Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם זהו מותה של הנעילה המרכזית שלי?


הנסיך.
שימו לב! השרשור הזה בן 6812 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

החל מהיום בערב הנעילה המרכזית באוטו שלי נפטרה.

ככה סתם, אחרי שעבדה היטב, אני פותח את האוטו אחרי הלימודים - נוסע למכון הכושר.

מחנה את האוטו, לוחץ על האזעקה ולא שומע את הנקישה של הנעילות יחד עם האזעקה.

אמרתי טוב - אולי נשרף פיוז [קיויתי] - בדרך חזרה שיחקתי עם הכפתור בצד הנהג.

מתוך 5 נסיונות היא עבדה ב-3 ואחר כך הפסיקה שוב להגיב.

אם אני מזיז את הכפתור שנועל את הדלת ביד - שומעים כאילו משהו רוצה לקרות - מעין נסיון של תזוזה אולי או איזה ריליי שמנסה לעבוד - אבל שום דבר לא קורה חוץ מזה.

אותו הרעש נשמע גם בדריכה של האזעקה.

 

 

למישהו יש רעיונות?

 

 

הרכב הוא ב.מ.וו 316I שנת 90

 

 

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנעילה עובדת רק מצד הנהג?

יכול להיות שהמוט השתחרר מהמנעול.

 

הנעילה לא עובדת כלל.

יש רק רק מאסטר אחד לנעילה וזה הצד של הנהג

גם הוא לא עובד.

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אי אפשר לקבוע חד משמעי שזה הבורק או שהמוט יצא, סבירות אפשרת שהמוח הלך וגם סבירות יותר קלושה שהסולנואיד נהג הלך, אם לא היה איזשהו קצר במערכת אז הכי הגיוני שיש איזה נתק או באמת/בורג מוט אבל צריך לבדוק.

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכל התגובות מסתבר, שאכן יש לבצע בדיקה מקצועית.

 

האם כאשר הכל היה תקין , גם מצד ימין היה ניתן לפתוח ולנעול את כל הרכב ?

 

אם לא, אז התקלה או בלוקר 5 חוטים בדלת הנהג (חשמלי/מכני) או באספקת מתח או במוח עצמו של הנעילה ואשר בדגם זה אמור להיות מותקן מצד ימין לרגלי הנוסע בצד ימין. (באיזור שמאחורי הרמקול המקורי)

 

אם הנעילה מקורית, הרי שגם דלת ימין קדמי היתה אמורה להפעיל את כל הנעילה למעט מצב בו בוצע שינוי/ביטול מתישהו.

 

גם מנעול תא המטען אמור להפעיל את הנעילה, נסה לשחק איתו, ותעדכן!!!!

כלומר תזיז אותו עם המפתח למצב אחר ובדוק אם מתפקד, ואם לא, שוב למצב אחר ובדוק שוב.

 

בברכה

דני ממצת אור בחיפה

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכל התגובות מסתבר, שאכן יש לבצע בדיקה מקצועית.

 

האם כאשר הכל היה תקין , גם מצד ימין היה ניתן לפתוח ולנעול את כל הרכב ? אין לי מושג, אם כי קיים סיכוי סביר שלא. מעולם לא ניסיתי להפעיל את הנעילה מהצד של הנוסע.

 

אם לא, אז התקלה או בלוקר 5 חוטים בדלת הנהג (חשמלי/מכני) או באספקת מתח או במוח עצמו של הנעילה ואשר בדגם זה אמור להיות מותקן מצד ימין לרגלי הנוסע בצד ימין. (באיזור שמאחורי הרמקול המקורי) - שני דברים - קודם כל, מעודד אותי לקרוא את זה כי אתה מציין מיקום שמזכיר בתיאורו את המיקום כמו שהוא מתואר בפסר ההינס של הרכב. מצד שני, הרעשים שאני שומע כשאני מנסה להפעיל את הנעילה נשמעים דווקא מהצד של הנהג - מתחת לדש-בורד איפהשהו - כך שזה רק מבלבל אותי יותר.

