Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7319 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הצייד אני מסכים איתך :mm_yeah:

 

התקשורת מפרסמת את מה שמביא לה רייטניג ולא מה שחשוב באמת . ובנוסף היא אוהבת לנפח כל דבר כאילו מחר בגלל זה תיהיה מלחמת עולם 3.

 

יוגב

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
הפרסומת טובה ואם זה מה שיציל אפילו חיים של נער אחד היא עשתה את מלאכתה.

אם נתייחס למקרה קרוב, אז התאונה מלפני שבועיים (איביזה צהובה) הייתה של נער עם איביזה חזקה

שנכנס בעמוד והרג את חבר שלו..

 

לא חייב שכל התאונות יהיו של רכבים משופרים או בעקבות רייסים, אבל המציאות של השבועיים-שלוש

האחרונות מראה שכמה נערים כבר נקטפו עקב רייסים ותחרויות, ומי יודע עוד כמה נפצעו.

 

שורה תחתונה, כל פרסומת והגברת מודעות לבטיחות בדרכים מבורכת, גם אם זה פוגע ברגשות של כמה

מאיתנו.

מסכים איתך שאם רק נפש חיה אחת ניצלה הודות לג'ינגלים - אז זה היה שווה, אבל: אתה בוודאי יודע כמוני שזה לא מה שיקרה ואם כן - אז נפש אחת זה מעט מדי. בכול מדינה מתוקנת היה שר התחבורה מתפטר בתום השנה משום שלא הצליח לטפל במחדל או להביא לשיפור. משרד התחבורה מבזבז הון עתק כול שנה על תיסלח לי, ה"שטויות" האלה, כאשר יכול היה להוציא את הסכומים האלה במקומות הרבה יותר אפקטיבים. ראה כיצד נראים הכבישים שלנו. כיצד נראים סימוני הדרך. כיצד מחדלים לא מטופלים באופן סיסטמטי. כיצד כבישים נמצאים בשיפוץ במשך שנים! כיצד "מלמדים" נהיגה בארץ. כיצד מכוני הרישוי עובדים ועוד ועוד. הרשימה ארוכה ולענין החינוך המוטורי עוד לא הגעתי בכלל.
פורסם
ג'ינגל חדש של גלגל"צ ששמעתי היום אומר כך (לא מילה במילה):

 

"אח שלי, שמתי באוטו צ'יפ ואגזוז לחץ".

אם שמעתם את הילד שלכם מדבר כך, סימן שהוא משתתף במרוצי מכוניות מהסוג הרע.

קחו את הרכב למוסך מורשה ובדקו שלא נעשו בו שינויים לא חוקיים...

:screwy:

לי אין מה להוסיף...

 

כל ה"מלחמה" של גלגל"צ בתאונות דרכים רק גורמת לי להיות יותר עצבני על הכביש, בשלב מסויים זה פשוט מטריף, סגנון הססמא החדשה הגאונית של ה"קיט טורבו ואגזוז לחץ".

מתסכלת הצורה בה שופכים בארץ כסף, או לצורך העניין זמן אוויר\פרסום כדי לנסות להילחם בתאונות.

 

"אור ירוק": הכל טוב ויפה, אני שמח עבור בעל הממון שהחליט להקים את העמותה.

אני מצטער שהוא היה צריך לחוות אובדן מדרגה ראשונה עקב תאונת דרכים (וזה לא בציניות), אבל, אם להקים עמותה כזו בלא לדעת איך לגשת ולטפל בבעיה, כל החתימות, עצומות, פרסומות, שטיפות מוח (כמו בגלגל"צ) וכסף לא יעזרו אם אין אלה הולכות ליעדים הנכונים.

עם כל הפעמים ששמעתי את הסיסמאות בגלגל"צ, בא לי לדפוק אגרוף לרדיו כל פעם שאני שומע אחת מססמאות הפלא האלה.

 

לפחות עכשיו מותר לממשל להחרים רכבים! (כמו שהדגימו היטב בסופ"ש) באמת מזל, השלב הבא זה לעכל בתים ולשלוח אותך למחנה כפיה.

 

חינוך, תשתיות כבישים ומודעות, לא צריך במפרסטיקרים וסיסמאות הבל ברדיו.

Some days your the bug; Some days your the windshield

פורסם

החליטו ככל הנראה להפוך אותנו למשוגעים ואין עוד אנשים כאלה בכל העולם .

