Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7312 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
חבר'ה,מצטער ששיגעתי אותכם.

 

סה''כ כמו ששמתם לב,אני לא מתמצא כל כך במערכות אבל אתם עזרתם לי כמו שצריך!

 

אז ככה,נפלה החלטה תודות לאוראל(RS?) ולשאר חברי הפורום שעזרו לי.

 

ר''ד:

 

http://www.pioneer.eu/eur/product_detail.jsp?product_id=11765&taxonomy_id=25-121

 

רמקולים:

 

http://www.tomcar.co.il/index.php?PHPSESSID=0e40ef8cc909523cb5ec809b369707ce&productid=20

 

 

בעתיד ,נחשוב על אחוריים...:-)

 

 

תודה לכולכם,ואם יש אי אילו הצעות ,יתקבלו בברכה.

לירון

לא טוב.

לדעתי אתה צריך להתפשר ברדיו דיסק ולהביא אחד יד שניייה לאחר שמישהו ש-"מבין"בדק אותו ראה שהוא תקין.

ובכסף שחסכת להביא אחוריים 6*9.

יהיה לך חוסר חמור בתדרים נמוכים בערך מ-60Hz ומטה משום שהקומפוננט לא בנוי, לא מיועד, ולא מסוגל להפיק תדרים כאלה ביעילות.

הצליל שיתקבל יישמע מסורס, ואני מבטיח לך שלא תהיה מרוצה.

 

בברכה, שי.

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בעיקרון,אחוריים אני יקנה בהמשך.

ולגביי הקומפוננט הקדמי,כנראה אני יקנה בסופו של דבר :

GTO 6506CE

מחר אני מקווה שאני לא ישכח לצלם את המגש האחורי(כמו ששכחתי עד היום),ותראו את הבעיה שיש שם.

פורסם

לדעתי תחכה עוד קצת.

אם אתה מחפש סט אפ, שיהיה לפחות בכיוון של מערכת-שמע-מורכבת -נכון, תחכה עוד קצת זמן עד שהתקציב יגדל לכיוון ה-2000-3000

אחרת זה בזבוז של כסף ודברים שממילא תחליף.

 

אם אתה יכול לרכוש HU ולהוסיף 1500 שקלים לשאר הרכיבים יש לי את ה-סט אפ בשבילך.

פורסם

או קיי זה בדיוק מה שיש לי להציע לך.

פולס אובליים אחורה, קומפוננט פולס 6.5" קדימה, והמגבר שאוטופרט מציעים ב-700 ש"ח.

 

פאנל והתקנה לא כלולים בסכום, אבל אתה מקבל פה משהו באמת איכותי כמה רמות מעל כל מה שהוצע לך עד עכשיו, ורכיבים שיילכו איתך מעבר למערכת הזו, יש פה בסיס לשדרוג.

 

בקיצור, ממולץ בחום, כי זה מה שאני לפחות הייתי עושה.

 

בברכה, שי.

פורסם

לאחר שיטוט קצר באינטרנט.. מצאתי דיל שעל פניו נראה לא רע.

אין לי שום קשר לאתר, פשוט נראה לי כהמלצה לא רעה.

http://www.cheaper.co.il/product.asp?productid=665&CatCode=178

המגבר לא רע, ה6*9, גם הם לא רעים, אך עם הקומפוננט לצערי אין לי נסיון.

עבור 1500 ש"ח אני חושב שאחת משני האפשרויות תשרת אותך בצורה הטובה ביותר,

אם אתה אוהב את אופי הצליל של מורל לך על ההמלצה הראשונה (זה מה שאני הייתי עושה בכל אופן), אם לא לך על השנייה אך בכל זאת מומלץ שתשמע את הרכיבים לפני שאתה מחליט.

 

אשמח לעזור גם בה"פ.

בברכה, שי.

פורסם

שי,קודם כל תודה על העזרה!

 

 

דבר שני,אתה שוכח הוצאה חשובה שזה הר''ד!

 

בגלל זה אמרתי שאני מעדיף עכשיו להשקיע על ר''ד איכותי יחסית,קומפוננט איכותי יחסית ובהמשך לקנות עוד שאר רכיבים.

פורסם

השאלה מה אתה מחפש?

 

אתה יכול לרכוש פיוניר סדרה 3, וקומפוננט כדוגמת מורל פולס, וזה ייגמור לך את התקציב.

 

על פניהם, הרכיבים טובים.

אך ללא מגבר אל תצפה לניסים ונפלאות, וכמובן תהיה מוכן לעובדה שההיענות האלמנטים לתדרים הנמוכים תהיה לוקה מאוד, מאוד - מאוד בחסר.

כל תדר מסביבות ה-60Hz ומטה פשוט לא יישמע.

בברכה, שי.

פורסם

אמרתי לך:

 

אני מחפש משהו איכותי,יפה ושישמעו טוב.

לא מחפש להרעיד את האוטו.

 

בעיקרון אני מעדיף לקנות רכיבים ברמה טובה,וכל פעם לשדרג.

עוד כמה חודשים נקנה אחוריים,ואחר כך אולי גם מגבר וכו'...

 

 

ולא הבנתי את המונחים,מה זה תדרים נמוכים?:roll:


×
×
  • תוכן חדש...