Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7135 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתעניין בצינורות בלמים משופרים, אני מבין שהם הולכים אך ורק לבלמי דיסק,אז הייתי רוצה לשמוע פירוט על השיפור הקטן הזה? תורם? עד כמה? סביבת המחירים? מאיפה קונים?

 

מדובר כתוספת להחלפה של בלמים רגילים במאווררים + רפידות איכותיות.

 

עמית.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

המחירים בין 400 ל-600 שקל בממוצע (תלוי כמה צינורות בלם יש לך), השיפור הוא די משמעותי,

אבל ת'אכלס, אם תשים צינורות בלימה סטנדרטים חדשים תקבל אפקט זהה, ההבדל הוא רק בעמידות

ממושכת בעת ירידות אגרסיבית וארוכות טווח על הבלם, ואורך החיים שלהם.

 

אפשר לפנות ליובל מלמד, או לירון אדרי, שניהם משווקים רשימים של גודרייץ'.

 

אביחי

פורסם

השיפור הוא בתחושת הדוושה ובאמינות - צינורות בלם מסוככים לא מתבלים כמו צינורות גומי.

אל תצפה לקיצור של מרחק הבלימה אפילו במילימטר אחד כי לא תקבל אותו.

 

מוטי

פורסם

שלום רב

 

אני ממליץ על צינורות בלמים איכותיים / מקוריים חדשים ולא כול דבר אחר

 

לגבי צינורות מסוככים הם באמת בעלי אורך חים ארוכים יותר אך גם להם יש אורך חיים רק שאין כול דרך ויזואלית לבדוק אותם הם "פתאום " נוזלים

 

השימוש בהם בתעופה נעשה בגלל התנאים שהם נמצאים ולגבי בטיחות לכול מערכת יש 3 מערכות גיבוי ( גם 4 )

 

בברכה זיסו יוסי

פורסם

כמובן שמדובר ברכב שלי, אלפא ספרינט ואני מתאר לעצמי שהרכב נסע על הצינורות המקוריים כל חייו.

 

ואיך זה הולך הצינורות בלמים? לכל רכב יש את הדגם שלו? או שהם אוניברסליים או עוד משהו?

 

אשמח לקבל את המספר של המקומות בהם ניתן להשיג את הצינורות האלו.

 

עמית.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

זה הולך לפי דגם ותלוי בחברה שמיצרת אותם.

גם הניפלים וגם האורכים השונים לפי הרכב.

 

וזיסו - במכוניות מירוץ זה קיים.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

אוקיי נשאר רק לקוות שיש לאלפא 33\ספרינט את מה שאני מחפש.

 

יש אולי איזה מאמר או כתבה על הצינורות האלה? שאני אוכל טיפה להתעמק במה שאני רוצה?

 

ועוד שאלה, הצינורות הולכים רק לבלמי דיסק נכון?

 

אגב יש עוד משהו שאני יכול לעשות בשיפור הבלמים?

 

ניתן להביא דיסקים מחורצים אבל הם לא מצדיקים את המחיר (כ 900 ש''ח לזוג של omp לפי מה שהבנתי).

 

עמית.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

עמית, תביא בחשבון שצינורות בלם מסוככים לא עוברים טסט בארץ.

 

הבוחנים אומרים שבשל הסיכוך אי אפשר להבחין בבלאי בצינור עד שהוא מתחיל לנזול. רוב מערכת הבלימה גם כך היא צינור מתכת, ורק החלק שנדרשת בו גמישות, ממש לפני משאבת הבלם שבגלגל הוא צינור גמיש.

 

לידיעתך ב"צנטרל" עלו לי 2 צינורות בלם חדשים לסוד (שזה בטח זהה למה שאצלך) סכום צנוע, אם אני זוכר נכון- פחות מ 100 שקל.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

לאלפא 33 שהייתה לי בעבר הוחלפו הצינוריות בלמים בעלות של 250 ש"ח בערך כולל עבודה נוזל בלמים וכל מה שמסביב

פורסם
זה הולך לפי דגם ותלוי בחברה שמיצרת אותם.

גם הניפלים וגם האורכים השונים לפי הרכב.

 

וזיסו - במכוניות מירוץ זה קיים.

 

ליביו

שלום רב

 

צודק אים זה קיים ברכבי מירוץ וגם במטוסים אז כדאי להשתמש בכך

אל תשכח גם להשתמש בהוראות התחזוקה של רכבי מירוץ ומטוסים ( אני מוכן להלוות לך ספרות טכנית על יסעורים )

נ.ב חבל שלא קראת את תשובתי הקודמת

 

בברכה זיסו יוסי

פורסם

שלום.

 

כבר דובר בנושא לא מעט אבל ביקצור.

אין ולא היה ולא יהיה שום שינוי ושום שיפור בבלמים !!!

היחידי שמרויח זה היצרן של הצנורות והמוכר בלבד, בנוסף לכך הצינורות האלה לא עוברים טסט ובצדק כי הבוחן לא יכול לראות או לאבחן ליקוים כול שהם בצינורות. לגבי תוחלת חיים לכול המומחים אמנם מישתמשים בצינורות האלה במכוניות מרוץ רק מה הם מוחלפים אחרי כול מרוץ כי לא ניתן לאבן את הבלאי שלהם אז גם הנושא של תוחלת חיים ירד מהפרק.

בקיצור בחור חבל על הכסף שלך.

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

בטוח שזה לא תורם לרגישות ולא לשאר הדברים שצויינו פה לפני כן?

 

אז חוץ מרפידות, קאליפרים + דיסקים אין לי מה לעשות?

 

עמית.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם
לגבי תוחלת חיים לכול המומחים אמנם מישתמשים בצינורות האלה במכוניות מרוץ רק מה הם מוחלפים אחרי כול מרוץ כי לא ניתן לאבן את הבלאי שלהם אז גם הנושא של תוחלת חיים ירד מהפרק.

בקיצור בחור חבל על הכסף שלך.

 

בברכה בני ל.

בני, מה עישנת היום?!

לא מוחלפים אחרי כל מירוץ ולא בטיח.

 

מוטי

×
×
  • תוכן חדש...