Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7547 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לעידן,

אני לא בנוי ל-106 :)

 

אייל,אחלה תשובה מתחמקת,בקיצור אתה מהאנשים שבמקום לשלם על מוצר X,יהיו מוכנים לשלם עליו 3X, העיקר שיהיה רשום שהוא מחומרים גמישים\יפים\עמידים,למרות שהוא בדיוק מאותם חומרים.

 

נ.ב

 

אפרופו אם הזכרת פז'ו 106,זה רכב שלמרות שהוא כל כך זקן (בארץ,לפחות בדגמים הספורטיביים משנת 93),יש לו אחיזת כביש ושילדה יותר טובה מל-90% מהמכוניות שנעות היום בכבישי ישראל.

 

איך מסביר את זה ?

 

ואל תדאג,אף אחד לא ביקש שתיהיה בנוי לזה,כמו שאני לא בנוי לחברת מוניות :wink:

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לדעתי דוטק שמותקן בצורה נכונה על אטימה נכונה והגברה תואמת, נשמע הרבה יותר טוב גם מסטים שעולים פי 2 ממנו.

כל סט שיותקן בצורה נכונה , על אטימה נכונה והגברה תואמת ,

ישמע יותר טוב מסטים שעולים פי 2 ממנו.

אטימה תשפר כל רמקול, ומשמעותית.

ZZR

פורסם

אז לפי הנאמר בנושא דוטק לא שווה לי להתקין כי אני לא אנצל אותו...

ריינבו חלק אומרים שניכנס בתקציב חלק אומרים שלא המאק אודיו שהמליצו לי נשמע יותר רלוונטי אבל לא שמעתי אף סט שלהם עדיין ככה שאני לא רוצה לזרוק דברים באוויר סתם אז מה נותר לי עוד???

GUNS DONT KILL PEOPLE

PEOPLE KILL PEOPLE

פורסם
אז לפי הנאמר בנושא דוטק לא שווה לי להתקין כי אני לא אנצל אותו...

ריינבו חלק אומרים שניכנס בתקציב חלק אומרים שלא המאק אודיו שהמליצו לי נשמע יותר רלוונטי אבל לא שמעתי אף סט שלהם עדיין ככה שאני לא רוצה לזרוק דברים באוויר סתם אז מה נותר לי עוד???

רינבו נכנס לך בתקציב ולפי מה שאני מבין מדובר באחת החברות הטובות אם לא הטובה ביותר בתחום.

מאק אודיו אני אישית לא אהבתי בפעמים הבודדות ששמעתי.

תבדוק אפשרויות נוספות, יצרנים עממיים כמו פיוניר קנווד וכו'

Mercedes Benz- C-Coupe 2.3K

פורסם
רוקפורד 8004 הוא מעל 50 וואט "בלחץ".

הסט היה ELATE.

לא הוחלף ע"י פיוניר אלא משהו אחר.

הויכוח הזה די אבוד- אתה עובד במורל?

לא אני לא עובד במורל אבל משום מה נראה לי שאתה די קשור איכשהו ליבוא של ריינבאו לארץ?

STI05,BENNYT,IDO_R,EYAL_S, האם אתם אותו אדם???---->רמז?=====> נראה לי שכן.

under construction..

פורסם

זה גם ההרגשה שלי יש פה פתאום נהירה מהחברה האלה שהזכרת לקנות ריינבו ואני לא מבין על מה ולמה לא כל הרמקולים שחרוט עליהם ריינבו זה קדוש מקודש...

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם
לא אני לא עובד במורל אבל משום מה נראה לי שאתה די קשור איכשהו ליבוא של ריינבאו לארץ?

STI05,BENNYT,IDO_R,EYAL_S, האם אתם אותו אדם???

אתה לא יחידי בהרגשתך,

ואני חשבתי לרגע , שמצאתי מישהו בפורום שלא אוהב מורל:wink: lol.

ZZR


×
×
  • תוכן חדש...