Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך חסכתי 4000 ש"ח.


חנרו
שימו לב! השרשור הזה בן 6808 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

"יצאת צדיק" היא תוכנית רדודה שמנסה (ומצליחה) להפיל מוסכניקים רמאים, שרואים, למשל, שכבל המצבר מנותק, אבל אומרים ללקוח שנשרף לו סטרטר.



הבעיה היא עם מכונאים שאינם דווקא רמאים, אלא מתקשים להודות שאינם יודעים ממה נובעת התקלה. הפתרון הפשוט מבחינתם הוא החלפה של כל הרכיבים החשודים, בתקווה שהבעיה תבוא על פתרונה. בדרך זו נפחו את נשמתם אלפי מחשבי הזרקה שאובחנו כ"מתים" כשכל מה שהפריע להם היה נתק בכבל מחיישן...

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא נעים לי להגיד כי אני עדין מטפל שם בקביעות, אבל מורשה פיגו סיטרואן באזור אשקלון..

והחשמלאי הזה כבר לא עובד שם.

לא שאני בה לזלזל במוסך הזה,אבל למכר שלי הם החליפו "לא טוב" רצועת טיימינג בפג"ו 406,ולא יודע מה קרא בידיוק,משהו עם השסתומים אבל הנזק עמד בכמה אלפי שקל ,כמובן שתוקן על חשבונם +רכב חלופי +אחרייות לשנה נוספת על המנוע.

 

בנוגע למכונאים ..הם לא עוברים איזשהי הסמכה בעבודה עם מערכות מחשב מתקדמות ואיך מתעפלים אותם?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

JEKA = עשו לי את אותו תרגיל, עם הטיימינג, רק עם הטיימינג של ההזרקה וגרמו נזק לאוטו, הם לא היו מוכנים לקחת אחריות, ומה לעשות אני עדין מטפל שם ,אין לי מקום אחר. הוא בלעדי. , אני עכשיו צריך לשלם את הנזק העצום שהם גרמו לי ד"א - כל המכונאים שם הם ילדים שעברו הזנחה והיו פושעים, זה השיקום שלהם.

 

מי שיש לו מזומנים - ממליץ בחום על המרכזי בבאר שבע, וכן - זה שווה את הנסיעה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עומרי,

 

 

אשקלון - ת"א זה 45 דקות.

גם בחישוב כלכלי (האוטו לא צריך לעמוד אח"כ לתיקון חוזר , עלות התיקונים החוזרת נחסכת) עדיף לך לרוץ למקום אחר.

אין שום סיבה בעולם להיכנס שוב למוסך לא טוב (אם הוא אכן לא טוב , ובהסתמך על תיאוריך).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"יצאת צדיק" היא תוכנית רדודה שמנסה (ומצליחה) להפיל מוסכניקים רמאים, שרואים, למשל, שכבל המצבר מנותק, אבל אומרים ללקוח שנשרף לו סטרטר.



 

 

 

הבעיה היא עם מכונאים שאינם דווקא רמאים, אלא מתקשים להודות שאינם יודעים ממה נובעת התקלה. הפתרון הפשוט מבחינתם הוא החלפה של כל הרכיבים החשודים, בתקווה שהבעיה תבוא על פתרונה. בדרך זו נפחו את נשמתם אלפי מחשבי הזרקה שאובחנו כ"מתים" כשכל מה שהפריע להם היה נתק בכבל מחיישן...

 

 

מסכים עם ארנון ב100 אחוז.

הם עושים תקלות קלות מידי ושהמכואי יסדר אותם ויגיד משהו אחר יגידו שהוא רמאי.

אתן לכם דוגמה ואפילו 2

באחד התוכניות הם סגרו את ברז המים שמוביל מים במכונת הכביסה.

הבנאדם סידר ולקח 100 שקל ושנשאל מה היתה הבעיה הוא אמר שהיה לכלוך בצינור ולכן ולא קיבל צל"ש. שנשאל למה שיקר אמר שאם היה אומר את האמת יתכן ולא היו מסכימים לשלם לו. והוא צודק!

בתוכנית אחרת הם לא סגרו עד הסוף את הברז לחץ של הדוד והוא נזל. בא אחד וליתר ביטחון החליף את הברז ולקח כולה 120 שקל עם עבודה על החלק (הרף שלהם 200 שקל) ואמר שהחלק 40 ו80 עבודה והם גם לא נתנו לו צל"ש כי הוא החליף ולא היה צריך.

לסיכום - בררה

 

בשביל לבחון באמת צריך לעשות תקלה רצינית. לנתק-ללכלך-להרוס חיישן או משהו טוב ולא להוציא פיוז שמכבה את ההזרקה או שטויות כאלה.

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמר, הוא נותן לי לשלם בשיקים, הרכב מטופל שם כ כמעט חצי מיליון קילומטר (וגם ה 405 הקודם) , עד 200 אלף הקסארה שלי היתה מטופלת כנסיכה, עד שהתחלף המכונאי הקבוע שלי , רוצה לצחוק?

איך סוגרים את ההברגה של הבית פילטר סולר?

תשובה: עם המקדחה שפותחת את הגלגלים!!!

וכן, הם שברו לי את זה, אז שמו לי גומיה.

לך תריב איתו עכשיו.

בקיצר, לי אין ממש ברירה, אבל אני אומר למי שאכפת לו מהאוטו שלו ויש לו מזומנים, חראם ללכת לשם.

