Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7546 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ייתכן ועשיתי טעות שבחרתי את הליטנינג על פני הדוטק אבל אין מה לעשות..

כרגע אני מעוניין להחליף אותם כי אני רוצה לעלות לאיכות קצת יותר טובה..

אז באמת תעזרו לי ואל תגידו לי למה עשית ככה ולמה לא ככה אני מבקש רמקולים מדוייקים טובים שמוציאים סאונד נעים ורך אבל שאני אתן להם ווליום הם ידעו איך לתת..

שוב תודה מראש

לך תשמע את הRAINBOW

לדעתי אין סיכוי שתתאכזב או שתמצא משהו שנשמע יותר טוב במחיר הזה (מהניסיון שלי אין)

 

ולמי שאמר שאין RAINBOW ב-1000 ש"ח- אז יש תתפלא ואפילו גם בפחות מזה (הטווח נע בין 550 ש"ח עד 90 אלף ויותר).

BMW330i

למכירה מגבר 8011S MBL + רמקולים MONTANA EPS

פרטים בה"פ

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לך תשמע את הRAINBOW

לדעתי אין סיכוי שתתאכזב או שתמצא משהו שנשמע יותר טוב במחיר הזה (מהניסיון שלי אין)

 

ולמי שאמר שאין RAINBOW ב-1000 ש"ח- אז יש תתפלא ואפילו גם בפחות מזה (הטווח נע בין 550 ש"ח עד 90 אלף ויותר).

ומהנסיון שלי יש ----> מורל דוטק MK2.

 

ריינבאו ב1000 ש"ח, נהדר? מעניין כמה הסט הזה שווה לפני הובלה,מכס,רווחי יבואן,רווחי חנות...הממ...

 

אם זה ריינבאו אז זה חייב להיות טוב? בילבולי מוח בשקל.

מצטער ידידי כרגע בסכום של עד 1000 ש"ח אין סט מתחרה לדוטק רק בתקציב מעבר לזה.

under construction..

פורסם
ומהנסיון שלי יש ----> מורל דוטק MK2.

 

ריינבאו ב1000 ש"ח, נהדר? מעניין כמה הסט הזה שווה לפני הובלה,מכס,רווחי יבואן,רווחי חנות...הממ...

 

אם זה ריינבאו אז זה חייב להיות טוב? בילבולי מוח בשקל.

מצטער ידידי כרגע בסכום של עד 1000 ש"ח אין סט מתחרה לדוטק רק בתקציב מעבר לזה.

סליחה שאני מתערב אבל כל משאמרת לגבי RAIBOW שאין לי מושג מה זה תופס גם לגבי מורל.

מורל מיוצר במזרח הרחוק, לכן גם שם יש הובלה, מכס, יבוא של היצרן, רווחי חנות וכו וכו וכו וכו אפילו יותר מיבואן שמביא רמקול של יצרן אחר- מה חשבת שמייצרים כאן ומכורים במחירי ייצור? הלאה התמימות! ועובדה הזו היא ספציפית דבי מורל שמשתמשים בדרייבירים זולים וישנים ולא משנים כלום כבר שנים.

ואם החברה הנ"ל מייצרית רמקולים יקרים בלבד ויש לה גם ליין זול אז סביר להניח שהוא יהיה טוב.

אם מרצדס ייצרו מכונית זולה, ונניח והיתה סוסיתא עד היום היא היתה טובה יותר?

Mercedes Benz- C-Coupe 2.3K

פורסם
המממממ.... דוטק מיוצר בארץ. רק הפולס במזרח.
כל הדרייברים מיוצרים במזרח.

מיקום ההרכבה משתנה מדגם לדגם.

אגב הדרייבים - טוויטר ומיד באס, הנם דרייבים שנלקחו מרמקול ביתי רצפתי שעלה לפני עשר שנים כ-1200 ש"ח.

בדיקה יסודית תבהיר את כל העובדות.

