Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7543 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם כל תודה לכולם על המידע שהוספתם,

 

בכל מקרה יש לי תינוקת בדרך מה שמוסיף את אלמנט תא המטען ובהונדה התא מטען די קטן והאמת המושבים ממש קשים ולא נוחים. חוץ מזה היא נראית במצב מעולה ולפי מה שהבן אדם אמר לא נשמע שאיזה ילד התעלל בה יותר מדי.

 

אבל כאן אצטרך להתפשר קצת על האמינות וכנראה ללכת על קסארה 98-99, אם למישהו יש רעיון לרכב אחר 5 דלתות שאולי יכול לספק את הצרכים באזור ה-30K אשמח לשמוע.

 

שוב תודה לכולם,

 

נ.ב. אם מישהו רואה קסארה 99 למכירה (אוטומטית) אשמח לדעת.

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

TB, אני כבר מריח שלדיון הזה לא יהיה סוף, כמו דיונים אחרים שהיו כבר בנושא הזה בעבר אצלנו בפורום.... רק דבר אחד יש לי לומר וזה נסכם את העניין: אתה מתביית לשווא על נושא נקודתי אחד (אתה טוען שאני מתייחס רק לנושא האמינות) בעוד אני יכול לומר שאתה מתביית גם כן על נושא אחד בלבד (נוחות). ציפיתי ממך לקצת יותר ולא לסוג כזה של הבנה סלקטיבית מההודעות שלי.

אז אם לא הבנת משהו מהודעתי הקודמת אני אחזור שוב: במכוניות אין שחור ולבן, צריך להבין בצורה יסודית יותר מה השואל מבקש לדעת ואיך אפשר לעזור לו. לפסול כל מכונית יפאנית בגלל שמישהו מחפש "נוחות" זו שטות (ואתה מנגד יכול לטעון שלפסול כל מכונית צרפתית בגלל אמינות זו גם שטות - אבל מה אני אעשה שדווקא בתחום הזה הצרפתים לא מראים מגמת שיפור בעוד ביפאניות כן יש מגמת שיפור לאורך העשור האחרון ??).

 

אם מר yanir99 יוכל לעדכן אותנו מה יותר חשוב לו (ולהביא דוגמא או שתיים) - נוכל לייעץ לו בצורה מדוייקת יותר, כרגע אנחנו סתם טוחנים מים.

 

איציק

 

נ.ב.

אתה יודע שעבור חלק עצום מהאכולוסיה הישראלית המילה "נוחות" נאמרת בהקשר של איבזור (ולא שיכוך מתלים) ? ("וואלה אחי איזה אוטו נוח משהו פצצות, יש ה"כ, ח"ח, נ"מ.... קל רצח לעשות איתו חניות, משהו פצצה אחי..." :p )

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

אל תדאג, לדיון הזה יהיה סוף מהר מאוד. מסיבה אחת.

אני לא אומר שהצרפתיות עדיפות, לא תראה אותי בשום שרשור מאז ומעולם ממליץ באופן נחרץ על יצרן כזה או אחר כי זה פשוט לא נכון לעשות כך. לכל בן אדם יש את הרצונות שלו מהרכבים ולכן יש אנשים שעדיף להם יפנית אמינה, ויש אנשים שעדיף צרפתיה נוחה. הכל תלוי ברצונות של הבן אדם.

הבעיה התחילה כשהבחור פה לא רשם את הרצונות המפורשים שלו. הוא רשם באופן כללי וזהו זה. לכן בהודעתי רשמתי במפורש את היתרונות של הצרפתיה לעומת היתרונות של היפנית. הודעה אובייקטיבית לחלוטין על מנת שהבחור יוכל לעשות את הבחירה הטובה ביותר לפי הצרכים שלו.

פה מתחיל החלק הסלקטיבי....

אתה החלטת לקחת מכל השרשור הזה רק את נושא האמינות ולהתמקד בו. משהו שבהחלט גם אני לא ציפיתי ממך. טיפה יותר הגדלת ראש והבנה של כל הצרכים לעומת קטילת היתרונות הצרפתיות.

זה לא שהאמינות לא חשובה לפותח השרשור, היא כן חשובה. אבל במפורש נרשם שהוא רוצה גם נוחות ושהחוסר אבזור מפריע לו. לעומת זאת, לא ראיתי שום איזכור על כך בהודעתך, אלא רק על כך שהיפנית אמינה יותר. נכון, אבל אולי זה לא מספיק בשביל לנצח?...

