Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חו"ד על מגבר


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7525 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אפילו פומפה ממליצים לך ללכת על מגבר של מק אודיו.

 

טוב שגם לא הגזימו...700 וואט * 2 יציאות...מרשימים ביותר...

טוב סתם אני רע... למרות שנראה לי שזה נכנס כבר לרשימת ה"סינים"...

אישית לא הייתי קונה..

תפנק את עצמך בעוד 200 שקל.ותקנה משהו יותר חביב.

דולפינים יש בנשיונל ג'יאוגרפיק - לי יש אלפיין (RST)

היה לי סיוט היום בלילה - חלמתי שהמגברים שלי נכנסים למצב הגנה!!

פורסם

אם המגבר הזה מוציא 4*125 ב4 אוהם אני מלפון חמוץ...

 

רוצה מגבר זול ,טוב,חזק ואמין?

בתקציב הזה :

PYLE 4170, היחידי מכל הזבלים שלהם ששוה משהו, מנסיון עם המגבר הזה הוא לא פריאר, הוא מוציא באיזור ה75*4, פיזור חום יחסית טוב, ואמין מבחינת תקלות.

 

אני מאין שניתן למצוא אותו באיזור ה800-850 ש"ח, אם לא תמצא תפנה אליי ה"פ אני יעזור לך למצוא אותו זול יותר.

under construction..

פורסם

בעבר מישהו שאל על החברה הזו, ולא שללו אותה.

 

דווקא אמרו שהיא לא סינית ושהיא דווקא חברה שכיבדה את עצמה לפני כמה זמן גם הייתה מוכרת.

לדעתי מי שלא בדק את המגבר לעומק לא יכול לתת חוות דעת.

פורסם
בעבר מישהו שאל על החברה הזו, ולא שללו אותה.

 

דווקא אמרו שהיא לא סינית ושהיא דווקא חברה שכיבדה את עצמה לפני כמה זמן גם הייתה מוכרת.

לדעתי מי שלא בדק את המגבר לעומק לא יכול לתת חוות דעת.

קודם כל אז מה אם היא הייתה סינית?

המגברים של אוריון שכולם מתהללים בהם מיוצרים גם בסין ואני מכיר את המפעל שמייצר להם, אתם יכולים להזמין את אותם מגברים רק שיכתבו עליהם "CARSFORUM" במקום "אוריון".

בתנאי שאתם מתחייבים למינומום של 500 יח'.:)

מה זה משנה איפה זה מיוצר, משנה אם זה טוב ואם זה אמין.

BLITZ לא נכללת לא בקטגוריה של טובה ולא בקטגוריה של אמינה, היא מעולם לא הייתה "חברה שמכבדת את עצמה", וכן זה זבל.

מה זה זבל --->זבל= לא עומד בהצהרות,מתחמם כמו נורת ליבון,בעיות בקרוסים,עיוותים ושאר ירקות...

under construction..

×
×
  • תוכן חדש...