 

אם הנעילה מקורית, הרי שגם דלת ימין קדמי היתה אמורה להפעיל את כל הנעילה למעט מצב בו בוצע שינוי/ביטול מתישהו.

 

גם מנעול תא המטען אמור להפעיל את הנעילה, נסה לשחק איתו, ותעדכן!!!!

כלומר תזיז אותו עם המפתח למצב אחר ובדוק אם מתפקד, ואם לא, שוב למצב אחר ובדוק שוב. - ניסיתי כבר אתמול, שוב, הוא גורם לאותם רעשים כמו נסיונות לשחק אם הניצרה שבדלת הנהג. דלת הנוסע לא מעוררת שום תגובה מהמערכת.

בברכה

דני ממצת אור בחיפה

אלה הנתונים נכון להיום בערב

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צריך לזכור שהרכב בן כמה שנים טובות, ויתכן שבוצעו שם שינויים.

 

לחילופין בניגוד למה שזכור לי ובוודאות, אולי איך שהוא המח נמצא בצד שמאל, חפש אותו לפי התיקתוקים, נתק אותו לדקה, והחזר חזרה ובדוק שוב.

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צריך לזכור שהרכב בן כמה שנים טובות, ויתכן שבוצעו שם שינויים.

 

לחילופין בניגוד למה שזכור לי ובוודאות, אולי איך שהוא המח נמצא בצד שמאל, חפש אותו לפי התיקתוקים, נתק אותו לדקה, והחזר חזרה ובדוק שוב.

דני

לצערי הדבר יתאפשר לי רק ביום שישי הקרוב - עקב לימודים ועבודה [הכל נופל במכה אחת...]

 

 

המשך דיווח - מובטח

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון מרגש :)

 

 

 

 

 

http://www.bmwe30.net/cgi-bin/datacgi/database.cgi?file=arti cles&report=view&ID=00053&Section=02

 

 

 

לאחר ששיתפתי אתכם בלבטיי לגבי מערכת הנ"מ הגוססת שברכבי הציעו לי פה מספר דרכים להתמודד. חלק היו מנטליות [תתרגל לפרק את האוטו] וחלק היו מעשיות [לך תקרא באתרים ואז תתרגל לפרק את האוטו]

 

בקיצור - חיפוש מהיר העלה את הלינק למעלה - אתה DIY של בימרים שמפרט ומאפשר לעשות איזה טראבלשוטינג לבעיות שונות, ביניהן בעיית הנ"מ שלי.

 

בקיצור - מסתבר שברכבי, ככל הנראה יש מערכת נ"מ מקורית, מה שאומר שהיא מצויידת באופציה שנקראת באתר ההוא "דאבל לוק" - והמשמעות של זה היא שאפשר לבטל או לאפשר לכפתור הנעילה של דלת הנהג או נועל הבגאז' בלבד לשלוט - האם הדלתות יפתחו עם הנעילה המרכזית או לא.

 

בלינק מפורט גם איך להפעיל את האופציה או לנטרל אותה, מכיוון שחלק מהתסריט שם התאים לי למה שקרה לי בפועל [נסיעה באוטו, משחק בכפתור הנעילה של הנהג, מוות של הנ"מ] שקלתי אולי לנסות ולפעול ל"נטרול" הנעילה הכפולה הנ"ל.

 

אז ניסיתי - וראה זה פלא - הנ"מ חזרה לעבוד יחד עם האזעקה.

 

הדבר - אגב, גם מסביר למה משחקים נוספים שלי גרמו לנ"מ לחזור לעבוד ולהפסיק - לסירוגין כששיחקתי בכפתור הנועל של הנהג ושל דלת הבגאז' בנסיונותי הנואשים לגרום לנ"מ באוטו שלי לעבוד.

 

בקיצור - איזה כיף לי :)

 

 

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6812 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...