אז הדבר היחידי שביקשתי ממך בהודעה שלי זה שפשוט להבא תוכל לקטול את הצרפתיות עד מחר מבחינת אמינות, אבל גם תציין את היתרונות שלהם. כי בכל זאת, עדיין יש להם קצת. ככה באמת יהיה לבחור את כל האמצעים לבחור את הבחירה המתאימה בשבילו.

 

 

אגב,

יש לך הערכה כלשהי באמת למה המצב כ"כ שונה בין היפניות לצרפתיות?

למה כמעט באופן אבסולוטי פיג'ו\סיטרואן\רנו יהיו פחות אמינות מאשר טויוטה\סובארו\הונדה?

Back to the original - NC again.

פורסם

יש לך הערכה כלשהי באמת למה המצב כ"כ שונה בין היפניות לצרפתיות?

למה כמעט באופן אבסולוטי פיג'ו\סיטרואן\רנו יהיו פחות אמינות מאשר טויוטה\סובארו\הונדה?

איכות חלקים ותכנון טובים יותר.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

נוחות הכוונה אצלי במתלים ובבולמים, שלא כל חור קטן בכביש יטלטל את כל האוטו, כמו כן במושבים, לדוגמה בקרייזלר נאון שלי נסעתי ארבע שעות לאילת ושום חלק בגוף לא כואב, התמתחות קלה וכאילו לא ישבת ארבע שעות, לעומת זאת בהונדה סיוויק 2006 של אישתי (רכב חברה) נהגתי שעה וחצי לצפון והתחת שלי כאב שעה.

 

 

זה נוחות, האבזור מסביב חשוב אבל פחות (מראות חשמליות, ABW, ושטויות כאלו).

אני מבלה לפחות 3-4 שעות בנסיעה כמעט כל יום (אמנם לא רצוף) ולכן חשוב לי שבסה"כ חווית הנהיגה תהיה נעימה ומהנה.

 

ושוב אם למישהו יש הצעה אחרת אשמח לשמוע.

פורסם
קודם אתה בא להלין על הניסיון של הבן אדם ומציב בפניו שאלה נוקבת ("ואתה אומר את זה כמישהו שהייתה לו סיויק 1.4 1996 ובמקביל קסארה 1.8 1998?") ואז בעצמך אתה אומר שלא היתה לך מעולם סיביק. יפה, הא ? אני לא יצאתי בהצהרות של "הקסארה תהיה אמינה הרבה יותר, בוודאות" , לא?

בנוגע ליריות מן המותן סטייל אהרונוביץ', גם אם תסכים איתי וגם אם לא. יש סיטרואנים אמינים יותר ואמינים פחות כמו שיש הונדות שיתקלקלו יותר ויתקלקלו פחות. לא אני ולא אתה לקחנו מדגם מייצג וראינו עובדתית את רמת האמינות לאורך זמן. אני לא אמרתי שההונדה יותר או פחות אמינה. אני לא אמרתי שהסיטרואן יותר או פחות נוחה. אני אמרתי שאי אפשר לקבוע עובדתית ש"ההונדה תהיה אמינה בהרבה, בוודאות".

 

בנוגע לנסיון, התלכלכות ועליה לרמה גבוה יותר. תראה, אני רואה את זה מנקודת מבט שלא צריכה להיות לי פרארי כדי לראות את היתרונות של האוטוביאנקי. כי אם כולם יתרגלו לטוב ביותר, אז יציעו רק אותו. הלא כן? בכל דבר, וגם במכוניות, יש דברים יותר טובים ודברים פחות טובים. זה שלא הייתה לי הונדה, זה לא אומר שזה שהסיטרואן שלי אמינה (טפו טפו טפו) זה רמת אמינות פחותה. או שאני לא מכיר סאגה אחרת.

 

לא קבעתי שום עובדות, לעומת הבחור שהגיב לפני, ואפילו אתה במקצת. אני אמרתי שלדעתי, ורק לדעתי. יהיה יותר הגיוני לקנות קסארה. כי היא, בעיני, תמורה יותר טובה לכסף שלי.

 

בכבוד רב (באמת).

משכנתא זה קל

פורסם

קודם כל הבחור דיבר על הונדה 4 דלתות 1.4 שזהו דגם לא מוצלח כלל בעל שוק גרוע.

בתור אחד שהיה לו 106 וכיום הונדה הצ'בק 1.4 אוטומט אני יכול לומר שההתלבטות מאוד קשה.

