שלום אני מעוניין לרכוש פיזו 406 שנת 2001-2 ואני שמתי לב שיש מספר גרסאות ומנועים, לפי עיון בפורום הבנתי שגרסת ה2.0 ליטר מומלצת,אם אפשר בבקשה הבדלי אבזור בין הגרסאות(2.0 SV,ST ויש גם 1.8 בגרסא או שניים)
הבעיה ברכב היא שמנורת הAIRBAG דלוקה קבוע, שקניתי את הרכב לא היה לו מצבר(נפרק לגמרי) ולפי הבן אדם שממנו קניתי הוא אומר שזה בגלל זה ושצריך רק לעשות איפוס.
דרך אגב ישנה דרך לאפס את המחשב ?
שלום ברשותי יונדאי סונטה שנת 200 ויש לי בעיה של רעש מכיוון הקדימה בצד ימין,
הרעש קורה לרוב כשאני נוסע במהירות 90-100 וישנו סיבוב לא חד שמאלה (ההגה מסתובב ממש מעט)ואז יש מעין נקישות חזקות .
יש לציין שזה קורה לעיתים גם במהירות נמוכה יותר אבל לא תמיד.
כאשר אני מסובב את ההגה עד הסוף לשני הכיוונים אין תיקתוקים(ציריה?!)
שלום ברשותי סונטה שנת 2000 מנוע 2000 והצריכת דלק לא נראית לי הגיונית.
בתוך העיר הצריכה היא 1:6.0-7.0 שזה ממש המון ולעומת זאת מחוץ לעיר הצריכה טובה מאוד והיא עומדת על 1:12 , כל הבדיקות נעשו כאשר המזגן פועל.
יש משהו לעשות בנדון??