Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צביעת חלקי פלסטיק


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7546 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כן, מה שבתמונה זה פלסטיק ספרי הרבה יותר איכותי, אין צורך בלקה וגימור יותר יפה, וגם מחירו יותר יקר.

 

אני צבעתי איתו לא מעט והתוצאות נהדרות, אתה רק צריך לשייף טוב לנקות טוב טוב ולייבש ולעבודה.

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הלכתי להחליף לFUSION ואין צבע כסף בסדרה הזאת יש משהו שהוא בערך כסף יענו ממש בהיר

מה אני יכול לעשות כדי לחזק את הצבע שכבר יש לי "וויקנד"??

פורסם
יונתן - נכון זה לא אותו דבר.

כשאני מחפש ספריי איכותי יותר , בגלל ניסיון בעבר ,

אני ישר הולך על תוצרת חו"ל , colorworks (מומלץ!) למשל.

לא סטיגמה - פשוט ניסיון טוב.

למה איפה נראה לך הקריילון מיוצר? יעקובי רק מייבאים אותו
פורסם
יונתן - נכון זה לא אותו דבר.

כשאני מחפש ספריי איכותי יותר , בגלל ניסיון בעבר ,

אני ישר הולך על תוצרת חו"ל , colorworks (מומלץ!) למשל.

לא סטיגמה - פשוט ניסיון טוב.

זה בגלל שהבנתך בצבעים דלה וממוצעת מינוס

לטמבור יש סדרות צבע שלא מביישות אף חברה בעולם

רק דע לך שלטמבור יש סדרות של צבע לרכב שמאוד יקרות ונחשבות מאוד איכותיות...ובכלל בצבע בייתי כל הצבעים הכי רציניים שמבצעים צביעות בבתים הכי יוקרתיים (כפר שמריהו, הרצליה פיתוח, סביון - עבדתי בתחום ככה שאני מכיר) מבצעים את הצביעות עם חומרים של טמבור, אפילו שיש חברות מובילות בעולם שעולות פחות מטמבור

 

אגב לטמבור יש סידרת צבע עם ממיס חלודה - שאמור לתת קונטרה ל"המרייט" ואני אומר לך שמניסיון ארוך עם שניהם טמבור טוב יותר...לא בהרבה אבל טוב יותר....(במיוחד אם מצב החלודה קשה)

פורסם

יש דוגמא נוספת לבחור שצבע עם צבעים של יעקובי206 XS ויצא מדהים (חלקי פלסטיק פנימיים)

לא כל מה שישראלי זה זבל ולא כל מה שמחו"ל - זהב.

כי מי שמשקיע, שוקע....

פורסם
מעניין, תן דוגמה לדגם ולמחיר בבקשה.
אני לא בקיא במחירים, או שמות הדגמים

רק שפעם הייתי יום שלם אצל פחח והוא אמר לאנשים בפירוש שהוא יכול לבצע את הצביעה עם צבעים של טמבור (אולי זה יבוא ע"י טמבור?) אבל זה יעלה להם יותר אבל יהיה איכותי יותר

 

בקשר לצבעים לבית תכנס לכל חנות צבע ותראה שההמלצות יהיו תמיד על טמבור למרות שתוצרת חוץ זול יותר, וגם הסדרה שמקבילה להמרייט עולה באיזור ה15 אחוז יותר אבל איכותית משמעותית

 

http://www.tambour.co.il/inner1.aspx?itemId=5114

פורסם
הלכתי להחליף לFUSION ואין צבע כסף בסדרה הזאת יש משהו שהוא בערך כסף יענו ממש בהיר

מה אני יכול לעשות כדי לחזק את הצבע שכבר יש לי "וויקנד"??

קבוע שבעבר קניתי את הספריי של קרילון , FUSION. (אתם יכולים לקרוא שרשרו דף קודם).

 

לקחתי סתם פלסטיק שחור (שנאי חשמל), שדומה מאוד לחלקי פלסטיק בדש בורד.

התזתי עליו 3 שכבות דקות, כמו ההוראות.

האמת- יצא יפה, גימור מצויין וקשיח, וכתוב שאחרי שבוע הוא יקשה עוד.

 

אבל מדבר אחד לא הייתי מרוצה- הגוון.

זה שקניתי מספרו 2338. האם גם שלך כזה?

הוא כסף, אבל כהה... אני מחפש גוון כמו שיש לפלאפונים, ולא מצאתי בהום סנטר.

 

אגב בטבלת הצבעים , של יעקובי,שיושבת ליד המדף אין מספר 2338, מוזר ...

 

זה שמצאתי "יענו כסף רק יותר בהיר" , הוא לבן בגימור "סטן" (SATIN).

לזה אני מניח שהתכוונת.... לא?

I30 CW

פורסם

הינה תמונות של החלק שצבעתי. בתמונות האלה זה עוד נראה כסוף, אבל בעין רגילה זה נראה טיפה יותר כהה, גוון כסף-אפור כהה. (כמו אבני נחל כהות).

 

1.jpg

 

מישהי שהתעניינה בצילומים והחליטה להצטרף...

2.jpg

I30 CW

פורסם
קבוע שבעבר קניתי את הספריי של קרילון , FUSION. (אתם יכולים לקרוא שרשרו דף קודם).

 

לקחתי סתם פלסטיק שחור (שנאי חשמל), שדומה מאוד לחלקי פלסטיק בדש בורד.

התזתי עליו 3 שכבות דקות, כמו ההוראות.

האמת- יצא יפה, גימור מצויין וקשיח, וכתוב שאחרי שבוע הוא יקשה עוד.

 

אבל מדבר אחד לא הייתי מרוצה- הגוון.

זה שקניתי מספרו 2338. האם גם שלך כזה?

הוא כסף, אבל כהה... אני מחפש גוון כמו שיש לפלאפונים, ולא מצאתי בהום סנטר.

 

אגב בטבלת הצבעים , של יעקובי,שיושבת ליד המדף אין מספר 2338, מוזר ...

 

זה שמצאתי "יענו כסף רק יותר בהיר" , הוא לבן בגימור "סטן" (SATIN).

לזה אני מניח שהתכוונת.... לא?

psycho killer , אשמח אם תענה על זה...

I30 CW

  • אחראי פורום
פורסם
זה בגלל שהבנתך בצבעים דלה וממוצעת מינוס

לטמבור יש סדרות צבע שלא מביישות אף חברה בעולם

רק דע לך שלטמבור יש סדרות של צבע לרכב שמאוד יקרות ונחשבות מאוד איכותיות...ובכלל בצבע בייתי כל הצבעים הכי רציניים שמבצעים צביעות בבתים הכי יוקרתיים (כפר שמריהו, הרצליה פיתוח, סביון - עבדתי בתחום ככה שאני מכיר) מבצעים את הצביעות עם חומרים של טמבור, אפילו שיש חברות מובילות בעולם שעולות פחות מטמבור

 

אגב לטמבור יש סידרת צבע עם ממיס חלודה - שאמור לתת קונטרה ל"המרייט" ואני אומר לך שמניסיון ארוך עם שניהם טמבור טוב יותר...לא בהרבה אבל טוב יותר....(במיוחד אם מצב החלודה קשה)

ילד...אם היית יודע כמה ניסיון יש לי בצבעים לא היית מקשקש ככה.

כל הנאמר הוא מאלפי ניסיונות עם כמה סוגי צבעים ולא בצביעת בתים (עם כל הכבוד:? ).

מדובר בבניית דגמים מכל החומרים וגם סתם עוד 3 שנים בלימודי עיצוב. סתם.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.


×
×
  • תוכן חדש...