Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8440 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראשית דבר זו היא הודעתי הראשונה בפורום - אז שלום לכ-ו-ל-ם :p

 

ולעניין, ברשותי אפלאוז 90 L ידנית אשר עד לא מזמן נראתה סביל לגילה (אגב מאכנית מצבה משביע רצון ואף למעלה מזה), אולם לא כ"כ מזמן קרוב משפחה שלי עשה בא תאונה דיי מאסיבית (לא זו אף זו שעשה זאת בו בשבוע בו בוטל הביטוח המקיף... :? ). הנזק דיי מאסיבי ומסיבות תקציביות נמנעתי מלתקן זאת עד עתה, ובכן:

 

כנף ודלת שמאלית אחורית (לשניהם מעיכה דיי מכוערת וסריטות רבות), כנף קדמית שמאלית + החתיכת פח שתחת מכסה המנוע (מעל הפנסים), דלת חמישית של תא המטען סנגרת בכוח וקושי רב ועקום (כאשר צידה השמאלי נותר מעט פתוח כך שהיא לא לוחצת על מתג הסגירה ולכן תמידית דלק לי אור ה"דלת פתוחה" עד אשר דחפתי שם גליל נייר טואלט), צד ימין של האוטו כולו (למעט הכנף הימנית האחורית) שרוט דיי מאסיבית וחלקו מעט קעור. כמו כן גם הפגוש האחורי לא יושב בדיוק "טוב".

 

אם תוהים אתם כיצד דבר מאסיבי (למדי) כזה קרה התשובה דיי פשוטה, קרובי החליק על שמן בסיבוב ופגע ("קלות" לדבריו) בגדר ההפרדה כאשר ארבע מכוניות אחריו החליקו אף הן ופגעו ברכב בזויות שונות (ובינן לבין עצמן).

 

דבר נוסף הוא הצבע בגג האוטו המתקלף (דבר שנוצר, לעניות דעתי, בשל חומר כלשהו שנשפך עד גגו, עפ"י תבנית ההתקלפות שדומה זה פלא לתבנית חומר שהותז בתוספת טיפותיו הניתזות בצדדיו), מידת ההתקלפות עד עתה הינה מאסיבית ובסביבות 35%-40% משטח הגג (בעיקר בחציו הימני).

 

אי לכל האמור לעיל :roll: לדעתי מדובר גם בצביעה מלאה של האוטו יחד עם תיקון הנזק המדובר.

 

 

ולשאלות:

  • האם כדאי בכלל? או "לזרוק" או האוטו במחיר איום (מכאנית מצבו טוב).
  • בהתעלמות מוחלטת, לצורך העניין, מאפשרות תביעת הכסף (או חלקו) מהמעורבים האחרים - מהו ה"נזק" הכספי המדובר?
  • האם בארץ יודעים לעשות זאת טוב? האם התוצאות (בצביעה מלאה, כאמור, אלא אם הדבר לא מחוייב המציאות) יצאו אחידות? האם זה "יחזיק"?
  • יש מקום מומלץ לפחחות + צביעה מאסיבית שכזו? (בהתחשב בעיקר בתוצאות, איכותן ואמינותן, אך גם במחירן)
  • האם המחיר ישתנה משמעותית במשולש ודומיו, ומה התשובה לשאלות הקודמות שם?

 

10x, ושוב שלום לכולם :)

פורסם

ואני אוסיף דבר קטן שגם איזה שבע ימים לפי החוק אחרי סיום פרמיית הביטוח ... עדיין האוטו נחשב מבוטח ושווה לך לבדוק את העינין

לא ממזמן היתה כתבה בנושא אם אני לא טועה בYNET

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
היתה כתבה בנושא אם אני לא טועה בYNET

 

וואלה, תודה, אבל חיפשתי שם שעות ולא מצאתי :( ...

על כל מקרה, worse case scenario, אני מעוניין לדעת בכמה מדובר (פחות או יותר) ואיפה לעשות?