קל מאוד להתחבר לצרפתיות ממש אפשר להתאהב ברכב למרות שהאמינות כמובן נופלת מההונדה ( למרות ששלי לא עשתה בעיות כלל) , לא רק אמינות בארץ לא יודעים לטפל בצרפתיות , ברכב יפני ממש קל לטפל.. חלפים...

אני אישית עברתי מפני שרציתי אוטומט ( ה106 היתה ידנית) . הסיויק לדעתי מאוד מוצלחת גם בשנת 96 מניסיון, מבחינת נוחות לדעתי לאנשים גבוהים כמוני 1.85 טיפה לא נוח לשבת נמוך אך מבחינת הנדסת אנוש הכל כל כך פרפקט אם זה מתבטא ב: ראות מצוינת רחבה ומקיפה ואף לאחור, ההגה , הילוכים, כפתורים...

לגבי מקום אחסון ההונדה מציעה מרחב גדול מהנראה לעין.

אגב מי שערס קצת קשה להוציא את היד מהחלון.

 

במילה אחת לדעתי אם האוטמט הוא שיקול מהותי לך לכיוון ההונדה בעיניים עצומות, אגב לגבי עלות ביטוח טיפולים וכד , לא יקר בכלל סתם אנשים מנפחים תמיד אפשר לקנות עגבניה בסופר או בשוק נכון ?!

לגבי מודל 96 1.4 ( לי יש 99) חבר שלי קיבל הצעה ראשונה מביטוח ישיר ( אני לא מצהיר בזה שהם זולים) לגבי פוליסה ביטוח מקיף -- 2500 שח בלבד ( נהג בודד מעל 25 ) לי הציעו 3400 ביטוח מקיף כולל את אחי בן 21 להונדה 99 -- זהו לענין הביטוחים צריך פשוט לבצע סקר שוק רחב בחוץ ובאינטרנט.

לגבי טיפולים לדוגמא טיפול שוטף במוסך מרכזי הונדה - 350 שח בלבד ! ( טיפול 10K כולל עבודה חומרים ומע"מ )

אגב לא פחות חשוב להונדה יש כח מתפרץ כן! כ! גם ל 1.4 ( עדיף בלי מזגן)

לא סתם רשום " הונדה מציתה את הדמיון "

ובצרפתיות רשום ?

פורסם
יש סיטרואנים אמינים יותר ואמינים פחות כמו שיש הונדות שיתקלקלו יותר ויתקלקלו פחות. לא אני ולא אתה לקחנו מדגם מייצג וראינו עובדתית את רמת האמינות לאורך זמן. אני לא אמרתי שההונדה יותר או פחות אמינה. אני לא אמרתי שהסיטרואן יותר או פחות נוחה. אני אמרתי שאי אפשר לקבוע עובדתית ש"ההונדה תהיה אמינה בהרבה, בוודאות".

 

בנוגע לנסיון, התלכלכות ועליה לרמה גבוה יותר. תראה, אני רואה את זה מנקודת מבט שלא צריכה להיות לי פרארי כדי לראות את היתרונות של האוטוביאנקי. כי אם כולם יתרגלו לטוב ביותר, אז יציעו רק אותו. הלא כן? בכל דבר, וגם במכוניות, יש דברים יותר טובים ודברים פחות טובים. זה שלא הייתה לי הונדה, זה לא אומר שזה שהסיטרואן שלי אמינה (טפו טפו טפו) זה רמת אמינות פחותה. או שאני לא מכיר סאגה אחרת.

 

לא קבעתי שום עובדות, לעומת הבחור שהגיב לפני, ואפילו אתה במקצת. אני אמרתי שלדעתי, ורק לדעתי. יהיה יותר הגיוני לקנות קסארה. כי היא, בעיני, תמורה יותר טובה לכסף שלי.

 

בכבוד רב (באמת).

מאחר ולא מדובר במדע מדוייק כי רכב, כמו כל רכב, הוא סך עצום של אלפי חלקים (קטנים וגדולים כאחד) - אמינות נמדדת בצורה סטטיסטית ולא עובדתית.

 

עובדתית זה שקסארה היא מכונית מאוד נוחה - ועובדתית שהחלקים במכוניות צרפתיות אינם איכותיים (עדינים יחסית ואינם שורדים בתנאים "קשים").

עובדתית זה שלהונדה יש מנועים וגירים טובים יותר - ועובדתית שהחלקים שלה איכותיים יותר (שורדת היטב את תלאות השנים), גם אם הם לא נראים "מפוארים" למראית עין.

