Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7319 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי אלמרה מתחת לדור הפרפקט.

 

 

כמו אצלך בסמלון, רק הדגם המפואר (יש שוני בהספק?).

שתבינו אותי נכון, אני משווה עם משפחתיות אחרות שיצא לי לנסוע עליהם.

רונין-רוכב ללא אופנוע

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מנוע 1.6 100 כ"ס...

אין שוני בהספק, יש שוני בפגושים במספר ח"ח בעובדה שלך יש ABS ו...משענת מתקפלת במושב האחורי...

 

הרכב הוא משפחתית פשוטה, מהיר הוא לא...

כבד הוא על המנוע הוא כן!

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

אני לא יכול שלא לחייך כשאני רואה כיצד מדי פרק זמן קצר נפתח שרשור הנוגע לאלמרה ושלא מסתיים לאחר שתיים שלוש הודעות אלא מתארך לו על פני דפים רבים...

 

לדעתי יש הסבר והוא שקיים פער ענק בין תדמיתה של האלמרה כ"רכב יפני לא נפוץ שבטח יש סיבה שהוא לא נפוץ..." לבין תכונות הרכב עצמו.

 

במיוחד לגבי דגמי שנות ה90 (טרם הפרפקט שגם היא מצויינת אך אנגלית עם טאץ "רנואי" לאחר המיזוג המוזר בין החברות).

 

הקשקושים על הנאה מהנהיגה במשפחטומטית יפנית 1.6 אין בהם דבר ולא משנה באיזה רכב מדובר.

למשפחטומטית כזו יש תכלית אחת והיא להיות רכב משפחתי המסיע בנוחות יחסית ובעיקר באמינות.

ההנאה הגדולה ביותר בנהיגה במכוניות אלו היא הידיעה כי לא תתקע בדרך,לא ינשור לך שום פלאסטיק ואת המוסכניק תפגוש או בחתונה של בתו או בטיפול השגרתי שאם לא תקפיד עליו,לא יקרה שום דבר נורא....

את זה עושה האלמרה בגדול,מה גדול? בענק! והיא עושה את זה בנוחות יחסית,בסביבת נוסעים נעימה ובעיר בזול,זול בדלק,זול בביטוח,זול ברכישה,זול בטיפולים וגם...ללא טיימינג..

 

האלמרה (כמו גם הלנטיס/קורולה/ליאונה) אינה רכב מבריק,חכם,מודרני ומהנה מאד לנהיגה,אין בו הידור,סטייל או יחודיות אבל האלמרה היא משפחתית מצויינת ובדור בקודם,אולי הטובה שבקבוצתה (היפנית/קוריאנית ובקבוצת המחיר שלה).

 

היבואן לא ידע לשווק אותה נכון,רוב הציבור לא ממש מכיר אותה ומכאן הפער...

ולא,האלמרה שלי לא למכירה...:wink:

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.


×
×
  • תוכן חדש...