Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7543 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
עכשיו אתה גם קובע את מידת הבנתי ? יפה לך -אך כדאי שתיזהר בדבריך... כי באמת שאין צורת להתפלסף בשביל להיות צודק, אתה בטח יודע את זה.

 

התאוריות שלך יפות "על הנייר", רק חבל (בשבילך) שבפועל הדברים נראים אחרת.

לשמחתי, לא כל המכוניות משתמשות באותם רכיבים (תודה לאל) - לכן יש הבדלים, אם תרצה או לא, באיכות האלקטרוניקה בין דגמים מסויימים של רכבים לדגמים אחרים שאינם משתמשים באותו יצרן רכיבים.

בנוסף לכך, תיכנון יעיל של מערכת החיישנים (מיקום, חיווט) יכול להאריך בצורה משמעותית את חייו של חיישן מסויים - לכן אין צורך לייחס חשיבות רק לספק החלפים אלא גם למרכיב ולמתכנן המערכת.

 

כל התאוריה שלך על האלומיניום לא שווה כלום אם יצרן X משתמש בעובי "קירות" מסביב לצילינדר במינימום של (המספרים לצורך דוגמא בלבד) 5 מילימטר - כשיצרן Y משתמש בעובי קירות של 7 מילימטר, מה שבסופו של דבר משפיע על חוסנו המבני של המנוע ואורך החיים שלו. לפעמים לא צריך רק איכות, צריך לדעת גם איך לתכנן... וכן, למנועים מסויימים של פג'ו-סיטרואן יש רגישות מאוד חזקה לסדקים ביחס למנועי אלומיניום של מותגים אחרים - וחבל שאתה נוטה להתווכח עם עובדות.

 

איציק

ממש מגוחך. אני מניח שיש לך אסמכתא ל "עובדות " שאתה מביא, כגון רגישות גבוהה לסדקים במנועי אלומיניום של פג'ו- סיטרואן. או למשל עובי הבלוק במנועים של יצרנים מסוימים יחסית לאחרים. יודע מה? במחשבה שנייה אני משוכנע שיש לך אסמכתאות, שכן לא נראה לי שמנהל פורום, יקח אחריות בפרסום נתונים שאינם מגובים בעובדות. לפיכך אני מודה בטעותי ומכריז בזה ( אם זה מענין מישהו ), כי המכוניות היפניות אמינות יותר ומושך ידי מהויכוח שלמעלה.
  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
ממש מגוחך. אני מניח שיש לך אסמכתא ל "עובדות " שאתה מביא, כגון רגישות גבוהה לסדקים במנועי אלומיניום של פג'ו- סיטרואן. או למשל עובי הבלוק במנועים של יצרנים מסוימים יחסית לאחרים. יודע מה? במחשבה שנייה אני משוכנע שיש לך אסמכתאות, שכן לא נראה לי שמנהל פורום, יקח אחריות בפרסום נתונים שאינם מגובים בעובדות. לפיכך אני מודה בטעותי ומכריז בזה ( אם זה מענין מישהו ), כי המכוניות היפניות אמינות יותר ומושך ידי מהויכוח שלמעלה.

אין שום בעיה :mm_yeah:

לך אין שום בעיה לבוא ולהצהיר שללא שום אסמכתאות שיאשרו עובדות כאלה ואחרות - אתה לא מאמין לכלום - וזו זכותך המלאה. זה שאתה רוצה לשכנע את עצמך שסיטרואן אמינה כמו כל מכונית יפאנית זו גם כן זכותך המלאה.

 

רק מה, אתה לא מתייחס בכלל לנושאים שהזכרתי (תכנון המערכת, מיקום, הרכבה, איכות) כי יותר נוח לך להתעסק בדברים אחרים שלאף אחד אין עליהם שום אסמכתא כתובה, נכון ? וכל זה רק בשביל לצאת צודק בדיון שאומר שלא נכון שצרפתיות פחות אמינות מיפאניות.

 

בכל מקרה גם לצרפתיה שלך אני מבין שלא חסר; בשנה האחרונה פיללת למצוא פתרון לכך שהרכב מתחמם (קסארה), הרגשת רעידות בהגה והמפוח הפנימי (של מערכת האיוורר) התחיל לגמגם (פעם עובד ופעם לא)... נכון, חלק זה בלאי טבעי - אבל חלק אחר נובע גם מאורך חיים קצר של רכיבים שאינם מצטיינים באיכותם (ז"א שיש טובים יותר).

 

למושג "אמינות" יש הרבה צדדים - רק שצריך לדעת לא לקטלג כל תקלה ברכב משומש כ"בלאי טבעי".

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

בתור אחד שיש לו סיויק ועבד כנהג בחברת השכרה.

 

לך על הקסארה !

 

נוחה בהרבה יותר.

נסיעה יותר שקטה.

ואפילו אני מאמין שהקסארה תצרוך פחות דלק. (בכל זאת המנוע של הסיויק הוא עדיין 1400 ובכדי להוציא ממנו כח המנוע צריך להתאמץ קצת יותר,)

 

 

אם בא לך להתפרע ולקבל תמורה לכסף שלך.