ואני בטוח שאמא של זה שעקפו אותו נסעה ביום X לאמריקה וראתה איזה קורבט אדומה עוקפת אותה בלפחות פי 2 מהירות ומה היית התגובה שלה? וואי איזה אוטו יפה ,אבל אפילו היא לא הייתה יודעת שכרגע עקפו אותה במהירות כפולה מהמהירות שעקפו אותה בארץ .

ותחשבו על זה!

מוטו בחיים: חוץ ממה שלא טוב ,הכל טוב!

בכביש אל תנהג לאט ובעייפות, סע! מהר ובריכוז!!!!!!!!!!!! :evil:

פורסם

 

גם כשיהיה מסלול זה ימשיך, המתעניינים בספורט מוטורי וברכב, ז''א החבר'יה היותר רציניים יעברו למסלול אבל הערסים עם העונדות וכו' ישארו ברחוב ויעשו צלחות.

 

עמית.

אומנם קצת מאוחר אבל אני אגיב:

פה אתה צודק, ודוגמא טובה לכך היא אנגליה,שם יש מסלולים/ביטוחים וכו', אבל עדיין יש מרוצי רחוב ו "פתיחות".

מנהל תחום אופנועי שטח בחברת HM-MOTO, יבואנית אופנועי SHERCO, AJP וRIEJU

פורסם

לפחות עכשיו מותר לממשל להחרים רכבים! (כמו שהדגימו היטב בסופ"ש) באמת מזל, השלב הבא זה לעכל בתים ולשלוח אותך למחנה כפיה.

יש כמה נהגים שהייתי עושה להם את זה (ע"ע בדיון הזה).

 

החליטו ככל הנראה להפוך אותנו למשוגעים ואין עוד אנשים כאלה בכל העולם .

ואני בטוח שאמא של זה שעקפו אותו נסעה ביום X לאמריקה וראתה איזה קורבט אדומה עוקפת אותה בלפחות פי 2 מהירות ומה היית התגובה שלה? וואי איזה אוטו יפה ,אבל אפילו היא לא הייתה יודעת שכרגע עקפו אותה במהירות כפולה מהמהירות שעקפו אותה בארץ .

ותחשבו על זה!

נראה לי שאני מדבר בשם כולם כשאני אומר.. WTF?

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

גם עם ג'אסטי 1.0 שיש לנו בבית,עם גם גטס 1.35 וגם עם קאוואליר אני יכול לקחת פניה חדה בשביל פוזה ולההרג.

גם עם כל אחת מ3 המכוניות הלוו אני יכול לעשות פתיחות ולאבד שליטה ולהכנס בקיר בטון, איך גלגל"צ או המשטרה לא מבינים את זה?

כמובן שאין טעם לציין שגם אם הייתי בעל רכב פרטי משלי,והיו לי שם חלקים משופרים לא הייתי מביא לאבא שלי להתערב בזה,עם כמה שאני אוהב אותו ומעריך אותו.

---זה פשוט לא עניינו לגעת ברכב שלי---

להסביר לי זה שימושי,לגעת לי ברכב **שלי** זה לא.

פורסם

גם שמעתי

 

פשוט טימטום וטיפשות מדהימה!!

איזה ביזבוז כספי ציבור!!!

צ'יפ , אגזוז ופילטר משפיעים על התאונות יותר מאי ציות לחוקים\תמרורים , תשתית וכבישים מחפירים ועוד ועוד

אין גבול לטימטום ולטיפשות

פשוט רפובליקת בננות

נקודה!!

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם

hunter

א.דבר בשם עצמך .

ב. לא כל מי שנוהג מהר הוא מופרע כמו הדביל בשרשור ההוא.

ג. עקפתי פעם אחת מאוד בזהירות משאית ופתאום גיליתי וולוו שטסה ישר אלי בלי ברירה האצתי ואת מי תפסו אותי בכביש שהמהירות מותרת 70 עצרו אותי על 80 וגם זה כהייתי הכי זהיר שיכול להיות.

ד.שלשום נדבק אלי צעיר עם רנו מגאן של חברת צורן אם אתה מכיר בירידות של פרויד בחיפה,בנוסף הכביש היה מאוד עמוס והינו צר דינו כדי לא לאפשר עקיפות אבל הטמבל המשיך להידבק.

ה. גם אני וגם אתה אוהבים לנסוע קצת מהר מידי פעם אני בטוח בזה, שגם אתה גם אם אתה לא רוצה הוונטו מאיצה מספיק למהירות די גבוהות.