 

אם נתמקד בסטטיסטיקות (גם כאלו שמפורסמות באינטרנט, בהן טויוטה/לקסוס מככבת תמיד בראש הטבלה) ובנתונים שאנו, בתור אנשים עם ניסיון בתחום, יודעים להבחין מהו בלאי טבעי ומהו בלאי של הזנחה או נזק בזדון - אני בטוח שנוכל לראות שסטטיסטית הונדה יותר אמינה, נקודה.

 

אבל, וזה מה שניסיתי להסביר למר ~TB~, הנקודה שניסיתי להבהיר מעל לכל היא שמי שמחפש מכונית נוחה לא חייבים מייד להמליץ לו על צרפתיה. לא חסרות מכוניות אחרות שמספקות נוחות טובה ואמינות טובה.

 

תראה את yanir99 שעד היום נסע בקרייזלר נאון ונהנה מאוד מהנוחות שלה.... ביננו, קרייזלר נאון היא מכונית למדד חיובי של נוחות ? אני לא חושב כך - ונראה לי שתסכים איתי בנושא הזה.

מה זה אומר ? זה אומר שכנראה yanir99 אוהב מכונית עם מושבים רכים - ובנוסף הוא גם אוהב איבזור חשמלי מיותר לחלוטין (מראות חשמליות ו ABW... בחייאת ראבק, זוג מראות חשמליות זו תוספות שהיתה לי בכל שלושת הרכבים האחרונים שלי - ומספר הפעמים שהשתמשתי בפונקציה הזו אפשר לספור על יד אחד... שלא לדבר על הדבר המגוכח שנקרא ABW). עם ABS, ח"ח ונ"מ אני עוד יכול להסכים... אבל עדיין, בתקציב של 30,000 שח צריך לעשות את הפשרות הנכונות - בין אם זה אמינות על חשבון נוחות - ולהפך.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

תאמין לי איציק, אני לא יודע על איזה חלקים לא איכותים אתם מדברים,

BOSCH לא איכותי? (פולקסוואגן, מרצדס , במוו , וכן - סיטרואן פיגו) ?

VALEO לא איכותי? ( לסרוק לך קבלה מהמוסך על קלאץ שהוחלף פעם ראשונה אחרי 350 אלף קילומטר?)?

מניסיון העבר, עם סיטרואן פיגו , (שתיהם) במודלים 95 (405 GLD) ו 99 (XSARA) מעולם לא נתקעתי בדרך, הרכבים מעולם לא איכזבו שרציתי אותם, וכנראה שאנשים בארץ לא יודעים לטפל בהם, ולכן הם נראים ככה.

הצרפתיות לא אוהבות שמזניחים אותן, יפאניות כן. זה ההבדל. להגיד שהחלקים לא אמינים זאת טעות מיסודה, מה יש לך להגיד על המשאבות סולר של BOSCH?

אז מה - מרצדס זה זבל, במוו זה זבל, פולקסוואגן זה זבל?

אני לא יודע מה להגיד לכם - או שאנשים לא מטפלים במכוניות שלהם ואחרכך מתלוננים, או שאני באמת לא יודע.

אתמול עשיתי טסט , ואני רוצה שתגיד לי שביפאנית זה לא היה קורה:

בולם הגה נזל היה צריך להחליף, מעולם לא הוחלף (449 אלף ק"מ) 1240 ש"ח (מקורי)

צינורות בלמים קידמים ואחורים (מעולם לא הוחלף, קמ זהה כמובן) 180 ליחידה (מקורי)

הדבר היחידי שבאמת יש לי עליו תלונות, זה הפלסטיקה. הפנסים קדימה נהיו צהובים , החלפתי אותם (480 ש"ח ליחידה , מקורים)

ואם מדברים על איכות חלקים , פה בבית במחסן שוכב לי רדיאטור ORIDENOZ (לא יודע איך כותבים את זה בדיוק) צרפתי, בעל 300 אלף קילומטרים מכובדים, לא תגיד שהחליד חס וחלילה - פשוט מאוד בכל צד של הרדיאטור יש בית מפלסטיק, שן אחת בבית הפלסטיק השמאלי התפוררה, החלפתי לרדיאטור חדש.

(שגם הוא ORIDONEZ מקורי)

פורסם

BOSCH לא איכותי? איכותי למדיי, האמינות שנויה במחלוקת (הבוש של היום זה לא מה שהיה פעם).