וד"א שמר , עוד דבר קטן - היתי בתל אביב לתקן את הנזק שהם גרמו, (קיטועים קשים, אימבולייזר מנותק) , שלושה ימים , 1400 שקל, אף אחת מהתקלות לא נפתרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה תלך ותחמיר. בעבר כשרכבים היו רק פחחות/מסגרות וחלקים אוטומטיבים נוער עובד

בני דודינו ואוכלוסיות לשיקום יכלו ללמוד את המקצוע ולהיות טובים בו.

עם כניסת המחשבים למערכות הרכב כתצי מעלות הרכב זה אלקטרוניקה...ובעתיד כנראה יותר

אם משהוא מאמין שמוסכניק עם 20 שנות ניסיון ילמד אלקטרוניקה - שיאמין

אם משהוא חושב שבמחירי שעת עבודה של מוסך היום ניתן לרכוש למוסך איזה הנדסאי אלקטרוניקה...

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא נעים לי להגיד כי אני עדין מטפל שם בקביעות, אבל מורשה פיגו סיטרואן באזור אשקלון..

והחשמלאי הזה כבר לא עובד שם.

חחח, כבר שמענו סיפורים על המוסך הזה. להתרחק מהמוסך הזה!

ובאמת עובדים שם ילדים עבריינים "לשעבר".

אני מכיר כמה אנשים שהתלוננו על המוסך בחברת לובינסקי. מנהל המוסך כנראה קיבל בראש קצת, כי אחרי זה התחילו האיומים... אבל זה כבר סיפור אחר.

 

נסה בקריית גת, שמעתי שהם אחלה חבר'ה. ( לפי ההמלצות הלא רשמיות של אנשי חברת לובינסקי )

בקיצר אין חתימה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה מתחילה בלובינסקי, הם תומכים בו ובמעשיו על כך שהם מאפשרים למוסך לא מקצועי בעל עובדים ללא הסמכה מקצועית, לעבוד במוסך מורשה יבואן. והאיומים ממש לא מזזים לו, הוא בנה מוסך לתפארת.

 

המוסך ,לא העובדים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה מתחילה בלובינסקי.

וממשיכה לצ'מפיון וממשיכה...

 

בקיצור

חפש לך מוסך שיש לו שם טוב.

מורשה יבואן או לא - לא צריך לעניין אף אחד.

 

כסיפור צד

לפני שנתיים אח שלי הכניס 306 לטיפול במרכזי בירושלים.

טיימינג + מ. מים וכל מה שמסביב.

אחר 100 מטר מהמוסך נקרעה רצועת הטיימינג.

 

התברר שאכן שולם על משאבת מים אך משום מה לא הוחלפה ותקעה את הרצועה שנקרעה.

הנזק - ראש מנוע + כל מה שמסביב על חשבון לובינסקי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה היא עם מכונאים שאינם דווקא רמאים, אלא מתקשים להודות שאינם יודעים ממה נובעת התקלה. הפתרון הפשוט מבחינתם הוא החלפה של כל הרכיבים החשודים, בתקווה שהבעיה תבוא על פתרונה. בדרך זו נפחו את נשמתם אלפי מחשבי הזרקה שאובחנו כ"מתים" כשכל מה שהפריע להם היה נתק בכבל מחיישן...



 

 

על זה בין היתר, דיבר תומר הדר ידידי, כשאמר הבנה בדיאגנוזטיקה/אנגלית.

במקום להתחבר למחשב, ולעשות כמה פעולות פשוטות(יחסית).

פשוט עובדים כמו אוטומט,ומתחילים לפרק -

מעבר לכך, זה בא בשילוב פליטת שטויות לכל עבר.

 

ואני לא מדבר על ניסיון של שנים- כל יום לומדים משהו חדש.:shock:

 

 

אילן פ.

אילן פ ייביש - turbo

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שעת צהריים, עננים קודרים בחוץ, והנה אני מגלה אנשים שלא מבינים בתיקון רכבים.

 

1. יש לי סיטרואן סקסו דיזל

2. לקנות דיזל היום זו לא מציאה מי יודע מה.. אם תרצה להחליף את הקסארה דבר איתי.

3. אם קנית את הרכב וגילת שיש בו מלא תקלות למה בכלל הלכת למוסך ולא תבעת את המכון בדיקה? שהיה אמור לעלות על תקלות חמורות ברכב...

4. כמו בכל מקצוע ככל שתחליף יותר מקומות בהם תבדוק את הרכב תגלה יותר דעות וכל אחד יגיד לך שהשני לא יודע מהחיים שלו.

5. אני עברתי כבר 3 מוסכים מורשים בצפון ושירות מקצועי וענייני (וזריז) לא קיבלתי בשום מקום כמו במוסך אוריאל כהן.

6. אני הייתי מציע לך לתת להם צ'אנס נוסף כי בתקלה הבאה בטוח יגנבו אותך איפה שאתה מטפל היום, ואתה יכול להתחשבן איתם על האיבחון הלא הנכון שעשו (אם עשו).

7. בכל מקרה לרדת על איך בן אדם מדבר זה ממש אבל ממש נמוך, אתה פוגע (או "בוגע") במגזר שלם ודוגרי, זה לא לעניין שאתה כותב בצורה כזו רהוטה ומספר סיפור אותנטי ופוגע באמינות בזה שאתה יורד לרמה כזו נמוכה.

 

בכל מקרה אני קליינט בדיוק כמוך, ולי היתה התנסות הפוכה ששם פתרו לי משהו בחצי שעה שבמקום אחר אמרו לי להחליף יחידה שלמה ברכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6808 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...