Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8433 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו פעם אמר לי שיש משהו שמנקה את הנקודות האלה לא פוליש הוא אמר שזה דומה למסטיק - הם אפורות קטנטנות ורק כשנוגעים באוטו מרגישים שהוא מחוספס.

הצבע הוא מטלי ככה שאי אפשר לעשות פוליש

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

אפשר לעשות פוליש למטאלי, צריך חומר מתאים. תריץ חיפוש בפורום ותמצא את מבוקשך. החומר עליו דיברת הוא פלסטלינה.

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם

אם כבר פלסטלינה - יש לי גם ה-מ-ו-ן נקודות בצבעים מוזרים על הפח. אני רוצה לעבור שוב עם פלסטלינה, ורציתי לדעת איפה אני משיג אחת במחיר הכי זול (איציק?)

 

עוד משהו - אני רוצה לעשות פוליש-ווקס מיוחד בשביל לעזור קצת לצבע (השרוף) על הגג ועל מכסה המנוע. יש המלצות? אני חושב שלעשות בעצמי לא יעזור, וצריך מקום עם חומרים מתאימים שיעשה כמו שצריך. עצות?

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
פלסטלינה רגילה?

זה מוריד את זה?

 

זה לא פלסטלינה רגילה זה יותר גוש שדומה לפלסטלינה בצבע ירקרק (אם אני לא טועה) וביחד עם מים הוא מוריד את כל הנקודות

פורסם

מישהו מוכן להסביר לי למה אי-אפשר לעשות פוליש על מטאלי :?::?::?:

 

פירוט מולקולרי אם אפשר.

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

פורסם
מישהו מוכן להסביר לי למה אי-אפשר לעשות פוליש על מטאלי :?::?::?:

 

פירוט מולקולרי אם אפשר.

צבע בנוי ממספר שכבות, כאשר ההבדל בין מטאלי למט הינו בשכבה העליונה:

בצבע מטאלי השכבה העליונה היא סוג של לכה,

במט זה הברק של הצבע עצמו...

הרעיון של פוליש הוא להסיר שיכבה מילמטרית וע"י כך להחזיר את צבע האוטו למקור.

מכוון שהשכבה של הלכה דקה יותר משכבת צבע, אם אתה עושה פוליש לרכב מטאלי אתה עלול להסיר בנקודות מסוימות את הלכה ולהרוס את הצבע...

:?:?:?:?

alfa 146 ti

ישראל

×
×
  • תוכן חדש...