באמת שאני מנסה להבין את אפקט העדר אחרי מורל

Mercedes Benz- C-Coupe 2.3K

פורסם
מורל שמשתמשים בדרייבירים זולים וישנים ולא משנים כלום כבר שנים.

 

"המממממ?"

אני לא חובב מורל , בלשון המעטה.

אבל אין קשר בין הזמן לבין המחיר והדרייברים,

אם לדעתם זה עובד טוב , למה לשנות?

ZZR

פורסם

מידן מל,

אתה מכיר חברה שלא משנה ו/או משפרת? בכל תחום לאו דווקא רמקולים או אודיו?

אלמנט ישן חסר את הייתרונות של אלמנט חדש.

חומרים חדשים עמידים יותר, מגיבים טוב יותר, נשמעים טוב יותר וכו וכו וכו

כמובן שבמערכות זולות ובאוזן המשתמש הפשוט אין הבדל... אך לא כולם משתמשים פשוטים/

מעבר לכך, יש לסטים של מורל נטייה להשרף באופן שיטתי (טוייטר ב"דכ אך גם המיד באס לעיתים)

 

אני אישית החלפתי סט יקר של מורל בסט אחר זול יותר והשיפור פשוט עצום, לסט החדש יכולת עבודה תחת עומס ללא עיוותים- וחשוב מכך, הוא לא נשרף.

מעבר לכך יש לי הסטוריה ארוכה עם מורל גם בביתי.

Mercedes Benz- C-Coupe 2.3K

פורסם
כל הדרייברים מיוצרים במזרח.

מיקום ההרכבה משתנה מדגם לדגם.

אגב הדרייבים - טוויטר ומיד באס, הנם דרייבים שנלקחו מרמקול ביתי רצפתי שעלה לפני עשר שנים כ-1200 ש"ח.

בדיקה יסודית תבהיר את כל העובדות.

באמת שאני מנסה להבין את אפקט העדר אחרי מורל

אשמח להתייחסותם של המנהלים (בעיקר אייל) אשר בקיאים בנושא יותר ממני. למיטב ידיעתי הנך טועה.

לגבי הדרייברים של הדוטק ספציפית - שאלתי במורל נס-ציונה (חנות המפעל) ונאמר לי כי הם מיוצרים בארץ ע"י איש המכירות.

פורסם
אשמח להתייחסותם של המנהלים (בעיקר אייל) אשר בקיאים בנושא יותר ממני. למיטב ידיעתי הנך טועה.

לגבי הדרייברים של הדוטק ספציפית - שאלתי במורל נס-ציונה (חנות המפעל) ונאמר לי כי הם מיוצרים בארץ ע"י איש המכירות.

אני לא כותב סתם.

כמבון שאשמח להתיחסות כמוך.

אך העובדות הנ"ל בדוקות ב-100% (מישהו שעבד במפעל בנס ציונה).

מעבר לכך, אני אישית החלפתי סט כזה והייתי מאד מאוכזב, בן מיכולת העבודה תחת עומס והן מאיכות הצליל (היא לא גרועה אך לא בהחלט לא מבריקה)

Mercedes Benz- C-Coupe 2.3K

פורסם

ידידי הבחירה שלך לא מסתכמת במורל, ריינבוו, לייטינג... יש עוד המון אפשרויות בטווח של עד 1000 ש"ח זה הכל עניין של טעם אישי

 

green monster, להגיד שאין סט שמתחרה לדוטק בסכום הזה זה לא נכון, אתה אולי מעדיף את הסאונד של מורל אני למשל העדפתי mb-quart dse על הדוטק... הכל עניין של טעם

 

שורה תחתונה

אם יש לך אפשרות לשמוע כמה שיותר סטים פשוט תשמע ותחליט מה אתה אוהב, בסכום של 1000 ש"ח אין יותר טוב פחות טוב

פורסם
מידן מל,

אתה מכיר חברה שלא משנה ו/או משפרת? בכל תחום לאו דווקא רמקולים או אודיו?

