Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7319 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אז אני אשאל את השאלה אחרת.

אני לא נעול על אלמרה.

ויש לי תקציב של עד 60 אלף שקל.

ואני רוצה רכב משפחתי או מיני משפחתי שעומד בקריטריוניים שציינתי

 

לגבי התנאי הראשון - אני לא מחפש רכב מהנה בנהיגה במובן נהיגה שפורטיבית. אלא רכב שיקח אותי מנקודה A לנקודה B בנוחות.

 

אשמח לקבל דעתכם על רכבים הכי מתאימים!

ואשמח לקבל השוואת קורולה מול אלמרה.

 

תודה לכולם.

פורסם

בשנתונים שציינת גם לקורולה אין מרווח גדול מאחור.

 

האלמרה מאפשרת לך לקנות שנתון אחד ואולי שניים קדימה (אבל קח בחשבון: קונה בזול - מוכר בזול)

מעבר לכך האמינות זהה. לא נהגתי בקורולה אז לא אוכל להשוות.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

גם לי היתה אלמרה 1800 מהעבודה, ונהגתי בה 83000 קילומטרים משעממים מאד (לטוב ולרע )

 

הדגם החדש בגרסת 1.6 הוא ממש כבד. ( היו לנו כאלה בחברה ונהגתי גם בהן כך שיש לי קנה מידה להשוואה ) לדעתי גם האימפרזה והלנטיס יכולות לבוא בחשבון ( מהאחרונה ניתן להשיג דגמים מתקדמים יחסית עקב היצע גדול שמקורו בציי רכב )

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
אז אני אשאל את השאלה אחרת.

אני לא נעול על אלמרה.

ויש לי תקציב של עד 60 אלף שקל.

ואני רוצה רכב משפחתי או מיני משפחתי שעומד בקריטריוניים שציינתי

 

לגבי התנאי הראשון - אני לא מחפש רכב מהנה בנהיגה במובן נהיגה שפורטיבית. אלא רכב שיקח אותי מנקודה A לנקודה B בנוחות.

 

אשמח לקבל דעתכם על רכבים הכי מתאימים!

ואשמח לקבל השוואת קורולה מול אלמרה.

 

תודה לכולם.

לצרכים שפירטת נראה לי שהאלמרה תתאים.

 

לדעתי גם הפוקוס תעשה עבודה טובה, בעיקר בתחום הנוחות - אולי טיפה פחות בתחום הביקורים במוסך (אם הייתי נביא הייתי אומר לך במדוייק עד כמה , אבל אני לא).

פורסם

"הרבה יותר טובה ואיכותית"...על זה ייאמר "נו שוין"...

 

אין מכוניות הרבה יותר טובות ואיכותיות מהאלמרה וזה כולל גם את הקורולה.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם
הקורולה הרבה יותר טובה ואיכותית לעומת האלמרה.

הקורולה 1.6 נוסעת טוב יותר מהאלמרה 1.8 .

כאשר מדברים על הדגם שמחפש חברנו כאן (אלמרה וקורולה דור קודם) אין שום בסיס לקביעה "החד משמעית" שלך,הקורולה הקודמת לא רק שהיא לא "הרבה" יותר טובה אלא שהיא בכלל לא יותר טובה אלא לכל היותר היא טובה כמו האלמרה.

אשר לאיכות ראה לעיל רק תחליף את המילה טובה במילה איכותית.

 

האלמרה לעומת זאת,יותר מרווחת (בעיקר מאחור) וסביבת הנהג והנוסעים נעימה יותר,הביטוח זול יותר וכך גם מחיר הרכישה

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם

יש לי גם קורולה, לאחי גם יש קורולה , לאחי השני יש אלמרה.

נהגתי על שתיהן.

אני יודע על מה אני מדבר.

 

הקורולה הרבה יותר טובה.

 

האלמרה בגימור "זול" יחסית לקורולה.

