Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גלגל"צ נלחמת בתאונות דרכים


jink
שימו לב! השרשור הזה בן 6601 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מה שמשגע אותי בתקשורת זה שכולם חושבים שכל ילד טמבל שמשפר את האוטו שלו ומתחרה זה איזה מקצוען שמבין משהו ומשפר את האוטו שלו באיזה 700 כ"ס .
טמבל פגיעתו רעה גם אם ינהג בסוסיתא.

 

התשדיר בסה"כ מתאר כמה סימפטומים שיכולים לעזור להורים לדעת שבנם טמבל ולנקוט צעדים בהתאם.

 

זה לא אומר שכל מי שמשפר רכב הוא טמבל חס וחלילה, אבל יש בינהם לא מעטים וזה בהחלט מצדיק תשומת לב מצד ההורים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ג'ינגל חדש של גלגל"צ ששמעתי היום אומר כך (לא מילה במילה):

 

"אח שלי, שמתי באוטו צ'יפ ואגזוז לחץ".

אם שמעתם את הילד שלכם מדבר כך, סימן שהוא משתתף במרוצי מכוניות מהסוג הרע.

קחו את הרכב למוסך מורשה ובדקו שלא נעשו בו שינויים לא חוקיים...

 

:screwy:

לי אין מה להוסיף...

"אח שלי, שמתי באוטו מערכת ניהול מנוע של haltech ו GT-30"

אם שמעתם את הילד שלכם מדבר כך, סימן שהוא דוחס אויר מהסוג הרע

קחו את הרכב לסיבוב ותחזיקו את הביצים.

:twisted:

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנקודה שעולה מהתשדיר הזה היא לא רכב משפור=סכנה. אלא ילד שניסיון הנהיגה שלו מסתכם ב28 שיעורים, 3 חודשים עם ההורה, ושתי דקות ברכב משלו עולה על הכביש ברכב שיש לו 1249124510 כ"ס ומנסה לשלוט ברצון שלו לנהוג בצורה מהירה יותר (אלא כמובן הוא שיפר את הרכב כדי שזה ישמע טוב שהוא מספר לחברים). האם הורה שפוי (או אתם כנהגים שפויים) ירצה שילד כזה ישלוט על כוח כזה. כי עד כמה שזכור לי חלק גדול מאלו שמסוגלים לשפר את הרכב שלהם, ויש להם ניסיון וידע לשלוט בו לא ממש גרים עם ההורים.

 

יש הרבה תחומים שיש מדרג גישה לעוצמה. אז אולי הפרסומת הזו תוביל למדרג גישה עוצמה גם בנהיגה ברכב.

Dead but dreaming

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אומרים שחכם לא ניכנס לצרה שפיקח יודע לצאת ממנה. לדעתי הכול מתחיל בחינוך. כולם בעצם מדברים על תגובת נגד, אף אחד לא מדבר על איך לא להגיע בכלל למצב כזה. התנהגות מסוימת או רגילה, תלוי איך מסתכלים על המיקרה, היא משהו נירכש, חינוך מהבית. סיפוק יצרים, דחיית סיפוקים, נימוס וכול שאר הדברים שנשמעים לא פעם כמו חירטוטים של פסיכולוגים ואנשי רוח מקצועיים והרבה נוטים לזלזל בהם הם אלה שיביאו לכך שהבגיר מתחילת דרכו המוטורית יתנהג כמו בן אדם ולא כמו בהמה, בדיוק כמו שהוא מתנהג בבית או ברחוב. הורה צריך להגיע למצב שהוא מסתכל על ילדו ואומר לעצמו בלב בבטחון שהוא יודע שהילד הזה לא ייקח סמים אם ינסו לפתות אותו, לא יתנהג באלימות אם ינסו לגרור אותו לכך וגם לא ינהג בכביש כמו חיה. כלומר לדעתי כול הכסף שמושקע בג'ינגלים ושאר "צלצולי פעמונים" ופרסומות - מיותר. יש כאן משהו נירחב יותר. כול ענין ההתנהגות בכביש שייך לרעה חולה שפושה לאחרונה בחתך החברתי ואני כמובן מדבר על האלימות הגואה. הכול קשור אחד בשני וצריך להתחיל מהיסוד (בי"ס יסודי, אם תרצו). אותו הורה שלא יחנך את ילדו לסבלנות ולנימוס - אותו הורה גם לא יחנך אותו להתנהגות נאותה בכביש, שהיא בדיוק אותה התנהגות כמו מחוץ לרכב, כלומר בבית וכו'. אותו הורה גם יעלים עין מאלימות מילולית של ילדו ומאלימות פיזית בכביש. אותו הורה יאמר לילדו "מה אתה מקשיב למורה שלך, היא סתם מפגרת" (שמעתי זאת באוזני) ואותו הורה (כבר אפשר להפסיק לכנותו 'הורה') ילמד את ילדו לתחמן ולשקר. משום מה אני יכול לתאר לעצמי בדיוק נימרץ את הוריו של הילדון באוטו שצפר לי בחוסר סבלנות תוך כדי צעקות (!) כאשר עצרתי לתת זכות קדימה להולכי הרגל בעליה לארלוזורוב מכיוון ת"א (תחנת הדלק).