ו. מחר יגידו שאגזוז לחץ עוד מסוכן למכונית מאחורה.

ז.אני בעד אכיפה צודקת ולא דפוקה!

 

 

 

אם יש לך מה להוסיף פנה אלי !

מוטו בחיים: חוץ ממה שלא טוב ,הכל טוב!

בכביש אל תנהג לאט ובעייפות, סע! מהר ובריכוז!!!!!!!!!!!! :evil:

פורסם

ניסית פעם להיות זהיר מאוד ועדיין לקבל דו"ח על "מהירות מופרזת"

נכון שלא קיבלת כזה דוח סתמי שלא מסשיג את המטרה!"

 

על 10 מעל המותר לא מקבלים דו"ח... מה אתה מתלונן?

מוטו בחיים: חוץ ממה שלא טוב ,הכל טוב!

בכביש אל תנהג לאט ובעייפות, סע! מהר ובריכוז!!!!!!!!!!!! :evil:

פורסם

אני חושב שהיות וקהל היעד המועד לפורענות בכל מה שקשור להישתוללות ולחוסר אחריות

הוא בגיל של חיילים ומעלה.

ולהם אין ממש כסף לאוטו נורמאלי

אז הם לוקחים את האוטו של ההורים

ושם שמים את המערכת,אגזוז,וכל שאר מינינ ירקות.

ככה שאני מבין את העניין גם אם יש לילד אוטו משלו אז להביא היתעניינות ברכבו.

ולהראות לו שיש יד על הדופק.

ויש מישהו שמפקח מלמעלה לא כי הוא חייב אלא כי אכפת לו.

לדעתי זה משנה משהו ביחס

 

 

אני לא אגיד שלשים אגזוז זרימה ופילטר זה רע

כי אני שמתי גם

אני חושב שהצליל הוא נחמד וזה כיף

 

אבל זה לא גורם לי להיתפרע כמו פסיכופת בתוך רחובות צרים ולהוות סכנה

סובארו XV 2016 - כוכבים בעניים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

קצת באיחור (אני בד"כ על תחנות בלי פרסומות)... אתמול שמעתי את זה, וזה כל כך יפה - כזו הרמה להנחתה שאני לא יודע מאיפה להתחיל. יש לי כמה פרסומות חלופיות משלי:

 

"אח שלי, שמתי באוטו צ'יפ ואגזוז לחץ".

אם שמעתם את הילד שלכם מדבר כך, סימן שהוא עשה חצי עבודה.

קחו את הרכב למוסך מורשה ודאגו לשיפורי בלמים ושלדה.

"אח שלי, הכנסתי לניידת ממל'ז משופר ומצלמה שקולטת מספר רישוי מ-10 קילומטר"

אם שמעתם את הילד שלכם מדבר ככה, סימן שהוא שוטר מהסוג הרע.

קחו את הניידת שלו לשטחים ותשאירו אותה שם עם המפתחות בפנים

 

"אח שלי, שמתי באוטו צ'יפ ואגזוז לחץ".

אם שמעתם את הילד שלכם מדבר כך, סימן שהוא הולך להפסיד במרוצי מכוניות מהסוג הרע.

קחו את הרכב למוסך בלתי מורשה ותשתילו מנוע V6 גיבור, אח"כ תארגנו קומבינה במשרד הרישוי.

 

"אח שלי, שילשתי את תקציב הניידות והתקנתי מצלמות מהירות על כל כביש 2"

אם שמעתם את הילד שלכם מדבר ככה, סימן שהוא שר תחבורה מהסוג הרע.

קחו לו את התיק ותנו לו את תיק המדע והטכנולוגיה או איזה משרד אחר עם תקציב למסטיקים.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם

לדעתי דוקוא אלו שמתשלוללים, להורים שלהם הכי פחות אכפת מהם ומהמכוניות שלהם, אתם מכירים את הטיפוסים, לא די בזאת, אם אתם הייתם רוצים שהפרסומת תפנה דווקא לקהל היעד עצמו המשתוללים (בתקווה שאולי זה יוריד אותם מהרעיון) זה בכלל אבוד (הם לא שומעים גלגל'ז.. הם שומעים מוזיקה במערכת "בת זונה")..

לכן הפרסומת לא ממצאת את קהל היעד שלה, והיא מיותרת לחלוטין,

לא די בזאת, כמו שנאמר כאן כבר, היא מכפישה את שם המירוצים.


×
×
  • תוכן חדש...