פורסם

יש מקום אמין בת"א שיעשה לך את כל העבודה אני מעריך במשהו כמו 3,500 ש"ח. אח"כ האוטו יראה כמו חדש.

שלח לי הודעה פרטית אם אתה מעוניין בט"ל שלו.

פורסם
ראשית דבר זו היא הודעתי הראשונה בפורום - אז שלום לכ-ו-ל-ם :p

 

ולעניין, ברשותי אפלאוז 90 L ידנית אשר עד לא מזמן נראתה סביל לגילה (אגב מאכנית מצבה משביע רצון ואף למעלה מזה), אולם לא כ"כ מזמן קרוב משפחה שלי עשה בא תאונה דיי מאסיבית (לא זו אף זו שעשה זאת בו בשבוע בו בוטל הביטוח המקיף... :? ). הנזק דיי מאסיבי ומסיבות תקציביות נמנעתי מלתקן זאת עד עתה, ובכן:

 

כנף ודלת שמאלית אחורית (לשניהם מעיכה דיי מכוערת וסריטות רבות), כנף קדמית שמאלית + החתיכת פח שתחת מכסה המנוע (מעל הפנסים), דלת חמישית של תא המטען סנגרת בכוח וקושי רב ועקום (כאשר צידה השמאלי נותר מעט פתוח כך שהיא לא לוחצת על מתג הסגירה ולכן תמידית דלק לי אור ה"דלת פתוחה" עד אשר דחפתי שם גליל נייר טואלט), צד ימין של האוטו כולו (למעט הכנף הימנית האחורית) שרוט דיי מאסיבית וחלקו מעט קעור. כמו כן גם הפגוש האחורי לא יושב בדיוק "טוב".

 

אם תוהים אתם כיצד דבר מאסיבי (למדי) כזה קרה התשובה דיי פשוטה, קרובי החליק על שמן בסיבוב ופגע ("קלות" לדבריו) בגדר ההפרדה כאשר ארבע מכוניות אחריו החליקו אף הן ופגעו ברכב בזויות שונות (ובינן לבין עצמן).

 

דבר נוסף הוא הצבע בגג האוטו המתקלף (דבר שנוצר, לעניות דעתי, בשל חומר כלשהו שנשפך עד גגו, עפ"י תבנית ההתקלפות שדומה זה פלא לתבנית חומר שהותז בתוספת טיפותיו הניתזות בצדדיו), מידת ההתקלפות עד עתה הינה מאסיבית ובסביבות 35%-40% משטח הגג (בעיקר בחציו הימני).

 

אי לכל האמור לעיל :roll: לדעתי מדובר גם בצביעה מלאה של האוטו יחד עם תיקון הנזק המדובר.

 

 

ולשאלות:

  • האם כדאי בכלל? או "לזרוק" או האוטו במחיר איום (מכאנית מצבו טוב).
  • בהתעלמות מוחלטת, לצורך העניין, מאפשרות תביעת הכסף (או חלקו) מהמעורבים האחרים - מהו ה"נזק" הכספי המדובר?
  • האם בארץ יודעים לעשות זאת טוב? האם התוצאות (בצביעה מלאה, כאמור, אלא אם הדבר לא מחוייב המציאות) יצאו אחידות? האם זה "יחזיק"?
  • יש מקום מומלץ לפחחות + צביעה מאסיבית שכזו? (בהתחשב בעיקר בתוצאות, איכותן ואמינותן, אך גם במחירן)
  • האם המחיר ישתנה משמעותית במשולש ודומיו, ומה התשובה לשאלות הקודמות שם?

 

10x, ושוב שלום לכולם :)

 

פחחות וצבע כללית לרכב מטאלי + סידור הפגוש + החלפת דלת/כנף פגועה עלולה להגיע לאיזור ה 7,000 שח, ייתכן ואף יותר מזה (אם בחזית נפגע גם הגשר העליון מעל הפנסים וכו').