המושבים בקורולה הרבה יותר נוחים.

הגיר של הקורולה הרבה יותר טוב,ובכלל הרכב הרבה יותר שקט ומהיר\זריז.

 

שוב, הכל יחסי.

פורסם

עוד תגובה מבעל נסיון, לא לפי הסדר.

 

1.חויית נהיגה? עד כמה שיפנית 1.6 יכולה להיות מהנה. הרכב די חזק עם תאוצות ביניים לא מבישות כלל. קצת כבדה בפניות (במיוחד בהשוואה עם לאנטיס 323 שעליה נהגתי לפני האלמרה).

 

2.אמינות ועלויות אחזקה? אמינות מופלגת שרות בין הזולים ליפאניות.

 

3.סחירות. הרכב שלי די מוזנח מבחינה חיצונית (מלוכלך ומכת פח קטנה מהצד). למרות זאת אני נשטף בשאלות "מוכר?" על ימין ועל שמאל. היום הכנסתי את הרכב לטיפול, בעל המוסך לאחר השלמת הטיפול אמר שהוא מחפש אלמר שמורה כבר חצי שנה ולא הצליח ליפול על אחת, על שלי הוא מוכן לתת לי מחירון , עכשיו.

 

4. התרשמות כללית. לאלמרה אולי אין ההתנהגות של מאזדה או את ריח האיכות של טויוטה, אבל אלמרה היא משפחתית ב"ה" הידיעה. מרווחת מאד, ו"סוחבת" מאד גם עם 5 אנשים ברכב ובגאז' מלא.

 

לסיום: להפיק הנאה מנהיגה תלויה מאד בנהג, מאלמרה (שלי לפחות) אפשר להפיק כח מתפרץ אדיר שמעלה את מחט המהירות מ30 ל100 תוך השארת חיוך מטופש על הפרצוף.

רונין-רוכב ללא אופנוע

פורסם
מאלמרה (שלי לפחות) אפשר להפיק כח מתפרץ אדיר שמעלה את מחט המהירות מ30 ל100 תוך השארת חיוך מטופש על הפרצוף.

:roflmao: :roflmao: :roflmao:

 

אחחח (לא שלי , האח הזה),זה היה ממש טוב. מזמן לא צחקתי ככה.

 

כח מתפרץ אדיר... נו שויין. איפה יאשה כשצריכים אותו (לגרור)?

 

ברצינות - אחרי כמה אלפי קילומטרים על אלמרה , כ-1000 על קורולות שונות , והרבה (מדי) על לאנטיס:

המקררים הללו מסוגלים לשנע משפחה ממקום למקום ביעילות ובמינימום תקלות בד"כ. אבל הנאה ?

מה נהיה איתכם ? אפור עושה לכם את זה ? תבניות מעלות לכם את הדופק ? שאו ברכה. אלו מכונות שמסוגלות לבצע את תפקידן בצורה פרקטית והגיונית - אבל על איזו הנאה אתם מדברים ?

פורסם

בעיני האלמרה המכונית האמינה ביותר.אפס תקלות.גם הביצועים שלה

 

סבירים .לביתי זאת אלמרה שנייה שים דלק וסע. פרט לטיפול תקופתי

אין עליה הוצאות.

פורסם

etz301

אני לא יודע כמה גדול ההבדל בין אלמרה N16 (דור הפרפקט) והאלמרה N15 - כמו זאת שאצלי בסמלון...

אבל תעשה לי טובה....

האצות ביניים אצלה לא קיימות.. צריך 5000 סל"ד בשביל זה ועדיין קשה לה....

הרכב כבד על המנוע וזוויות הגלגול נוראיות.

האלמרה היא אחלה משפחתית 1.6, אבל חיוך היא מעלה בפני רק כשאני רואה את החשבון הזול יחסית במוסך (לא מורשה)....

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG


×
×
  • תוכן חדש...