קנה את הסיויק.

תחליף לה מנוע לאחד מהבאים ( D16Y8/D16Z6/ZC) ותקבל ממנה הנאה הרבה יותר גדולה מהקסארה.

המנועים הנ"ל עולים ביין 2200-3000 ש"ח מיבוא.

קו---------------------------------------

פורסם
בתור אחד שיש לו סיויק ועבד כנהג בחברת השכרה.

 

לך על הקסארה !

 

נוחה בהרבה יותר.

נסיעה יותר שקטה.

ואפילו אני מאמין שהקסארה תצרוך פחות דלק. (בכל זאת המנוע של הסיויק הוא עדיין 1400 ובכדי להוציא ממנו כח המנוע צריך להתאמץ קצת יותר,)

 

 

אם בא לך להתפרע ולקבל תמורה לכסף שלך.

קנה את הסיויק.

תחליף לה מנוע לאחד מהבאים ( D16Y8/D16Z6/ZC) ותקבל ממנה הנאה הרבה יותר גדולה מהקסארה.

המנועים הנ"ל עולים ביין 2200-3000 ש"ח מיבוא.

 

לי יש סיוויק 1400 ובלטיפת גז אני מרחף.

90 כ"ס לא הולך ברגל אלא על מנוע הונדה 1400 .

אקיצר סיוויק 1400 עם נשמה של 1.8 .

אגב לגבי תצרכת דלק בינתיים היא אוכלת 1:14 אוטומט בנסיעה משולבת(פקקים, בינעירוני...)

מה שכן הצרפתיות קצת יותר שקטות חוץ מאלה שהורכב להן מזגן בארץ(כי קדחו והרסו את הבידוד שלא נדבר על מיקום הצינורות ברגלי הנוסע שליד הנהג) וחוץ מהדיזל.

פורסם
אין שום בעיה :mm_yeah:

לך אין שום בעיה לבוא ולהצהיר שללא שום אסמכתאות שיאשרו עובדות כאלה ואחרות - אתה לא מאמין לכלום - וזו זכותך המלאה. זה שאתה רוצה לשכנע את עצמך שסיטרואן אמינה כמו כל מכונית יפאנית זו גם כן זכותך המלאה.

 

רק מה, אתה לא מתייחס בכלל לנושאים שהזכרתי (תכנון המערכת, מיקום, הרכבה, איכות) כי יותר נוח לך להתעסק בדברים אחרים שלאף אחד אין עליהם שום אסמכתא כתובה, נכון ? וכל זה רק בשביל לצאת צודק בדיון שאומר שלא נכון שצרפתיות פחות אמינות מיפאניות.

 

בכל מקרה גם לצרפתיה שלך אני מבין שלא חסר; בשנה האחרונה פיללת למצוא פתרון לכך שהרכב מתחמם (קסארה), הרגשת רעידות בהגה והמפוח הפנימי (של מערכת האיוורר) התחיל לגמגם (פעם עובד ופעם לא)... נכון, חלק זה בלאי טבעי - אבל חלק אחר נובע גם מאורך חיים קצר של רכיבים שאינם מצטיינים באיכותם (ז"א שיש טובים יותר).

 

למושג "אמינות" יש הרבה צדדים - רק שצריך לדעת לא לקטלג כל תקלה ברכב משומש כ"בלאי טבעי".

 

איציק

למרות הבטחתי המפורשת, איני יכול שלא להגיב לצובר ה"אמיתויות" שהעלית.

ראשית לכל, מנהל יקר, עול ההוכחה באשר לעליונות האמינות היפנית מונח על כתפיך הצנומות.

אתה הוא שטוען לעליונות היפנית בתחום, בעוד שכל שבקשתי היא הוכחה למה שנראה לי כלא יותר מ "סברת כרס" פרטית. אני מאידך לא טוען לעליונות צרפתית בתחום, אלא רק עובדות מוצקות מעט יותר שיעמידוני על בורותי.

קודם לכל ניתן בקלות להשיג מפרטים טכניים של מנועים שונים, לרבות עובי "הקירות" וכן פרוט המכלולים האלקטרוניים המורכבים אצל יצרנים שונים. ודווקא ממנהל פורום הייתי מצפה לעבודת מחקר פעוטה, מהסוג הנזכר, לפני הפרחת " עובדות" שאינן נצרכות לדעתו לראיה.

באשרל"עליונות" התכנון, החיווט, האיכות?! וכיו"ב, אצל היפניים, עוד פעם הפרחנו "עובדות מוצקות" בלא בדל ראיה מאחוריהן. מבחינתי זו סתם אמירה בעלמא שאין מאחוריה ולא כלום.

מכוניתי הפרטית אכן גלתה בשנה האחרונה אמינות מעט מגומגמת. יחד עם זאת, אפילו תופעה מצערת זו ( במיוחד רעידת הגלגלים שנזקקה, שומו שמיים לאיזון ), לא משכנעת אותי שמכונית יפנית בת 8 שנים, תגלה אמינות טובה יותר ככלל. מכל מקום, ירידה לגופו של אדם, או מכוניתו, לענין זה, מגלה סימני רפיסות בעמדת "היורד". במיוחד שלא מכוניתי הפרטית או ההונדה שלך, הן נושא הויכוח.