האוטו שווה כ 15,000 שח (עד כמה שזכור לי). מדובר בנזק של כ 50% מערכו של הרכב.

אם מצבו המכאני ממש ממש טוב (תגדיר "טוב", הוחלף מנוע ? מה מצב הקלאץ' ?) ואתה מתכנן להחזיק אותה עוד כמה ש-נ-י-ם טובות, שווה לך להשקיע. לא תוכל למצוא מכונית אחרת טובה יותר ב 7K שח במודל הזה (פרט לצרפתיות קטנות עם נטיה להתפרקות עצמית בטרם עת).

 

מצד שני, אם תוכל להעיף את האוטו ב 7,000 שח ולהוסיף עוד 7,000 - אולי תוכל למצוא מכונית במצב טוב יותר (אפשרי, רק צריך סבלנות). שיקול שלך.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

אולי, הכי טוב, שאני אביא לכם תמונות?

(אם כן אז רק מחר, אני ארד לצלם באור)

 

אגב, אני לא יודע עם בתיאור שלי זה עבר נכון - זה לא כ"כ רע (אני חושב), חוץ ממכוער:

אין חלודה, המצב הזה יותר משנה, האוטו עבר טסט ככה בלי בעיות (הפנס הקדמי השמאלי אפילו לא יצא מכיוון) - סה"כ לפחחות 7,000 נשמע לי נורא הרבה.

 

מכנית האוטו סביר, אין התחממויות (המד תמיד בול על האמצע אחרי שהוא התחמם), אף פעם לא חסר מים, הוא סוחב יפה מאוד, הקלאצ' בן 10,000 לערך, עבר את כל הטיפולים מסודר במוסך מורשה כל חייו (עד כמה שאני יודע) ואלא אם אין ברירה אחרת הוא ישרת אותי עוד כמה שנים (עד, פחות או יותר, שהוא "יגמר"). מה שכן - שעלול בהחלט לשנות את כל המצב, הוא התחיל לאחרונה להעלים קצת שמן (דבר שמעולם לא עשה, אפילו טיפה), וזה לא משאבה, מחזיר או נזילות עד כמה שידוע לי.

 

עריכה: נ.ב. האוטו אמין מאוד, חוץ מטיפולים (שאף הם לעיתים לא "בול" בזמן) לא נוגעים בו, ו(טפו טפו טפו)הוא מעולם לא עשה בעיות.

פורסם

אם כפי שאמרת הרכב לא עשה בעיות ובסה"כ אתה מרוצה ממנו, אז במקומך הייתי עושה פחחות וצבע .

 

 

יש לי מקום מומלץ ביותר בפתח תקווה אם תרצה אמסור לך פרטים.

MITSUBISHI GALANT SPORT

פורסם

הבטחתי ועל כן אקיים ;-)

 

לחיצה על תמונה תפתח חלון חדש של התמונה מוגדלת

ApplauseBefore001.bmp ApplauseBefore002.bmp ApplauseBefore012.bmp ApplauseBefore011.bmp

התמונות לעיל הם כמובן תמונות החזית, כאשר הפגיעה היא מצד שמאל של האוטו, כפי שניתן לראות בתמונה האחרונה (צד ימין של האוטו) גם הפגוש הקדמי לא בדיוק מונח נכון, עוד דבר שאפשר לראות מהתמונה הזו, בהתייחס לתמונה 3 זה שיש רווח גדול יותר בין מכסה המנוע ל"גשר" (אם כך קוראים לזה, החלק שמעל הפנסים) ובינו לבין הכנף הפגועה מאשר הרווח בתמונה 4 של צד ימין של החזית, אך, כמובן, זה צפוי. כמו-כן נראה בבירור שיש רווח בין ה"גשר" לפנס הקדמי הימני, כך, חוששני, שגם הגשר עקום.

