Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7313 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מאחורה קצת בעייתי לקדוח ולעשות ''קומבינות'' במגש האחורי,בגלל שהרכב קלאסי,זה קצת נוגד עקרונות.:?

 

 

 

על הדלתות מאחורה לא שמים רמקולים?:roll:

 

 

*מצטער שאני משגע אותכם חבריי

לגבי המגש האחורי - אתה יכול להביא משהו כזה.

 

לגבי דלתות מאחורה - אם אין לך שם מקומות מיוחדים - לא הייתי משקיע מאמצים שם...

 

ולגבי ה* - בשביל זה אנחנו כאן, כדי לעזור אחד לשני במה שאנחנו יכולים!

בברכה!

יונתן.

פורסם

ברגע שאין לך בעיה להתקין 6.5

מקדימה אז מומלץ להתקין קומפוננט.

כאן בלי הגברה לא הייתי ממליץ על מורל פולס כי לפי דעתי זה לא נישמע טוב בלי מגבר

שווה לך לחפש בדיוטי רמקולים אחרים שלא כל כך חזקים ולא דורשים הגברה

זה יהיה יותר איכותי באוזן כי מורל פולס בלי הגברה נישמע בעיתי

LIFE IS GOOD IF YOU HAVE VW

למכירה סאב http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=139659

פורסם

הרמקול של מוראל פולס קומפוננט הוא רמקול שדורש מקום רב - "עומק התקנה" שלו גדול יחסית אבל זה רמקול מעולה - אם תתפוס אותו כמו שצריך לדלת לא צריכה להיות שום בעיה...

 

לגבי האחוריים חייבים לראות את המגש הזה כדי לבחון מה מתאים ומה לא...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אני לא ממליץ בכלל להשתמש בתיבות, בגלל שהנפח שלהן לא מספיק בשביל הרמקולים. הצליל יהיה עמום וחסר בס.

 

אם אתה יכול להעלות תמונות של המגש האחורי זה יעזור לנו מאוד להבין מה קורה שם...

SUZUKI Ignis Sport

פורסם
קצת בעייתי,רכב מלפני 30 שנה...:lol:

נו בגלל זה ההמלצה הייתה על סט קומפוננט מקדימה , ולא לקנות רמקול 6X9 ורמקולים מקוריים של האוטו.

 

ואני עדין ממליץ על הפולס , ישמעו טוב מאוד גם ללא הגברה (כל יחסי כמובן ..).

פורסם

אוקיי הבנתי!

 

 

כמה צריך לעלות התקנה טובה של קומפוננט?

 

וכמה צריך לעלות קומפוננט כזה ?

 

 

תמונה של המגש אני יעלה בערב.

 

 

תודה רבה לכל העוזרים,

לירון

פורסם
עוד שאלה:

רמקולים כדאיי להביא מארצות הברית?

תגיד... מה ניסגר?? חשבתי שהבהרנו לך את הנושא בשרשור הקודם שלך בנושא...

 

עם כל הכבוד (ויש כבוד), אם אתה לא סומך על מה שהצענו לך פעם ראשונה - אז למה אתה טורח לשאול שוב??

בברכה!

יונתן.

פורסם

לא... כבר אמרו לך שעדיף לך לשים מורל פולס הקומפוננט אם הוא יכנס לך מקדימה...

ואותם עדיף לקנות בארץ כי הם מיוצרים פה, וזולים יותר פה.

בנוסף הקומפוננט הנ"ל נציל, וישמע טוב גם בלי הגברה...

 

 

סם.

פורסם

חבר'ה,מצטער ששיגעתי אותכם.

 

סה''כ כמו ששמתם לב,אני לא מתמצא כל כך במערכות אבל אתם עזרתם לי כמו שצריך!

 

אז ככה,נפלה החלטה תודות לאוראל(RS?) ולשאר חברי הפורום שעזרו לי.

 

ר''ד:

 

http://www.pioneer.eu/eur/product_detail.jsp?product_id=11765&taxonomy_id=25-121

 

רמקולים:

 

http://www.tomcar.co.il/index.php?PHPSESSID=0e40ef8cc909523cb5ec809b369707ce&productid=20

 

 

בעתיד ,נחשוב על אחוריים...:-)

 

 

תודה לכולכם,ואם יש אי אילו הצעות ,יתקבלו בברכה.

לירון


×
×
  • תוכן חדש...