרי) שיחזיק את המערכת ללא בעיות.

בנוסף כל המארז והכוננים בצבע שחור :)

מסך של LG המתחרה למסך שאתה נתת (ה740N).

סט מקלדת ועכבר של לוג'יטק

רמקולים של קריאטיב כמו שאתה בחרת.

והינה חסכת 500 שקל, וקיבלת מחשב שלדעתי מומלץ יותר.

 

אם היית שואל אותי, אני ממליץ להשקיע בלוח אם עם צ'יפסט 965 או 975X על מנת שיתן לך אופציה לשידרוג עתידי למעבדי ה QUAD CORE שצ'יפסט ה945 אינו תומך בהם.

עוד הייתי משקיע במסך ומעלה ל19 אינץ, ההפרשים היום לא גדולים.

 

תום

פורסם

אני מסכים עם שניר - אכן לאינטל יש כרגע יתרון ביצועים - אך במחיר.

אם היית נותן לי לבחור (במיוחד בקטע של משחקים) הייתי מעדיף AMD 64 כפול ליבה עם לוח של DFI LAN PARTY וכרטיס מסך חזק יותר (ולכל אלו שציינו - 7300 - זה בערך המינימום אם לא קצת פחות כדי לשחק במשחקים חדשים - וגם אז לא עם כל הSETTINGS במקסימום) מאשר אינטל.

 

פנטיום 4 רגיל הוא מעבד מזעזע שזמנו עבר - לא לחשוב על זה אפילו בצחוק.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

מעניין אותי לדעת - מישהו פה אשכרה אי פעם שידרג מעבד?

אני לא מכיר אף אחד שעשה דבר כזה. מה שאנשים משדרגים זה כרטיס מסך והוספת דיסקים וזכרונות.

בגלל זה העצה שלי היא לא לזרוק כסף על לוח אם שתומך במעבדים עתידיים אלא ללכת על חבילה מאוזנת עם סלוטים ספייר לזכרונות וזהו.

מה שכן, שווה לדעתי להשקיע עוד כמה גרושים ולא לקחת את המארז+ספק הכי זולים אלא לפחות דרגה אחת מעל (ואל תלכו על מארז יפה ומגניב אלא על יעיל). עוד 100 ש"ח ותקבלו מארז עם אוורור יותר טוב וספק שלא ייחנק אם תוסיפו דיסק קשיח ולא יגמור את החיים שלו הרבה לפני שאר הרכיבים.

ונקודה אחרונה - הדור החדש של הכפולים של אינטל (כל ה E6XXX) צורכים הרבה פחות חשמל וכתוצאה מכך גם הרבה פחות מתחממים מהדור הקודם וממעבדי הליבה היחידה. למחשב שדולק רצוף ימים ולילות, הבדל של עשרות וואטים יכול להיות שווה לא מעט כסף בחשבון החשמל בראיה של מספר שנים קדימה, וכמובן שפחות חימום וכח = פחות רעש מאווררים ופחות עומס על הספק.

פורסם

אישפוז, נעים להכיר, תום, ששידרג כבר מעבדים בלבד :)

אם תסתכל קצת אחורה, תראה שסוקט 775 קיים כבר הרבה זמן, אם היית קונה מחשב עם סוקט שכזה לפני מספר שנים, אך עם צ'יפסט 945 (שהיה ידוע אז שיתמוך בקונרו בעזרת עדכון ביוס (כבר מאז יש מפת דרכים לשנים של היום)) אז היית יכול לשדרג היום בשקט.

נכון לכרגע מעבדי ה QUAD CORE עובדים גם הם על 775, כרגע הם מאוד מאוד יקרנים, תוך שנה-שנתיים, יתחילו להיכנס למחיר ריאלי והינה יש לבחור אפשרות שדרוג, אך רק עם צ'יפסט 965 ומעלה.

 

לגבי המארז והספק, אני לא יודע אם התכוונת להודעה שלי או לא, אבל אני אנסה להגן על שלי קצת,

מארזי COMPUCASE נחשבים מארזים מעולה, הם נוחים ויעילים, יש מגירה נשלפת, גומיות למניעת רעש מההארד דיסקים הרועשים, המארז יחסית יותר גדול ממארזים מקבילים, והוא עשוי מפלדה (אם אני לא טועה) שאומנם טיפה כבדה אך מונעת יציאת רעשים בצורה טובה, בנוסף למארז שיש לו מאוורר 120 מאחורה ומקדימה יש איוורור טוב.

תוכל להיסתכל ברשת, המארז הזה מאוד מומלץ לשוק הביתי במחיר נמוך, אצלי אישית כבר עברו 2 כאלה ועוד 6169 אחד.

לגבי הספק, הספקים של HEC נחשבים אמינים ויציבים, נכון שזה שזה לא ENERMAX, מצד שני זה עולה חצי.

זהו לא ספק גנרי, וה400 וואט יחזיק בלי שום בעיה מערכת שכזאת.

×
×
  • תוכן חדש...