אני אדם אופטימי מטבעי. אני אופטימי בקשר לתהליכים המדיניים בארץ, אני אופטימי בקשר למצב הבטחוני אבל אני פסימי מאד בקשר למצב החברתי בארץ, משום שלדעתי פשוט לא נעשה די. בשנות החמישים לשוטרי המקוף לא היה נשק - הם היו מסתובבים רק עם אלה, סמכות והופעה. הפשע היה מזערי ואם בוצע רצח (פעם בשנה, בערך) אז כול הארץ סערה חודשים. תאמינו לי, בגלל המצב הלא מזהיר היו להם אז יותר "תירוצים" או סיבות להתדרדר לפשע, אבל: כאשר המורה היה או הייתה נכנסת לכיתה, התלמידים היו עומדים בדום. אני לא אומר שמאניירות קטנות אלה ימגרו את האלימות. אני כן מנסה להסביר שהם היו חלק מהחינוך המוקפד, זה הנותן לילד כלים לעתיד, חינוך וסבלנות. ולא, אל תנסו לקפוץ ולתלות זאת בצנע שהיה ובכך שהיתה פחות אוכלוסיה; גם היום יש מצב בטחוני לחוץ ופצצות מהלכות וכו'. לכו וראו את המצב במדינות מערביות מודרניות. אני מכיר לא מעט מדינות שהילד יכול לחזור הביתה בלילה ללא חשש. בתים שאם קופצים רגע למכולת - לא נועלים בהם הדלת. אני תולה זאת בזכות החינוך. אשמח לשמוע דעתכם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ירחמיאל - כל מילה בסלע. החינוך (בכלל ולעניין זה בנהיגה) מתחיל בבית. דוגמא אישית והקפדה על הכלל הבסיסי - אל תעשה לרעך מה ששנוא עליך. קל להאשים את המימסד בתאונות דרכים (לעיתים רבות מידי בצדק) או אכיפת חוקי התנועה היכן שקל ולא היכן שבאמת צריך - אבל בסופו של עניין (או בראשיתו) הדברים מושפעים מאד ממה שקורה בבית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי הרגשה שאתה אחד מהערסעווטים(איך שלא רושמים את זה) האלו.

אתה זה שמתגאה ביכולות ה-0-100 של הקורולה שלך בחתימה, ואני הערס......? :roll:

I Ride Because I Really Like Dessert

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני גם מצטרף לחזק את העניין שמסלולים לא יורידו את ההשתוללות בכביש. ואמנם אני שונה, שאני משתולל ומוציא לעצמי את זה רק במקומות בטוחים ובלי אחרים, אבל אלו המשתוללים בכביש הם לא אלו שלא ימשיכו כך רק כי יש מסלול איפהשהוא ובתשלום, ואפילו אם יהיה חינם, לא יעזור, כפי שהסבירו פה. אם צריך חוק מוטורי זה כבר עניין אחר, אבל לא קשור להורדת ההשתוללות בכבישים! אומרים את זה בכזו תמימות, בלי להבין את העניין, ונוטים לחשוב כך רק כי זה עוד תירוץ לספורט מוטורי, אבל יש לחלק ביניהם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

http://www.youtube.com/watch?v=1H7SQrqjYwo&search=top%20gear

שימו לב לרעיון שבכתבה ולא לכתבה עצמה:

יש שירות של עריית לונדון שמספק לך נהג שינהג באוטו שלך, ויחזיר אותך הביתה במקרה ששתית.

עכשיו שימו לב- האנשים שמזמינים אותם סחים לחלוטין!! לזה אני קורא אחריות! אחד כזה בארץ לא היה חושב אפילו על זה שהוא לא כשיר לנהיגה אבל אצל האנגלים אין חוכמות (אני מניח שאת המסטולים האמיתיים חתכו בעריכה..)

אולי זה הפתרון, כי גם אם היית מספיק אידיוט כדי לשתות כשאתה בפאב, אין לך ברירה אלא לנהוג הביתה (הרי לא תחזור במונית ותשאיר את האוטו באזור הפאבים ללא השגחה עד מחר נכון..)

ישראל: המדינה היחידה שבה העשירים הם בשמאל הסוציאליסטי,

העניים בימין הקפיטליסטי והמעמד הבינוני משלם הכול :x

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כי גם אם היית מספיק אידיוט כדי לשתות כשאתה בפאב, אין לך ברירה אלא לנהוג הביתה (הרי לא תחזור במונית ותשאיר את האוטו באזור הפאבים ללא השגחה עד מחר נכון..)
אז זהו שכן. או שחושבים קצת קדימה ונוסעים כבר בדרך הלוך במונית (הרי זו לא ממש הפתעה שהולכים לשתות ביציאה...) או שמשאירים את האוטו וחוזרים בבוקר לקחת אותו. בכל מקרה משלמים פעמיים על מונית, אז עדיף כבר לסוע במונית הלוך וחזור וככה גם לא צריך לחפש חניה. אישית, אני כבר די הרבה זמן נוסע במונית כשאני יוצא בידיעה שאני אשתה.

