Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה היא ארץ הייצור של מגברי LANZAR?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7471 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מה שידוע לי היא ש LANZAR היא חברה אמריקאית.. אז מן הסתם מיוצר באמריקה

 

תקנו אותי אם אני טועה..

פורסם

למיטב ידיעתי הסדרות הנמוכות של לנזר מיוצרות במדינות כמו סין וחברותיה

 

ואילו הסדרות הגבוהות יותר

פעם וויב ומעלה, והיום אופטי ומעלה מיוצרות בארה"ב.

 

איך שאני רואה את זה הסדרות הנמוכות הן זבל סיני שהסיכוי שתתגלה בו תקלה כלשהי הוא גבוה מהסיכוי שלא. איכות ההרכבה פשוט לא משהו בכלל בכלל.

שי.

פורסם

אני מדבר פה ספציפית על לאנזאר, ולא צריך להיות מדען טילים בשביל להבין שאני צודק.

מספיק לעבור פה על זיליון שירשורים שנפתחו פה בקשר לתקלות השונות בסדרות הנמוכות של לאנזאר.

 

ומנגד על כמה מכשירים "דפוקים" של אלפיין יצא לך לשמוע?

שוב, אני לא אומר שכל מה שמיוצר בסין (וחברותיה הטובות מדינות העולם השלישי) זה לא איכותי, אני מדבר ספציפית על לאנזאר במקרה הזה.

 

בברכה, שי

פורסם
מה שידוע לי היא ש LANZAR היא חברה אמריקאית.. אז מן הסתם מיוצר באמריקה
גם JBL חברה אמריקאית ומיוצרת בסין...

חברה, האם באמת לאף אחד אין פה מגבר של לנזאר שיכול לתת תשובה ודאית?

פורסם

מה אלו השטויות האלה ?! "לאנזר נפילה" .... אולי באמת יש להם סדרות נמוכות שההצהרות שלהם לא מדויקות,

אבל הם מגברים טובים מאוד ! יש להם גם סדרות גבוהות (כמו האופטי לדוגמא..) שלא נופלים מהרבה מגברים של חברות

עם "שם גדול" ..... והם יקרים יחסית למי בדיוק ?! הם יותר זולים מ : JBL , אינפינטי , אוריאון , רוקפורד ועוד הרבה ...

פורסם

אז בוא אני יספר לך מניסיון עם מגברי לנזר...

מגברי לנזר מיוצרים בסין כיום

סדרות וייב של פעם יוצרו בקוריאה לדוגמא וייב 420!

לגבי סדרות אופטי חושב שהם מיוצרות בארה"ב כי באמת סדרת אופטי ברמה גבוהה

HU-ALPINE 9830

COMPONET- JL AUDIO XR 650

REAR- JL AUDIO TR690 TX

AMP- JL-AUDIO 300\4

SUBWOOFER- SPL 400 RMS

AMP- ROCKFORD 250.2

:twisted:

פורסם
vibe זאת באמת סידרה נמוכה שלהם , שההצהרות שלה לפעמים קצת מוגזמות.

 

אבל זה לא אומר עדין שהמגברים של לאנזר "נפילה" ..

כשאני מגדיר מגבר שהוא נפילה זה לא ביגלל שהוא לא עומד בהצהרות שלו .

אלה בגלל שהוא ניכנס לפרוטקשיין .

ואצל לאנזר זה קורה דיי הרבה למספר לא קטן של אנשים .


×
×
  • תוכן חדש...