Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה היא ארץ הייצור של מגברי LANZAR?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7472 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כן,

אז ככה, כמו שהרבה אמרו לפני המגבר עושה בעיות בחיבור עם הסאב ונכנס לפרוטקשיין

ניסיתי להוריד את ה gain זה עדיין לא עובד, חבל לי סתם להחליף כבלים או משהו כזה, כי קראתי פה נושאים של אנשים עם אותה הבעיה שסתם הוציאו כסף על כבלים אחרים וזה לא הסתדר להם

פורסם

OK.

לגבי שלאנזר זבל. זה ממש ממש לא נכון.

אני מכיר 3 דגמים מסויימים שהם באמת לא מציאה. אבל להגיד שחברה שלמה היא זבל זה לא נכון.

הדגמים הם.

421. ספציפית. יש לו בעיות של פורטקשן עם סאבים. ! פתרון, לרוב חיווט עבה יותר.

438. הצהרות מוגזמות.

1200D. מגבר מצויין. היה בעיה עם כל היצור הראשון שלו. שכולו נשרף. וחזר ליבואן בחו"ל.

אבל. המגברים שעובדים. מצויינים וחזקים במיוחד. ביחס ימחיר שלהם.

 

ולי היה !! אישית

420. 210. 425. 430. 215. 438, 428, 1200D והוא עוד שניים שאני לא זוכר את הדגם.

ואף אחד לא עשה בעיות חוץ מה1200D. שחזר ליבואן.

לא נשרפו. ואני הרגתי אותם. היה אחד. שחיברתי לו 6 רמקולים 6/9 (350W) של פיוניר על 2 יציאות. והוא עבד כך 8 חודשים.

 

ושמעתי את הסדרה אופטי אצל חבר. 500.2 והוא מפרק את הסאב. לחלוטין. והוא ממש איכותי.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם
כשאני מגדיר מגבר שהוא נפילה זה לא ביגלל שהוא לא עומד בהצהרות שלו .

אלה בגלל שהוא ניכנס לפרוטקשיין .

ואצל לאנזר זה קורה דיי הרבה למספר לא קטן של אנשים .

ניתן לראות שגם אתה, וגם דייהטסו לא יודעים בכלל מה טוב ומה לא, אלא פשוט רושמים על פי

התנסות שלכם בלבד...

ומילא אם ההתנסות היתה טובה טכנית...

המגבר שלך לא נכנס להגנה,אלא אתה מכניס אותו להגנה, והגיע הזמן שבמקום להשמיץ - תבדוק מה הבעיה.

כנראה שאתה מנסה להוציא ממנו מה שהוא לא נותן...

ראיתי, שמעתי והתקנתי כ"כ הרבה מגברי לנזר בחיים שלי, רמז: עשרות!

ולעולם לא נתקלתי בבעיות מיוחדות לעט סדרה 3 של 1200D שהיתה לא טובה והחזירו אותה למפעל

והחליפו לכל מי שהיתה לו בעיה ללא תשלום.

תפסיקו להשמיץ כי אין לכם מושג, ותתחילו לדבר לעניין.

 

פותח התר'ד:

לא אני, ולא אף אחד יכולים לשפוט חברה ומוצר אלא אולי המהנדסים של החברה.

מה שכן אוכל להמליץ לך זה שאם התקציב מאפשר לך, והדגם מתאים לך מבחינת נתונים - לך על זה.

אני נוטה לשמוע ולבחון לפני שאני קונה, אלא אם כן אני יודע מראש מה אקנה, ומציע לך לנהוג כך.

אגב, יש חברות רבות שאני אוהב וממליץ, לא רק בתור בעלים גאים של שני מגברי לנזר.

 

גל

פורסם

גל

בתור אחד שנמצא בפורם די הרבה זמן פשוט עצוב לי לראות כל פעם מחדש אנשים שלא לומדים

את הלקח שלי ושל אחרים עם הנסיון בהגברות של לאנזר( וגם אני מדבר על עשרות)ועדיין

ממשיכים להמליץ על החברה העלובה הזאת מבחינת הגברות.:roll:

 

בנוגע אליי אני פשוט חיברתי לו סאב רוקפורד של 150 RMS כשהוא נפל לי בפעם הראשונה

אז אני לא חושב שזה אמור לגרום עומס על המגבר בטח שלא על ה VIBE 430 .:x

 

אם תעשה פה חיפוש אתה תימצא פה אנשים שיש להם 2 מגברים שלא מסוגלים להרים להם

סאב . :?

 

אני לא מנסה להשמיץ את החברה הזאת סתם .

פשוט כל פעם מחדש אני רואה עוד ועוד אומללים (אפשר כבר ליפתוח מועדון)

אז מה אני בסך הכל מנסה לעשות ?! לימנוע את התופעה כדי שלא יהיו עוד כמונו .

 

אה בנוגע להתקנה אל תדאג התקנתי אותו לא פחות טוב ממך .

אז אל תאשים תרקדן כשמבקשים ממנו לרקוד על התיקרה :wink:

פורסם

בסך הכול, עד היום. לא יצא לי אישית לראות מגבר של לאנזר קורס.

אני הייתי בודק כבלים. סאב. רדיו דיסק(יציאת לא תקינות.) עיוות.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

miran80 , גל צודק בדעתו בקשר למגברים. ואין שום סיבה ללמוד מהלקח שלך , כפי שאתה רושם , כי מדובר או בהתקנה לקויה , או במגבר שהיה תקול ספציפית .

