Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7327 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, אמי כרגע מחפשת רכב חדש. חשבתי שפה אני אוכל למצוא משהו.

העדפות:

בטיחותי, שנת 98 מינימום, מזגן, הגה כוח, חלונות חשמל ונעילה מרכזית, אמין וחסכוני ככל שניתן, אין כל כך העדפה לגיר מסויים.

אשמח לקבל את עזרתכם.

 

תודה מראש,

אורן

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם

כמו בדוגמא שקודמי הציג, דרישות אבזור ואמינות לא מספיקות ע"מ להמליץ על רכב.

פרט דרישות, בראש ובראשונה את גודל הרכב והצרכים שלך ממנו.

[LEFT][B][FONT=Times New Roman]Damn it boy, you are about as useless as a cock-flavoured lollipop.[/FONT][/B] [FONT=Times New Roman][I]Coach Patches O'Hulihan[/I][/FONT][/LEFT]

פורסם

לגבי הגודל זה לא משנה.

צרכים- נסיעות קצרות בעיקר. בעיקר עירוניות. מדי פעם גם אני אנהג עליו.

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם

לי יש פז'ו 1400 306

 

שנת 2001

קילומטר 140100

גיר ידני

 

דלק

מחוץ לעיר 1ל 20

בתוך 1 ל 13

 

 

שום תקלות 9 חודשים אצלי

 

חלקים לטיפול 10000 עולים 120

 

נוחות נסיעה משובחת

 

הדגם הזה משמש הרבה מוניות

ראיתי אותו אצל כמה מורי נהיגה

וחברות ליסינג גדולות מחזיקות בו (גם לסלקום יש צי רכב של הרכב הנ"ל)

 

אני מרוצה מאוד וממליץ, לא תמצא כזה רכב בכזה מחיר (ניתן להשיג ב 30000ש"ח)

פורסם

איך האמינות והסחירות של הסיריון? יש פאקים מיוחדים שאופיינים לרכב בשנתון מסויים?

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם

כדאי לך אולי גם לשקול את הפורד פיאסטה.

בתקציב שנתת אתה יכול להגיע למודל 2002 (אולי יותר?)

דגם ה 1.3 CLX אמין וחסכוני מאד (אמנם קצת חלש, 60 סוסים בלבד)

 

כמובן שיש הגה כח, חלונות חשמל, מזגן שעובד והאוטו עדיין סוחב בעליות וכו...

 

הבעיה היחידה עם האוטו הזה הוא המחיר הגבוהה יחסית של החלפים (במידה ואתה מתכוון לטפל במוסך מורשה).

 

לא צריך להיות קשה מדיי למצוא אחת במצב טוב (אם כי יש הרבה כאלו שהיו בליסינג אם זה משנה לך)

 

מכל מקום, בתור הבעלים של פיאסטה שנת 2002 כבר חצי שנה (0 תקלות עד עכשיו Touch Wood)

אני ממליץ עליה בחום.

 

רועי.

פורסם
פולו מודל 96-99 אפשר להשיג בטווח המחירים שציינת. אחלה אוטו- אמין, מהיר, נוח. כדאי לבדוק...

נסעת על הרכב שהמלצת?!? למעט ה16V כל גרסאות הפולו הם עצלות וחלשות למול המתחרים. תדמית האמינות, סקרי שביעות הרצון ובדיקת התלונות בפורום הטכני מראות את ההיפך, משמע הפולו לא יכולה להתהדר ברמת אמינות גבוהה (בעיקר למול התדמית של האלו שרכשו אותה) והדבר האחרון שניתן לומר על הפולו הנוקשה זה שהיא נוחה.

נראה לי שהצלחת למצוא בדיוק את הנקודות החלשות של הפולו (בנוסף למרווח פנימי קטן ביחס למתחרים ע"ע פונטו, 206, קליאו ועוד) והבאת אותן כייתרונות.

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

×
×
  • תוכן חדש...