Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה היא ארץ הייצור של מגברי LANZAR?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7472 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מידן. דיי עם השטויות שלך.

לגבי ה 1200D. היה בעיה בקו יצור שלו. וכל מי קנה מגבר קיבל תקין.

438. היה לי אותו. והוא לא 175W RMS. אבל הוא לא פרייר. הוא סבבה של מגבר ביחס למחיר שלו.

421 הוא מגבר סביר. הוא חייב חיווט של לפחות 8G אחרת הוא עושה בעיות. וגם הוא סבבה של מגבר יחסי למחיר שלו.

 

אז אתה רוצה להוציא את דברי מהקשרם. בבקשה.

אבל אתה עדיין (סליחה על הביטוי.) לא משהו (או משהוא ) שצריך להתייחס אליו.

כי אף אחד לא יודע מי או מה אתה. ואתה יוצא אחת ל.. בתגובות הטפשיות שלך.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא ממש קשור...אבל אני רוצה להבין אחת ולתמיד התבטאויות של חברי פורום שונים כלפיי מידן_מל- אף אחד פה לא מכיר אותו באופן אישי? איך זה יכול להיות? הוא חבר בפורום כבר תקופה ארוכה, והיו המון מפגשים.

מה נסגר?

 

שי.

פורסם

אני לא ארחיב על האישיות של מידן - הוא לא מעניין אותי עד כדי כך.

מה שכן "מעניין" אלו התגובות הכ"כ לא רציניות...

גם בחברות היותר "נחשבות" יש תקלות בסדרות ייצור, וגם לחברות היותר "נחשבות" יש מגברים שלא

עומדים בהצהרות (...50)

אז תחסוך מאיתנו את הציניות המיותרת ואת הבורות שלך בכל הנוגע לנסיון עם רכיבים שונים.

"( הנסיון שיש לי עם 5 מגברים שלהם)."

לא דיברת על עשרות מירן?, איך עשרות הפך לחמישה?

וחוץ מזה, על מה הויכוח בדיוק? על זה שמגברים לא עומדים בהצהרות?

יש כ"כ הרבה כאלו, שזה נושא אחר כללי יותר.

תכל'ס, בא לכם לעשות לחברה הנ"ל רצח אופי? שיבושם לכם, אני לא עורך הדין שלהם.

אני תמיד נהניתי מהמוצרים שלהם ועדיין נהנה כי אני יודע בדיוק למה הם מסוגלים - והם מספקים לי זאת.


×
×
  • תוכן חדש...