שוב התנצלותי על התערבותי המחודשת. אך מאחר והצלחת לשכנע אותי שאין עובדה אחת מוכחת, מאחורי התזה שלך, לא ראיתי אפשרות שלא להגיב. מכל מקום מרגע זה ואילך אני בחוץ.

פורסם
למרות הבטחתי המפורשת, איני יכול שלא להגיב לצובר ה"אמיתויות" שהעלית.

ראשית לכל, מנהל יקר, עול ההוכחה באשר לעליונות האמינות היפנית מונח על כתפיך הצנומות.

אתה הוא שטוען לעליונות היפנית בתחום, בעוד שכל שבקשתי היא הוכחה למה שנראה לי כלא יותר מ "סברת כרס" פרטית. אני מאידך לא טוען לעליונות צרפתית בתחום, אלא רק עובדות מוצקות מעט יותר שיעמידוני על בורותי.

קודם לכל ניתן בקלות להשיג מפרטים טכניים של מנועים שונים, לרבות עובי "הקירות" וכן פרוט המכלולים האלקטרוניים המורכבים אצל יצרנים שונים. ודווקא ממנהל פורום הייתי מצפה לעבודת מחקר פעוטה, מהסוג הנזכר, לפני הפרחת " עובדות" שאינן נצרכות לדעתו לראיה.

באשרל"עליונות" התכנון, החיווט, האיכות?! וכיו"ב, אצל היפניים, עוד פעם הפרחנו "עובדות מוצקות" בלא בדל ראיה מאחוריהן. מבחינתי זו סתם אמירה בעלמא שאין מאחוריה ולא כלום.

מכוניתי הפרטית אכן גלתה בשנה האחרונה אמינות מעט מגומגמת. יחד עם זאת, אפילו תופעה מצערת זו ( במיוחד רעידת הגלגלים שנזקקה, שומו שמיים לאיזון ), לא משכנעת אותי שמכונית יפנית בת 8 שנים, תגלה אמינות טובה יותר ככלל. מכל מקום, ירידה לגופו של אדם, או מכוניתו, לענין זה, מגלה סימני רפיסות בעמדת "היורד". במיוחד שלא מכוניתי הפרטית או ההונדה שלך, הן נושא הויכוח.

שוב התנצלותי על התערבותי המחודשת. אך מאחר והצלחת לשכנע אותי שאין עובדה אחת מוכחת, מאחורי התזה שלך, לא ראיתי אפשרות שלא להגיב. מכל מקום מרגע זה ואילך אני בחוץ.

ועל זה נאמר - אין חכם כבעל ניסיון.

 

אתה רוצה רק תאוריה תאוריה תאוריה, מפרטים מפרטים ועוד מפרטים.

 

אני לא צריך להוכיח לך שום דבר (קרא שוב את המשפט הראשון שלי בהודעה זו). אם אתה רוצה, אתה מוזמן להוכיח לי, בכפוף למבחן הזמן, את האיכות הצרפתית על פני היפאנית (עזוב אותך צמות חשמל וקונקטורים מתפוררים, עזוב אותך פלסטיקה חלשה - העיקר שאתה מנסה להפריח את טענותיי בגלל שלא צורפו לשירשור זה מפרטים טכניים של מבנה המנוע ומע' הזרקת הדלק).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

את האמת, הוויכוח הזה מתחיל להזכיר לי את הסיפור של אוטו ואהרונוביץ .

 

לדעתי יש לקחת את הכל בערבון מוגבל מאוד, מניסיון אישי שלי, הצרפתיות שלי אשר זכו לטיפול הולם ובזמן לא התקלקלו, מלבד בלאי טבעי, או סלילי להט בדיזלים.

סיפורי אימה על מנועים שפוכים , גירים קרועים וכדומה לא מוכרים לי כלל.

קסנטיה עם 250,000 ק"מ, מנוע וגיר מקורים ללא כל תקלה רק טיפולים שוטפים , ולאחרונה הוחלפה יזומה של כל מערכת ההידראוליקה בעלות של 3000 ש"ח, אמין או לא ??

קנגו עם 223,000 ק"מ ללא בעיה (מלבד סלילי להט) אמין או לא ??

 

מהצד היפני, לאנטיס עם 235,000 ק"מ ואימפרציה עם 260,000 ק"מ על גיר ומנוע מקורים..

 

היו גם נפילות עם לנטיס שהגיר שבק בה פעמים , בקיצור יש ויש.

 

הכללות לא ניתן לבצע, סקרי שביעות הרצון לא לוקחים בחשבון את הק"מ שהרכבים מבצעים, ואת מהות התקלות, אלא רק את מספר התקלות בשנה.

 

הצעה ידידותית, יש לבדוק כל מקרה לגופו, ולקנות מה שמתאים לך !! , תנסו להימנע מדעות קדומות, אתם מפסידים אחלה רכבים בגללם.


×
×
  • תוכן חדש...