Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7116 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3336454,00.html#n
תחת מעטה כבד של סודיות מושלמת בימים אלה סלילתו והכנתו לפעילות של מסלול מירוץ ראשון וחוקי בישראל. בתכנית: תחרויות קרטינג, אופנועים ומכוניות, כמו-גם הדרכת נהיגה בטיחותית ומתקדמת. הפתיחה מיועדת לתחילת השנה הבאה

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

סה"כ מסלול קרטינג גדול אבל :

"אך נראה כי חשוב מכל, וכאפשרות ייחודית בארץ, יהיה המסלול מוכן לקיום מירוצי אוטוספרינט, בו מכונית מתחרה על המסלול לבדה, כנגד השעון."

 

חייבים להתחיל ממשהו לא?

:wink:
פורסם

לכל השליליים -

 

גם רומא לא נבנתה ביום אחד - ככה מתחילים!!!

 

לאט לאט נולדת פה תרבות מוטורית ועל כל חובב רכב לעודד ולפתח אותה, לא

לעמוד בצד ולקטר "אוף האימפרזה שלי לא נכנסת לשם"...

 

ברכות לרגל הקמת המסלול - מקווה שיהווה בסיס לפיתוח מסלול גדול יותר (שטח כבר יש..)

STI 2004

 

 

פורסם

גם אני מקווה שיצליחו להשלים את המסלול .

מת כבר לראות את המירוץ הישראלי החוקי הראשון במסלול החוקי הראשון בארץ !

:smilecolr

פורסם

אכן לא ארוך ובעיקר לא רחב מספיק לשני רכבים ביחד.

 

אך מה שכן ניתן לעשות במסלול הזה הוא מירוצי אוטוקרוס - או בשפתנו: ג'ימקאנות!

 

עוד כותרת פופוליסטית מבית YNET :)

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

סוף סוף רואים מסלול ראשון וכבר יש תגובות של אין מספיק מקום וזה בנוי רק לאופנועים וקארטינגים, בכתבה הרי כתוב שהמסלול הוקם במיוחד בשביל קארטינגים אופנועים והעברת קורסים של נהיגה בטיחותית ומתקדמם ובנוסף אוטוקרוס (ג'ימקאנות), האורך והרוחב של המסלול נובעים מההבדל העצום במחיר בין מסלול כזה למסלול באורך ורוחב מלא שמיועד למרוצי מכוניות

פורסם

יוזמה ברוכה .

 

כל מה שמקדם את הספורט המוטורי הישראלי הוא דבר טוב .

 

אגב , גם על מסלול בין 1200 מטר וברוחב של 8-10 מ' ניתן לקיים מרוץ מכוניות רגיל .

קיימים בחו"ל הרבה מועדוני רכב שמקיימים ככה את המרוצים שלהם .

 

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

מזל טוב..

בעזרת ה' יהיה טוב וזה ימשוך אותנו, את המדינה הקטנה שלנו ..

ימשוך לכיוון הנכון!

REALITY BEATS FICTION BY FAR!!!

פורסם

התוואי (יותר נכון - התוואים) נראה מצוין!

 

גם האורך מספק בהחלט למירוצים בסדר גודל קטן ובמיוחד לאירועי ג'ימקאנות.

 

מעניין איך יתחמו את המסלול, כיוון שהרווחים בין קטעי האספלט קטנים למדי. מעניין יותר לאיזו מהירות אפשר להגיע שם.

 

אני כבר לא יכול לחכות :twisted:

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

מבורך אפילו אם בסופו של דבר זה יתמצה במסלול קארטינג משובח במיוחד זו התחלה!

אגב אם אני לא מתבלבל גיליתי היום שהמגאן שלי יותר מהירה מקליאו ספורט שלך ואפילו לא "לחצתי" :lol:

או בקיצור ,רוני , האם היית תקוע בפקק של גהה לכיוון דרום בסביבות 18:15 היום ?


×
×
  • תוכן חדש...