אלמנט ישן חסר את הייתרונות של אלמנט חדש.

חומרים חדשים עמידים יותר, מגיבים טוב יותר, נשמעים טוב יותר וכו וכו וכו

QUOTE]

 

 

סליחה שאני אומר,אבל אתה מדבר הרבה שטויות...........

 

99% מהשינויים שאתה חושב שאתה מכיר בחומרים שונים,הינם רק "אותה גברת בשינוי אדרת".

 

אתה באמת חושב שעלית כאן על איזה סטארט אפ מטורף,שחומרים חדשים עמידים יותר,מגיבים יותר, בלה בלה בלה.

 

יש המון מוצרים,שמיוצרים היום בדיוק מאותם חומרים שמהם יוצרו לפני 20 שנה,רק שהיום הם קיבלו שמות "אקזוטיים",אז אנשים כמוך חושבים שפתאום הם "גמישים יותר,מגיבים יותר,ועמידים יותר".

 

כמו שאומרת הפרסומת של RED MUG- WAKE UP MEN

 

נכון,ישנם הרבה מוצרים שחלו בהם שינויים,אבל אף אחד לא המציא את הגלגל מחדש, ולעיתים חומרים חדשים הוכיחו את עצמם כפחות טובים מחומרים ישנים (אני מוכן בכל זמן נתון לקנות רדיו דיסק של פיוניר מהסדרה של לפני 10 שנים,על פני חדש,ואני אומר את זה בתור אחד עם נסיון של לפחות 15 מכשירים של פיוניר).

 

דבר שני,ויותר חשוב,אם חברה מצאה משהו שפועל טוב,אפילו טוב מאוד,למה לשנות אותו ?....

 

כדי לבוא ולהגיד "הנה,שינינו!" ?

 

אם יש כאן אפקט עדר או לא לגבי מורל,אני לא יודע,אבל אני יודע שבינתיים יצא לי לשמוע ממש מעט אנשים שהתאכזבו מהסטים (המיושנים,לא גמישים,לא עמידים,שנלקחו בכלל מרמקולים ביתיים), כמו שמישהו חכם פעם אמר,"עם עובדות לא מתווכחים".

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
ידידי הבחירה שלך לא מסתכמת במורל, ריינבוו, לייטינג... יש עוד המון אפשרויות בטווח של עד 1000 ש"ח זה הכל עניין של טעם אישי

 

green monster, להגיד שאין סט שמתחרה לדוטק בסכום הזה זה לא נכון, אתה אולי מעדיף את הסאונד של מורל אני למשל העדפתי mb-quart dse על הדוטק... הכל עניין של טעם

 

שורה תחתונה

אם יש לך אפשרות לשמוע כמה שיותר סטים פשוט תשמע ותחליט מה אתה אוהב, בסכום של 1000 ש"ח אין יותר טוב פחות טוב

בדיוק.

 

לעידן,

אני לא בנוי ל-106 :)

מורל הכי טוב בעולם - אוקיי?

Mercedes Benz- C-Coupe 2.3K

פורסם
בדיוק.

 

לעידן,

אני לא בנוי ל-106 :)

מורל הכי טוב בעולם - אוקיי?

זה לא שמורל הכי טוב בעולם, זה פשוט תמורה נהדרת למחיר, וטיעון של : מורל לא טובים כי הם מיוצרים במזרח ומקרום ברמקולים ביתיים רצפתיים, לא ממש משכנע אותי למה זה לא טוב, כמובן שזה הכל עניין של טעם .

ולהגיד שהחלפת סט יקר של מורל לסט זול יותר ואתה מבסוט זה לא אומר שהחברה עצמה היא לא טובה והמוצריה גם, זה רק אומר שזה לא לטעמך, לגיטימי ומובן, לדעתי הMBQ צווחים אבל זו דעתי, כמו שאתה לא "חייב" לאהוב את מורל , אבל גם דרייברים מאוד איכותיים מקורם ברמקולים ביתיים SO WHAT?, אם קניתי דרייבר 4 אוהם של סקאן ספיק שמקורו בדרייבר 8 אוהם לבית , זה אומר שהוא לא טוב?