כשהשיקול הוא הוצאה של כמה עשרות שקלים מול שלילה/קנס/תאונה - ההחלטה הופכת להיות ממש קלה.

[LEFT][B][FONT=Times New Roman]Damn it boy, you are about as useless as a cock-flavoured lollipop.[/FONT][/B] [FONT=Times New Roman][I]Coach Patches O'Hulihan[/I][/FONT][/LEFT]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הפרסומת מתחילה באמת ככה "אח שלי....בלה בלה בלה אגזוז לחץ" אז זה פשוט סימן שהבן שלכם הוא ערס מפגר....

יש אנשים שמשפרים את המכוניות שלהם כי זה התחביב שלהם. לשים ספויילר וקיט אגזוז זרימה חופשית וכו' עושה להם טוב על הלב וזה לא בהכרח אומר שהם משתוללים עם האוטו. נכון יש הרבה כאלה שמתוללים אבל פה הם יוצאים בהכללה שגם אלא שלא משתוללים, יסבלו. אם זה מצד ההורים ואם זה מצד המשטרה שבטח לאור הארועים האחרוניים תנקוט ביד יותר קשה כלפי כל מי שיש לו איזה אגזוז לא מקורי.

אני למשל בטוח שאם יעצרו אותי על אחד השינויים באוטו בטוח יגידו לי שאני משתולל ומה לא, אפילו שאני נוסע כחוק. רק בגלל שהאוטו משופר. סטיגמה....וזה מה שמעצבן....ומאוד עצוב.

רק מראה שהמדינה שלנו לא מפותחת כמו אירופה וכו'....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"אח שלי, שמתי באוטו מערכת ניהול מנוע של haltech ו GT-30"

אם שמעתם את הילד שלכם מדבר כך, סימן שהוא דוחס אויר מהסוג הרע

קחו את הרכב לסיבוב ותחזיקו את הביצים.

:twisted:

 

:roflmao: :roflmao: :roflmao:

 

ולעניין. ימי מסלול לא יעזור, תחרויות מיאוץ לא יעזרו וגם אלוהים לא יעזור.

 

הבעיה היא מחלת "הפוזה" המופרסמת. הילדים האלה לא יצאו לימי מסלול ותחרויות מיאוץ כי פשוט אין להם סיכוי שם והם יודעים שהם לא יחזיקו מעמד.

 

כי נסיון - אין.

ידע - אין.

שיפורים אמיתיים לרכב - אין.

 

הם ימשיכו להשתולל בכבישים עם המכוניות שלא אבא ולהתלהב לפני החברים שלהם.

את זה, הם לא יכולים לעשות במסלול.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן נו, כי כולנו יודעים שהיחידים שעושים תאונות, הורגים ונהרגים - בכבישי הארץ זה צעירים במכוניות משופרות, לא?

 

האם SRONIS או מישהו אחר כאן בתחום התקשורת יכול לעשות מחקר , רעיון טוב לכתבה אולי, מתוך ה 500+ הרוגים בתאונות דרכים ב 2005 ומהמאות כבר השנה.... כמה מההרוגים היו במכוניות ספורט/ספורטיבית/משופרת? כמה מההרוגים היו חשודים כמשתתפי "רייסים" לא חוקים? מה הסטטיסטיקות?

האם המספרים , באחוזים כל כך גבוהים שמצדיק כזה אליהום על ציבור שלם ?

http://www.scci.co.il/

The Sports Car Club of Israel

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפרסומת טובה ואם זה מה שיציל אפילו חיים של נער אחד היא עשתה את מלאכתה.

אם נתייחס למקרה קרוב, אז התאונה מלפני שבועיים (איביזה צהובה) הייתה של נער עם איביזה חזקה

שנכנס בעמוד והרג את חבר שלו..

 

לא חייב שכל התאונות יהיו של רכבים משופרים או בעקבות רייסים, אבל המציאות של השבועיים-שלוש

האחרונות מראה שכמה נערים כבר נקטפו עקב רייסים ותחרויות, ומי יודע עוד כמה נפצעו.

 

שורה תחתונה, כל פרסומת והגברת מודעות לבטיחות בדרכים מבורכת, גם אם זה פוגע ברגשות של כמה

מאיתנו.

1.8T 8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא חייב שכל התאונות יהיו של רכבים משופרים או בעקבות רייסים, אבל המציאות של השבועיים-שלוש

האחרונות מראה שכמה נערים כבר נקטפו עקב רייסים ותחרויות, ומי יודע עוד כמה נפצעו.

לא נכון. המציאות התקשרותית היא זאת שפתאום החליטה לתת דגש על ה"רייסים" אעלק וה"שיפורים" וואנאבי כי זה נשמע טוב ומביא רייטינג.

הדבר היה קיים תמיד, רק עכשיו נתנו לו דגש בתקשורת.

I Ride Because I Really Like Dessert

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6601 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...