 

VALEO לא איכותי? ( לסרוק לך קבלה מהמוסך על קלאץ שהוחלף פעם ראשונה אחרי 350 אלף קילומטר?)? וולאו לא מייצרים רק קאלצ'ים. חלקי החשמל שלהם ממש לא מצטיינים באריכות ימים (וגם לא חלקים אחרים). אם זה בשבילך מדד לאיכות - לבריאות ידידי ;-)

 

הצרפתיות לא אוהבות שמזניחים אותן, יפאניות כן. זה ההבדל. להגיד שהחלקים לא אמינים זאת טעות מיסודה, מה יש לך להגיד על המשאבות סולר של BOSCH?

אתה רק מחזק את מה שאני טוען מלכתחילה.... מה זאת אומרת "לא אוהבות שמזניחים אותן" ? תכל'ס בשטח הרכיבים האיכותיים יותר שורדים טוב יותר תחת הזנחה, נקודה. אין כאן שום עניין של "אוהבות" או לא אוהבות אלא תכל'ס איכות רכיבים וחומרים.

 

אז מה - מרצדס זה זבל, במוו זה זבל, פולקסוואגן זה זבל?

לא זבל - אבל תכל'ס יש יותר אמינים.

 

אני לא יודע מה להגיד לכם - או שאנשים לא מטפלים במכוניות שלהם ואחר כך מתלוננים, או שאני באמת לא יודע.

שוב; אתה שייך לקטגוריה של האנשים שכן מקפידים לטפל ברכב לפי הספר 1:1 - ולכן הרכב שלך לא מוזנח בכלל ומראה אמינות טובה.

 

5 תווים...

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

שלום איציק

ופה הנקודה שלי בדיוק,

זה לא שהרצפתיות זה זבל לא אמין, זה פשוט מאוד הבדל מאוד מאוד דק בין היפניות לצרפתיות:

ליפניות יש יכולת לסבול הזנחה פושעת (DL , COROLA) לצרפתיות זה יחסי , לדוגמא אני יודע (מניסיון עם רכבים אחרים כמו שלי) שהקסארה עומדת בהזנחה בצורה הטובה ביותר ביחס לכל סיטרואן או פיגו אחר, וזה בזכות:

אין מערכת הידרופאנומטית מסובכת

מערכת החשמל אינה מסובכת כמו ב C5\XANTIA\XM (לפחות בדגם SXTD ו SX רגילים)

יודע מה , בוא ניכנס לסאגה אחרת לגמרי.

אני לא יודע אם אתה מכיר או זוכר את התקופה בה מרצדס השתמשו במנועי DIESEL לא מוגדשים , ללא חישינים מסובכים - והזרקה עקיפה.

התוצאה? = פלאים. נהגי המוניות היו מאוד מרוצים, הרכבים חיו המון קילומטרים ושנים. הגירים החזיקו יפה מאוד. על (250E D שמעתה?)

מרצדס הלכו קדימה , מהיום שהם עשו את זה , ועברו ל מנועי CDI והזרקה ישירה, גירים הולכים , רעידות, עשן שחור (עננים זה הגדרה מדויקת) , חיישנים מתים בקצב מסחרר. ושאתה נכנס למוסך הם לא מוצאים את הבעיה.

------------- לסיכום -------

כל הסיפור לדעתי, זה המוסכים. המוסכים פשוט לא יודעים לטפל בהם. ללובינסקי יש את רשת המוסכים הגרועה ביותר בה נתקלתי, ורוב האנשים ברגע שהרכב בן 5-6 מתחילים לטפל בו בכל מיני מוסכי חאפרים אצלם בגינה מוניות עוד לפני הרבה לפני , חלקים לא מקורים , והצרפתיות (וזו עובדה) לא אוהבות את היחס הזה. לא ארחיב בדיבור , כי חבל להרוס את התרד של הבחור הנחמד, אני רק יגיד לך שאותו רכב כמו שלי, אותו שנה אותו קילומטרים, נהג יחיד שחשב שהוא חוסך 200 שקל בכל טיפול שהוא עושה את זהאצל מישהו בגינה, מכר את הרכב לפירוק מן הסתם עם בלוק מנוע סדוק. (מעניין עם המיים המינרלים שהוא היה שם למנוע עוד בבגאז..)