בסופו של דבר אם מישהו קונה קומפוננט של פיוניר ומבסוט ממנו עד הגג, מבורך, אם מישהו קונה סט של דיינאודיו ומבסוט ממנו עד הגג גם מבורך, הכל עניין של טעם .

למורל יש ציוויון צליל שלא כל אחד אוהב, אז מה? זה כמו שאני לא מסוגל לשמוע למשך דקה אחת רמקול בייתי של קליפש, זה לא אומר שהם לא טובים , סה"כ מדובר בחברה מעולה, אבל זה לא הסאונד שאני מחפש...

לא אוהב = לא אומר שזה לא טוב.

בנתיים לדעתי דוטק שמותקן בצורה נכונה על אטימה נכונה והגברה תואמת, נשמע הרבה יותר טוב גם מסטים שעולים פי 2 ממנו.

שמתקינים דוטק בצורה מעפנה עם איזה מגבר 50 וואט RMS בלחץ, לא ממש מנצלים את היכולת שלו ,ואז אנשים הולכים ואומרים "שמעתי את הדוטק , לא משהו בכלל".

זו הצרה עם אנשים,וככה "משתנה" להם גם הטעם בהתאם...

under construction..

פורסם
זה לא שמורל הכי טוב בעולם, זה פשוט תמורה נהדרת למחיר, וטיעון של : מורל לא טובים כי הם מיוצרים במזרח ומקרום ברמקולים ביתיים רצפתיים, לא ממש משכנע אותי למה זה לא טוב, כמובן שזה הכל עניין של טעם .

ולהגיד שהחלפת סט יקר של מורל לסט זול יותר ואתה מבסוט זה לא אומר שהחברה עצמה היא לא טובה והמוצריה גם, זה רק אומר שזה לא לטעמך, לגיטימי ומובן, לדעתי הMBQ צווחים אבל זו דעתי, כמו שאתה לא "חייב" לאהוב את מורל , אבל גם דרייברים מאוד איכותיים מקורם ברמקולים ביתיים SO WHAT?, אם קניתי דרייבר 4 אוהם של סקאן ספיק שמקורו בדרייבר 8 אוהם לבית , זה אומר שהוא לא טוב?

בסופו של דבר אם מישהו קונה קומפוננט של פיוניר ומבסוט ממנו עד הגג, מבורך, אם מישהו קונה סט של דיינאודיו ומבסוט ממנו עד הגג גם מבורך, הכל עניין של טעם .

למורל יש ציוויון צליל שלא כל אחד אוהב, אז מה? זה כמו שאני לא מסוגל לשמוע למשך דקה אחת רמקול בייתי של קליפש, זה לא אומר שהם לא טובים , סה"כ מדובר בחברה מעולה, אבל זה לא הסאונד שאני מחפש...

לא אוהב = לא אומר שזה לא טוב.

בנתיים לדעתי דוטק שמותקן בצורה נכונה על אטימה נכונה והגברה תואמת, נשמע הרבה יותר טוב גם מסטים שעולים פי 2 ממנו.

שמתקינים דוטק בצורה מעפנה עם איזה מגבר 50 וואט RMS בלחץ, לא ממש מנצלים את היכולת שלו ,ואז אנשים הולכים ואומרים "שמעתי את הדוטק , לא משהו בכלל".

זו הצרה עם אנשים,וככה "משתנה" להם גם הטעם בהתאם...

רוקפורד 8004 הוא מעל 50 וואט "בלחץ".

הסט היה ELATE.

לא הוחלף ע"י פיוניר אלא משהו אחר.

הויכוח הזה די אבוד- אתה עובד במורל?

Mercedes Benz- C-Coupe 2.3K


×
×
  • תוכן חדש...