מניסיון אישי שלי , היה לי את המגבר הזה לא מעט זמן , והוא הגביר אצלי הרבה רכיבים שונים - 6X9 , קומפוננט זול , קומפוננט טוב ( הייבריד ) , סאב פשוט של 350 RMS וסאב של גנסיס 250 RMS. בכל המקרים האלו , המגבר עבד ללא שום בעיה , לעולם לא התחמם ולעולם לא נכנס לפרוטקשיין.

לנזר מנפחים את ההצהרות , זה נכון , אבל עדיין הם מגברים טובים למחיר שלהם .

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם
OK.

לגבי שלאנזר זבל. זה ממש ממש לא נכון.

אני מכיר 3 דגמים מסויימים שהם באמת לא מציאה.

הדגמים הם.

421. ספציפית. יש לו בעיות של פורטקשן עם סאבים. ! פתרון, לרוב חיווט עבה יותר.

438. הצהרות מוגזמות.

1200D. . היה בעיה עם כל היצור הראשון שלו. שכולו נשרף. וחזר ליבואן בחו"ל.

 

 

חשבתי על מבחן קליל לחברי הפורום:

אני אתן את מס' הדגם בלנזר- ואז יצטרכו למלא את התקלה הצפויה.

קדימה:

אומרים ש..."לא יכול להיות שהוא חלש,כי בכל זאת כתוב 1400 ואט או 4*175R.M.S ",

....אבל הוא בקושי מזיז משהו (רמז-438),

אם הוא כבר מזיז משהו אז יש סיכוי שהמגבר מתנתק בגלל "עומס"

(סאב בגישור זה דבר ממש קשה למגבר -שוב רמז 421),

נניח והוא לא התנתק אז כדאי לשים מטף בבג'ז

למקרה שהוא נשרף (סתם תקלה סדרתית -רמז ... 1200 D ).

 

בין הפותרים נכונה יוגרל קיט שאמור לעזור עם בעיות של פרוטקשיין עם סאבים .

ZZR

פורסם

אתה יותר ממוזמן לבוא וליראות כיצד המגבר ניכנס לפרוטקשן מסאב שהוא אמור להרים ללא בעיה .

בנוגע לכל הפרמטרים שהצגת כדי שהמגבר יעבוד יותר טוב הפתרון שלי היה פשוט מאוד .

הרכבתי מגבר אחר על אותו חיווט והפלא ופלא הסאב עבד ללא דופי .

חוץ מלאנזאר לא ניתקלתי באף חברה שאחוז התקלות שלה היה כה גבוה

גם מנסיון אישי וגם מניסיונם של אחרים שהעלו את בעיותהם פה בפורם בנוגע להגברות של לאנזר .

פורסם
miran80 , כי מדובר או בהתקנה לקויה , או במגבר שהיה תקול ספציפית .

.

עופר, ראית כמה אנשים עם תקלות בלנזר האלה?

אתם מבינים שאם מחליפים מגבר והבעייה נעלמת , הבעייה במגבר ולא בכל מה שמסביב?

איך יכול להיות שאחוז ניכר מהתקלות עם הניתוקים בגישור הן עם מגברי לנזר 4 יציאות?

עופר, יכול להיות שהיה לך דגם ישן שהיה טוב בזמנו, אני מציע לכל "חובבי הלנזר" שחושבים שהמגבר

תקין,

פעם הבאה שיש למישהו תקלה כזו , תנסו להתקין את המגבר "התקין" אצלכם בסט-אפ ותראו

מה קורה.

אני בטוח שהמגבר דפוק ויישאר כזה.

ZZR

פורסם
miran80 , גל צודק בדעתו בקשר למגברים. ואין שום סיבה ללמוד מהלקח שלך , כפי שאתה רושם , כי מדובר או בהתקנה לקויה , או במגבר שהיה תקול ספציפית .

מניסיון אישי שלי , היה לי את המגבר הזה לא מעט זמן , והוא הגביר אצלי הרבה רכיבים שונים - 6X9 , קומפוננט זול , קומפוננט טוב ( הייבריד ) , סאב פשוט של 350 RMS וסאב של גנסיס 250 RMS. בכל המקרים האלו , המגבר עבד ללא שום בעיה , לעולם לא התחמם ולעולם לא נכנס לפרוטקשיין.

לנזר מנפחים את ההצהרות , זה נכון , אבל עדיין הם מגברים טובים למחיר שלהם .

אופר

גל לא צודק ולא בטיח !

אתה כמנהל פורם ואחד שנימצא פה דיי הרבה בפורם בטוח ראיתה את מיספר התלונות

לגביי ההגברות של החברה המדוברת .

אז לבוא ולומר שגל צודק אני פשוט ב :shock: .

אני לא חושב אני בטוח שהמגבר שלי מותקן כראוי אז תפסיקו להאשים אותנו בהתקנה לקויה .

 

הנסיון שיש לך ולגל לא אומר לי הרבה מכיוון שאני עד כה ראיתי בדיוק את ההפך פה בפורם ומיחוץ לפורם( הנסיון שיש לי עם 5 מגברים שלהם).


×
×
  • תוכן חדש...