אני לא מבין איך מתוך 11 הוא טוען שהיו 7 צדיקים, אני ספרתי רק אחד, וגם הוא לא צדיק, אלה עשה את עבודתו נאמנה.
לפי דעתי יותר קל לקרא לתוכנית יצאת רמאי, גם 10% צדיקים זה בהגזמה פראית, אני מוכן לערוב לכך שאם היו בודקים 100 מוסכים, אולי 5 היו צדיקים, ושוב, לא צדיקים, אלה עושים את העבודה שלהם כמו שצריך.
הייתי מעוניין שיעשו את אותו הדבר גם במוסכים מורשים - שכולם ייראו שמוסך מורשה אף יותר גרוע ממוסך רחוב.
בושה, פשוט בושה=כך אנחנו ניראים, ולא רק במוסכים.