 

לחיצה על תמונה תפתח חלון חדש של התמונה מוגדלת

ApplauseBefore003.bmp ApplauseBefore004.bmp ApplauseBefore005.bmp ApplauseBefore014.bmp

אלו, כמובן, תמונות הפגיעה בצד שמאל של האוטו - בדלת אחורית שמאלית וכנף אחורית שמאלית, בשים לב איך הפגוש האחורי לא יושב בדיוק "טוב".

 

לחיצה על תמונה תפתח חלון חדש של התמונה מוגדלת

ApplauseBefore006.bmp ApplauseBefore007.bmp

כאן ניתן לראות את תא המטען שלא נסגר טוב, כשצידו השמאלי נותר מעט פתוח. כפי שציינתי בהודעתי המקורית ע"מ שנורת ה"דלת פתוחה" לא תדלק לי כל הזמן דחפתי ברווח מעל המתג גליל נייר טואלט, כך שכאשר תא המטען סגור הוא לוחץ את הגליל שבתורו לוחץ על הכפתור ובא לציון גואל :D . דבר נוסף שניתן לראות בתמונה השניה הוא עיוות מסויים של הפגוש האחורי שנראה מעט פחוס / קמור כלפי מעלה בצידו השמאלי.

 

לחיצה על תמונה תפתח חלון חדש של התמונה מוגדלת

ApplauseBefore008.bmp

עוד תמונה מפלילה של הפגוש האחורי שאינו מונח "טוב" כאמור.

 

לחיצה על תמונה תפתח חלון חדש של התמונה מוגדלת

ApplauseBefore009.bmp ApplauseBefore010.bmp

כאן ניתן לראות את הפגיעה הקלה בצד ימין, כאשר מדובר לרוב בשריטות ומעט קיעור בדלת אחורית ימנית.

 

לחיצה על תמונה תפתח חלון חדש של התמונה מוגדלת

ApplauseBefore013.bmp

לסיום הגג, בשים לב לצידו הימני (התחתון בתמונה) מקולף הצבע.

 

 

אולי עכשיו זה יאפשר הערכה מעט יותר מדוייקת של הנזק.

לדעתי, על אף ההיקף, ממש לא מדובר על 7,000 - ואם כן, אז זה ממש לא שווה, נמשיך כך הלאה, למרות שבמחיר סביר אני בהחלט רוצה לתקן אותו.

 

תודה מראש.

פורסם

ממש לא נראה רציני לדעתי זה יעלה עד 2500 ש"ח - לא יותר.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

מצאתי פחח בחולון שעושה עבודות מעולות (כך אמרו לי, וגם התרשמתי), אבל רק פחחות (הוא לא עושה צביעה, פחחות יבשה).

 

הוא רוצה על כל האוטו 1,500 ש"ח.

 

זה מחיר טוב?

 

 

נ.ב. הוא אמר שאין נזק שילדה (לא שחשבתי שיש, אבל טוב לדעת).

 

נ.ב.ב. הוא אמר שצריך לצבוע את הגג והכנף, שלהערכתו זה 500.

פורסם

אם, רק אם, אבל אם ... :) אני אעשה צביעה כללית אני אשקול את זה (להחליף צבע לאוטו), אבל:

 

1. למה זה טוב (חוץ, אולי, מיופי)?

2. אפשר לעשות את זה איכותית מבחינת צבע (שיהיה חזק כמו המקורי, מטאלי וכד')? פעם שמעתי שמומלץ רק לצבוע בצבע המקורי.

3. אין עם זה בעיות ברישוי (הרי ברשיון כתוב "אפור מטאלי" או משהו כזה)?

פורסם

האמת שאני לא בטוח שאני יכול להביא לך תשובות מדויקות לשאלות שלך.

 

אבל לגבי סעיף 3 תצטרך ללכת למשרד הרישוי ולסדר את העניין.

לגבי סעיף 1 אני חושב שזה רק ליופי.

סעיף 2 אני מקווה שמישהו שמבין יענה לך.

MITSUBISHI GALANT SPORT

×
×
  • תוכן חדש...