פורסם

שאלה כזו....העם אתה נהגת בקרייזלר ניאון ?ולא 10 דקות.... אלה כמה ימים או שבועות שאתה יכול להגיד שהיא לא מדד?(לנוחות)

אני יכול להגיד כך...סיוויק פחות נוחה מי ניאון מי ניסיון בן כמה שנים עם ניאון וחודשים על סיוויק.

ועל קסרה אני לא יכול להגיד כלום כי לא נהגתי בה ולא נסעתי בה.....

 

NEON.

Honda accord h22a manual

Honda civic powered by ???

פורסם
תאמין לי איציק, אני לא יודע על איזה חלקים לא איכותים אתם מדברים,

BOSCH לא איכותי? (פולקסוואגן, מרצדס , במוו , וכן - סיטרואן פיגו) ?

VALEO לא איכותי? ( לסרוק לך קבלה מהמוסך על קלאץ שהוחלף פעם ראשונה אחרי 350 אלף קילומטר?)?

מניסיון העבר, עם סיטרואן פיגו , (שתיהם) במודלים 95 (405 GLD) ו 99 (XSARA) מעולם לא נתקעתי בדרך, הרכבים מעולם לא איכזבו שרציתי אותם, וכנראה שאנשים בארץ לא יודעים לטפל בהם, ולכן הם נראים ככה.

הצרפתיות לא אוהבות שמזניחים אותן, יפאניות כן. זה ההבדל. להגיד שהחלקים לא אמינים זאת טעות מיסודה, מה יש לך להגיד על המשאבות סולר של BOSCH?

אז מה - מרצדס זה זבל, במוו זה זבל, פולקסוואגן זה זבל?

אני לא יודע מה להגיד לכם - או שאנשים לא מטפלים במכוניות שלהם ואחרכך מתלוננים, או שאני באמת לא יודע.

אתמול עשיתי טסט , ואני רוצה שתגיד לי שביפאנית זה לא היה קורה:

בולם הגה נזל היה צריך להחליף, מעולם לא הוחלף (449 אלף ק"מ) 1240 ש"ח (מקורי)

צינורות בלמים קידמים ואחורים (מעולם לא הוחלף, קמ זהה כמובן) 180 ליחידה (מקורי)

הדבר היחידי שבאמת יש לי עליו תלונות, זה הפלסטיקה. הפנסים קדימה נהיו צהובים , החלפתי אותם (480 ש"ח ליחידה , מקורים)

ואם מדברים על איכות חלקים , פה בבית במחסן שוכב לי רדיאטור ORIDENOZ (לא יודע איך כותבים את זה בדיוק) צרפתי, בעל 300 אלף קילומטרים מכובדים, לא תגיד שהחליד חס וחלילה - פשוט מאוד בכל צד של הרדיאטור יש בית מפלסטיק, שן אחת בבית הפלסטיק השמאלי התפוררה, החלפתי לרדיאטור חדש.

(שגם הוא ORIDONEZ מקורי)

אם אפשר רציתי לשאול עם כל מה שאמרת לגבי הרכב שלך,האם הוא סולר או בנזין??

פורסם

סולר, אך אין זה משנה, סיטרואן זה סיטרואן,

 

המנוע PSA וכשלא מטפלים בו כראוי , מקבלים סדק בבלוק, וזה קורה גם בבנזין .

הבולמים זהים, מתלים , מערכות חשמל כפי שאיציק ציין לדעתו ידועות לשמצה (חוץ מתקלה אחת קטנה ב 6 שנים שבהם האוטו יצא - החלון החשמלי השמאלי נותק עקב קרע של חוט בצמה לא היתה שום בעיה)

נ.ב לאחי יש ברלינגו בנזין , משנת 2000 ועד היום שהרכב אצלו, למעט טיפולים תקופתים קלאץ , האוטו טפו טפו לא עושה בעיות.

אני יכול להגיד לך בפרוש - אין זה משנה בנזין או דיזל, בפיגו סיטרואן אם אתה נמצא במוסך שלא מטפל ברכב כהלכה, תתכונן להוציא הרבה. ראיתי את זה ואני רואה את זה עד היום. וזה נכון גם לדיזל וגם לבנזין.

פורסם

תסכים איתי שמנוע סולר בנוי ליותר ק"מ מאשר מנוע בנזין,ולשם כך ההצעה שביקש הבחור היא אקטולאית למנוע בנזין,שבחיים לא ישרוד את ה400+ ק"מ שאתה עשית..

 

תקן אותי אם אני טועה.


×
×
  • תוכן חדש...