Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7080 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אני מעוניין לקנות מחשב בשבוע-שבועיים הקרובים.

הקטע, שלא כמו פעם כיום כבר אין לי מושג ממש ברכיבי מחשב.

כמה דברים חשובים שיהיו :

כרטיס מסך 256 מגה או 512 מגה.

זכרון 1024 או יותר.

דיסק קשיח - 120 ג'יגה-160 ג'יגה.

מחשב אינטל כמובן - לוח אם של אינטל או Asus.

והכי חשוב שיהיה חזק :wink:

 

אם מישהו יכול להמליץ לי על מפרט כלשהוא זה יהיה מעולה.

 

נ.ב.

אני מתכוון להשקיע בסביבות ה-3 או 4 אלף שקל רק על המחשב ללא המסך, מקווה שזה מספיק למחשב איכותי לכמה שנים טובות.

 

 

תודה לעוזרים

נדב

נדב - [email protected]

 

למכירה אוסף ענקי של דגמי מכוניות - *52 דגמים*

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1730383#post1730383

פורסם

תודה על האתר.

בניתי משהו מה אתם אומרים ???

Intel Core 2 Duo E6300 (S775) - 1.8GHz 1066MHz 2MB Shared Cache 64bit Box - 3Y Warranty

1100 שקל

LGA775 Intel945P ASUS P5LD2 SE/C/ ALBATRON 945P/ABIT IL9 PRO - 3Y Warranty

525 שקל

DDR-2 - 1024mb PC5300 - Twinmos/Samsung/Kingston/Corsair/Geil etc... 667mhz - CL5-5-5 - 3Y Warranty

650 שקל

160GB - SATA-II - 7200RPM - 8MB - Samsung HD160JJ - 3Y Warranty

350 שקל

PCX - Radeon X1950XT 256MB DDR-III 256bit - 3Y Warranty

1700 שקל

או

PCX - Radeon X1950PRO 256MB DDR-III 256bit - 3Y Warranty

1250 שקל

Compucase CI-6A19+ Heroichi 400TR-T ATX 2.0 - 24pin - Black+ 120mm Fan

460 שקל

נדב - [email protected]

 

למכירה אוסף ענקי של דגמי מכוניות - *52 דגמים*

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1730383#post1730383

פורסם

הקונרו דורש צ'יפסט 965 עד כמה שידוע לי .

 

דיסק קשיח - הייתי משקיע עוד כמה שקלים וקונה 250 או אפילו 320 , היום המחירים שונים ב - 100 שקלים , וההפרש אדיר .

 

אם אין צורך בביצועים בומבסטיים , הייתי יורד טיפה בכרטיס מסך , למרות שהוא מעולה לדעתי ושווה את ההשקעה .

פורסם
הקונרו דורש צ'יפסט 965 עד כמה שידוע לי .

 

.

מה זה אומר??

 

 

דיסק קשיח - הייתי משקיע עוד כמה שקלים וקונה 250 או אפילו 320 , היום המחירים שונים ב - 100 שקלים , וההפרש אדיר .

 

אני יבדוק זאת, נשמע טוב.

 

 

אם אין צורך בביצועים בומבסטיים , הייתי יורד טיפה בכרטיס מסך , למרות שהוא מעולה לדעתי ושווה את ההשקעה .

יש לך איזה המלצה אחרת, אבל חשוב שזה יהיה 256 מגה.

נדב - [email protected]

 

למכירה אוסף ענקי של דגמי מכוניות - *52 דגמים*

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1730383#post1730383

פורסם

אמרת מחשב שיחזיק כמה שנים לא?

נתנו לך.

ד"א אינטל לא כאלה יותר טובים מAMD (אם בכלל) ובטח שלא בעלות תועלת.

מומלץ ד"א לבדוק - לוחות אם של DFI - במיוחד הLANPARTY שלהם - סדרת לוחות מדהימה.

וכרטיס מסך - אולי שווה לך זמנית לקנות אחד בינוני ואחרי שוויסטה תכנס קצת לקנות אחד שכבר יהיה תואם לDX10

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

3-4 זה סכום נאה.

 

הכיוון המומלץ: DUAL-CORE, לוח אם טוב עם CHIPSET של אינטל,

או אפילו לוח של אינטל, כונן קשיח - מינימום 250 (ההפרש באמת מצחיק

ביחס ל-160) וכמובן 1 ג'יגה זיכרון, לטובת הזוועות החדשות של מייקרוסופט.

 

וכמובן מארז טוב, אבל אני לא מתמצא בתחום הזה.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

נדב , קונרו = CORE 2 DUO , שם הליבה .

 

הצ'יפסט הוא הממוספר - 945 , 965 , 975 - בעוד ש 945 נתמך ע"י P - D ואחורה , ה - 965 וה - 975 תומכים גם בקונרו , כשה - 975 יקר ולא משתלם נכון לזמן כתיבת הודעה זו .

 

כדאי ומומלץ להשקיע עוד מס' שקלים ( בסביבות 700 שקל הפרש , שווה כל גרוש ) , ולהשלים ל - E6600 החזק שמגיע עם 4MB קאש .

 

כרטיס מסך אחר ? תלוי בדרישות שלך - ההצעה ב - 1200 ש"ח נשמעת טובה , עם זאת - אם אין לך צורך בכרטיס כ"כ חזק , אפשר להתפשר על פחות .

 

 

שוב , בהצלחה . :)

פורסם

ליביו אתה יודע שאני מת עליך, אבל פה אתה טועה ומטעה..

 

כרגע (ברגעים אילו שאנו כותבים) אינטל בכמה רמות מעל AMD , נכון שעד לפני כמה זמן זה היה הפוך (אני אישית בכלל AMD FAN) אבל כרגע הקונרו פשוט טוב יותר מכל AMD 64 שתמצא.. צר לי. :)

פורסם

קסנון , ה - 6300 וה - 6400 זה מעבדי 4 קאש , ש - 2 מהן נוטרלו לאחר שהייתה תקלת ייצור סדרתית בהרבה מעבדים , וכמובן שלא יכלו להשליך את כולם .

 

שים לב ששם הליבה שונה גם כן .

 

אני לא הייתי רוצה לשלם את מיטב כספי על מעבד שכזה , מה גם שבמחיר נמוך יותר אפשר לקבל מעבד חזק פי כמה - PD945 .

פורסם

ממליץ לשקול מעבדים של AMD.

כפולי הליבה לא נופלים מהאינטל.

 

לגבי לוחות, ממליץ להמנע מלוחות של חברת INTEL. לוחות של ABIT, ALBATRON, EPOX - הם לוחות טובים, אך כתלות בדגם.

כרטיסי מסך, אני לא בקיא במה שהולך היום, אבל נכון ללפני כמה חודשים, הפעם תורה של nVidia להיות על העליונה.

ATI בטח ישיבו מהלומה בהמשך.

דיסקים קשיחים: Western digital או MAXOTR. אני לא אוהב את הדגמים האחרים.

להשקיע ב250 ג"ב לפחות.

זכרונות: נסה להשיג זכרונות של OCZ. הם מעולים. אם לא הם, TWINMOS או SAMSUNG זה מספיק. GEIL מזעזעים.

מארז: חפש מארזים של COMPUCASE עם ספקי כח של HEC.

 

בהצלחה.

----------------------

Peugeot 308
SW
1.2
T

:lol::twisted::lol:
!Family man

×
×
  • תוכן חדש...